Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar verbergen jullie je haak of breinaalden?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Spookysil View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spookysil Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar verbergen jullie je haak of breinaalden?
    Posted: 04 September 2013 om 21:29
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuwsgierig hoe en waar iedereen zijn haak of breinaalden bewaart, ik heb een houten kistje waarin ze zitten, maar ondertussen zit het kistje ook vol met van alles en nog wat (stopnaalden, draaddoorvoerders, rammelaars enz. ) haha LOL
All you need is love (and a cat!)
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2013 om 21:56
Ik heb ooit een metalen pennendoosje van winnie the pooh gekregen van mijn tweeling zusje voor onze verjaardag daar zitten alleen haaknaalden in
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2013 om 22:13
voor mijn breinaalden gebruik ik een koker van badmintonpluimen :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2013 om 22:30
mijn rondbreinaalden bewaar ik in zo'n leuk kistje van de action  met een bol deksel .
de gewone naalden in een oude houten koker met bloemetjes  van mijn Moeder.

en de haaknaalden zitten in een ouderwets doosje met schuifdeksel.
oant Sjen
Back to Top
Harmanna View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Harmanna Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2013 om 23:23
heb een etui gekocht voor me haaknaalden. breipennen die er zijn liggen in de hobby-gereedschap kist die ik gekregen heb.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 07:48
mijn breinaalden zitten in een vaas, de rondbreinaalden in een etui die voor breinaalden was bedoeld en mijn haalnaalden zitten in een laatje van een ikeabox
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 08:44
Haaknld in de naaibox, zon ouderwetse, die als een harmonica zn ruimte prijsgeeft, mn oma had zon ding ,deze op de kringloop gevonden, zit propvol. De rest zwerft op ieder leeg plekje in huis
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 08:49
breinaalden in een pvcbuis met doppen en mijn haaknaalden in een leuk koektrommel. en mijn rondbreinaalden in een sigarendoos. zoek nu een leuke trommel voor mijn sokkennaalden.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 09:40
De tunische haaknaalden in de breikoker van Action, de gewone haaknaalden en de kabelnaalden in pennendozen, rondbreinaalden in een ronde koektrommel samen met een naaldenmeter en de breinaalden staan in een plastic emmer. Voor allerlei gereedschap heb ik zo'n tas van de Voordeelboekwinkel, met diverse elastieken en vakjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2013 om 15:51
Ik bewaar ze op mijn hobbykamer(jawel!!!!,een hele kamer voor mij alleen).De kast heeft twee grote lades onderin,en in een daarvan liggen al mijn breinaalden.Echt wel veel. Heb links en rechts wat volle kokers van oude dames gekregen en kon ze vaak ook op rommelmarkten niet laten liggen.Nu wel hoor.Voor de haaknaalden heb ik een etui gehaakt.
Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2013 om 17:03
De breinaalden in een houten breinaald doos en in een plastic breinaald doos.

De haaknaalden in een klein etuitje die ik ooit voor 35 cent bij het kruidvat heb gekocht.

De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2013 om 23:23
Ik bewaar mijn haaknaalden in een ronde trommel waar Jodekoeken in hebben gezeten en m'n breinaalden liggen in een mand met garen. 
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2013 om 08:02
Ik bewaar mijn naalden in een houten doosje en de breinaalden heb ik in leuke houten breinaaldendoosjes!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2013 om 08:44
ik bewaar mijn breinaalden in een grote pvc pijp koker
die ligt op 2 grote spijkers op de dakbalken op zolder

mijn haaknaalden zitten in verschillende haaknaaldkokers
en overal waar ik ze neerleg (ik kom ze overal tegen)

rondbreinaalden (ik wist niet dat daar speciaal ronde houten dozen voor bestonden) in een gehaakte breinaaldtas
(ooit gekocht op rommelmarkt)

door het hele huis liggen mijn handwerkspullen

nia
Back to Top
mick View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mick Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2013 om 10:16
in een la van  mijn knutselkast, allemaal door  elkaar met breinaalden /haaknaalden en naalden voor in elkaar zetten , dus dat is meestal even zoeken naar de juiste dikte naald
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2013 om 14:01
Xenos heeft ronde spanen dozen, maar ik gebruik gewoon een plastic koelkastdoos of een koektrommel.

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2013 om 14:26
ja dat ik daar zelf niet op ben gekomen

nia
Back to Top
Anniek88 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniek88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2013 om 14:35
Ik heb een mooie 'koffer' wat officieel een naaikoffer is. Bovenin zit een bak met vakken, in het grootste vak zitten mijn Clover Amour haaknaalden. Ik heb er nog veel meer, die zitten in een simpele etui van de Xenos!
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 September 2013 om 20:46
Ik  bewaar mijn breinalden in een oude plastick tekeningenkoker (kan dus ook breinaalden koker zijnWink

Mijn haaknaalden zitten in een oude brillenkoker en mij rond breinaalden kabelnaalden enz. zitten in een oude pennenetui van mijn dochter van school. en mijn  stopnaalden e.d. zitten in verschillende kralen kokertjes  waarvan de kralen weer in kleine vierkante doosjes zitten  i.v.m. het makkelijker pakken dan zo'n smalle ronde koker.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2013 om 10:02
Je kunt van vilt een naaldenboekje maken: lapjes vilt van Action aan elkaar naaien, kartonnen voor- en achterkanten maken, twee gaatjes maken met de perforator en het boekje in elkaar zetten. Sorteren op dikte. Kan ook voor spelden.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns