nieuwsgierig |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Augustus 2012 om 14:04 |
Wat doen jullie met al jullie gehaakte of gebreiden creaties?
Daar ben ik wel benieuw naar.
|
|
![]() |
|
Sterretje ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2012 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De meeste geef ik weg, sommige zet ik neer en wissel dan weer af met anderen.
![]() |
|
Hooked on Crochet!
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Geef het mijn eigen kinderen cadeau of hun vriendjes. Of hou ze tot ik er genoeg heb en dan kunnen de kinderen ze verkopen op een rommelmarkt bvb.
Ik maak er ook soms in opdracht ;.))
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
ikkie1202 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Juni 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 395 |
Alle dingen die ik tot nu toe gemaakt heb zijn nooit lang in mijn bezit gebleven
![]() ![]() Hoewel ik toch wel iets voor mezelf ga maken binnenkort ![]() |
|
![]() |
|
haribiwo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Mei 2012 Locatie: Beverwijk Status: Offline Points: 417 |
Ik heb er een aantal weggegeven en een aantal in mijn stacaravan uitgestalt, maar als iemand er dan 1 ziet, geef ik hem gewoon weg. Mijn allereerste creatie heb ik verkocht, degene die hem zo leuk vond wilde hem alleen als ze ervoor mocht betalen. Misschien ga ik volgend jaar wel op de braderie staan bij ons op de camping, krijg ik weer iets meer ruimte, want ik denk dat tegen die tijd mijn verzameling aardig uitgebreid zal zijn
|
|
![]() |
|
haakAB ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 07 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 549 |
Meestal maak ik iets met een reden/doel. Cadeautjes, leuke trui voor mijn dochter etc
|
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Weggeven aan de kinderen en kleinkinderen, familieleden, vrienden en bekenden, maar hoofdzakelijk verkopen op een braderie.
Vaak ook maak ik dingen voor mezelf en voor mijn echtgenoot, maar dat zijn meestal sokken, truien , vesten etc.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
Wilma1979 ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 11 Februari 2012 Status: Offline Points: 222 |
Ik maak ze vooral onze eigen kinderen en zo nu en dan in opdracht of voor zwangere vrienden/collega's e.d.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Soms maak ik echt iets als cadeau, omslagdoek of babykleertje, of voor mezelf, maar veel gaat naar het Rode Kruis. En ik ben nu een haakboekje voor een pop van 42 cm aan het samenstellen en die kleertjes gaat mét pop naar Kika of Alpe d'Huez van Marlene.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
mijn knuffels, gaan naar Goede Doelen, zoals Poekie-project,
Kika, Roemenie, Polen, Afrika, enz. enz.
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
zakdoek ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Ja, dat begint hier een probleem te worden. Ik kan eerlijk gezegd maar moeilijk afstand van doen van mijn maaksels maar mijn man vindt er niks aan dus ik kan ook niet al te veel uitstallen. Zucht... dat zijn zo de problemen in mijn leven
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je kunt er foto's van maken en ze dan op Marktplaats zetten of aan een goed doel geven. Je hebt dan in ieder geval een herinnering.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
De meeste dingen geef ik weg.
![]() |
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
|
![]() |
|
Juf Nyny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 211 |
Ik denk dat ik in spaghetti een grote mand ga haken en mijn amigurumi erin leggen en zo kunnen de kids hier er altijd mee spelen maar blijven ze toch ook een beetje samen
|
|
![]() |
|
Just Me ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 620 |
Dat is ook een goed idee!
|
|
Kijk ook eens op mijn FB-pagina "Handmade with Yarn"
![]() |
|
![]() |
|
Juf Nyny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2012 Locatie: België Status: Offline Points: 211 |
Mja en dan moet ik er ook geen afscheid van nemen....
|
|
![]() |
|
hobby4you ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Vaak maak ik mijn creaties voor andere dus geef ik ze weg!
Maar sommige vind ik te lief om weg te doen dus die hou ik zelf
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Petronette ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2012 Status: Offline Points: 356 |
Voor mezelf of als kadootje voor iemand waar ik het aan wil geven.
Ik heb 1x een opdracht aangepakt, maar toen vond ik het niet leuk meer. Ik vind het fijn dat het een hobby blijft, zonder stress, deadline, ... In mijn hoofd zie ik een doos of mandje voor me met daarin al allerlei dingetjes, waar ik dan iets uit kan pakken voor verjaardag, geboorte, iemand die ziek is, .... Alleen heb ik het nog niet voor elkaar gekregen dit te realiseren.
![]() |
|
![]() |
|
robeer ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2012 Status: Offline Points: 46 |
Het meeste haal ik weer uit als ik het klaar heb.
![]() Zo blijf ik lekker bezig en moppert mijn man minder over de kosten. Hahaha
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
![]() |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |