Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Corona

 Reageer Reageer Pagina  123 36>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Corona
    Posted: 22 Augustus 2021 om 18:13
Ik had haar net nog aan de telefoon .

Ze kan zich met geen mogelijkheid herinneren waar ze het opgedaan heeft .
Ze is voorzichtig ,gebruikt nog een mondkapje in de super. Ik denk dat ik het ook weer buiten ga gebruiken .

Ze ging met haar zoon een eindje rijden ,omdat ze een nieuwe knie heeft ,die vertrouwde het niet . Zelftest gedaan en ja hoor. Nu zit hij ook weer vast.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2021 om 17:21
Volle voetbaltribunes zonder mondkapjes, en maar zingen en juichen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2021 om 13:58
Ik denk dat het al begonnen is ,en dat ze wel mogen beginnen de ouderen en kwetsbare de 3e prik mogen gaan geven ,voordat het herfst wordt .

Mijn schoonzusje van 82, heeft in iedergeval ,ondanks de entingen corona opgelopen .

De koorts is weg en het hoesten wordt minder , maar ze is dood en dood moe .

En maar lekker racen op Zandvoort , met mensen uit de hele wereld .Een stuk weiland hier, wordt ineens een camping .Ze slapen er alleen, geen gefeest ,geloof jij het ?




Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2021 om 17:16
nou Magtelt, ik begrijp heel goed dat je je dan belazerd en bedonderd voelt, want uiteindelijk wordt je dan ook belazerd en bedonderd. als iemand zegt dattie iets doet en het vervolgens niet doet.
dat bewijs....daar kun jij toch niet om vragen in de supermarkt of bij de bieb. maar bij concerten of andere evenementen waarvoor je een vaccinatiebewijs nodig hebt, is het wel gevaarlijk als mensen zo'n boekje kunnen laten zien terwijl ze niet gevaccineerd zijn.

straks als iedereen terug komt van vakantie....dan zijn de rapen gaar vermoed ik Unhappy
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2021 om 16:32
Dat doe ik ook nog steeds Machtelt .
Trouwens ,bij de bieb en de supermarkt staat ook nog steeds handgel .
Ben benieuwd hoe het straks gaat als iedereen terugkomt van vakantie .Dat valt toch niet te controleren en Rutte maar denken dat we dat wel uit ons zelf doen .
Ik geloof dat wij ,als land ,nog steeds het grootst aantal besmettingen hebben .

Ik snap ook niet dat een land als het onze ,dat niet beter voorelkaar heeft , er zijn altijd mensen die de kluit belazeren .



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2021 om 16:05
Ik voelde me juist belazerd en bedonderd, toen ik las, dat veel mensen een afspraak maakten voor vaccinatie, naar de locatie gingen, het papier met bewijs incasseerden en dan met een smoes rechtsomkeert maakten. Nu hebben ze het bewijs van één of twee vaccinaties op zak, maar kunnen nog steeds behoorlijk ziek worden en anderen aansteken. Ik draag mondkapjes in winkels en bibliotheek en zo, want je weet dus nooit wie geprikt zijn en wie niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2021 om 13:28
ik voel me gemanipuleerd omdat je geen radio hoeft aan te zetten of je hoort dat je je wel moet laten vaccineren en op tv zal het niet veel anders zijn, vermoed ik.
gisteren las ik op msn een of andere 'ster' die vertelde dat haar vriendengroep drastisch was uitgedund want, zo zei zij, als ze zich niet willen laten vaccineren, wil ik geen vrienden meer met ze zijn. (dat beweerde msn tenminste) en dan denk ik, waar bemoei je je mee?
en dan lees ik, straks mag je heel duitsland niet meer in als je niet gevaccineerd bent. Mooi!! denk ik dan. dat hadden ze meteen moeten doen. alle grenzen dicht gooien en iedereen testen ipv iedereen maar vol te spuiten met joost-mag-weten-wat-voor-'n-zooi en komt er weer een nieuwe mutant (omdat een groot deel van de wereld niet geent is en iedereen maar overal rond blijft reizen) dan geven we alle mensen er toch gewoon weer 'n spuitje bij Angry
als de economie maar blijft draaien.

ik heb ook mijn dochter gezien, maandag. wij knuffelen ook niet.
dat vind ik jammer want ik ben wel heel knuffelig maar goed, ik heb een hondje en de katjes Smile en ik heb mijn tuin, daar ben ik blij mee.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2021 om 10:12
Waarom voel je je gemanupuleerd ?

Ik voelde me juist opgelucht, dankbaar dat de wetenschap het ons mogelijk maakt zonder veel angst door te leven .

Mijn kinderen zijn Zondag weer geweest , ik heb ze niet aangeraakt ,maar het voelde zo goed .
Ik hoef niet zo nodig naar grote feesten of op overvolle terrassen te zitten ,
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Augustus 2021 om 09:04
ik voel me zo ongelooflijk gemanipuleerd over die vaccinatie, word er heel chagrijnig van Angry
als men me nou het idee kon geven dat het om onze gezondheid gaat....toen ik dat nog dacht was ik nog voorzichtig positief.
maar nu......Confused



Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2347
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2021 om 11:45
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

Dinsdag moet ik voor mijn tweede spuit is van April geleden,Astra ,ben beetje bang want de eerste goed ziek geweest in de nacht hoge koorts,mijn kleinkinderen en kinderen hebben allen hun prik gehad en ik pas dinsdag dat is toch niet normaal


Bij Astra zenica is het de 1e prik die de meest heftige reactie geeft, zo weet ik uit ervaring.
Bij Pfizer is het juist andersom
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 20:48
Ja maar toch je volle GSM klaarleggen ,en drinken onderhandbereik .

Hier wordt door de arts ook aangeraden 2 paracetamol in te nemen .
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 19:32
Oef nu ben ik geruster ,want het was in de nacht dat ik hoge koorts kreeg en woon alleen dus was in paniek ,nu moet ik gsm klaar leggen en naar 1 van de kinderen bellen
Bedankt voor het vermelden
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 14:59
Ik zal proberen je gerust te stellen .

Wij zijn beide van de eerste Astra Zeneca ook knap ziek geweest net als jij Pareltje . Koorts , braken , ik zag er ook vreselijk tegenop .

En echt ons is het ontzettend meegevallen ,alleen een zere arm een paar dagen .

Van de verpleegkundige die hier komt ,
heb ik precies het zelfde gehoord .
Ze had zelfs het weekend na de prik vrij genomen ,maar ook zij had weinig last gehad .

Sterkte .

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2021 om 14:20
Dinsdag moet ik voor mijn tweede spuit is van April geleden,Astra ,ben beetje bang want de eerste goed ziek geweest in de nacht hoge koorts,mijn kleinkinderen en kinderen hebben allen hun prik gehad en ik pas dinsdag dat is toch niet normaal
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2021 om 10:45
Ik ben door de huisarts geprikt 2x Astra Zeneca .

Va morgen stond in de krant ,dat een student ,2x geprikt met Astra Zeneca wachttijd in acht genomen d.w.z 1e keer 12 weken 2e keer 2 weken na een avondje de stad ingeweest te zijn knap ziek is geworden .

Hij zou vandaag met vakantie gaan .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2021 om 09:57
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb geen geel boekje , ook nooit nodig gehad .

Ik denk dat het geen kwaad kan ,maar ik had geen zin om daar weer voor een priklokatie terug te gaan .

Ik kan het kaartje nog altijd laten printen ,zoals Machtelt gedaan heeft ..

Ik heb van heel vroeger nog mijn inentingenboekje gevonden (donker oranje van kleur) en heb dat meegenomen toen ik geprikt moest worden. Hier heb ik een stempel en een sticker ingekregen. Verder kun je, als je aangegeven hebt dat zij het mochten doorgeven aan de huisarts, het eventueel daar opvragen.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 14:45
Ik heb geen geel boekje , ook nooit nodig gehad .

Ik denk dat het geen kwaad kan ,maar ik had geen zin om daar weer voor een priklokatie terug te gaan .

Ik kan het kaartje nog altijd laten printen ,zoals Machtelt gedaan heeft ..
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 13:28
Ik bedoel dat ik mijn gele boekje bij me had en dat ik het "terug gekregen had" met stempels. Mij leek het handig omdat Duitsland het 
gele boekje erkend en als je hier van koers raakt ben je opeens in Duitsland.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 13:03
Wij kregen een brief met daarin een soort van gekleurd bewijsje en dat heb ik op fotopapier geprint en die print zit in mijn tasje en in Tons knip.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2021 om 11:54
Heb jij dat gekregen , hier moet je ze kopen , maar dan moet je terugkomen voor een stempel .

Maar volgens degene die er zat ,had het geen enkele zin .
Maar nu las ik dat je ze straks ook in de boekhandel kan kopen .

Ik geloof dat het in Belgie is , hebben ze een corona patient aangetroffen met de twee varianten ..

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.420 seconden.
Lang Yarns