Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenBreicafé

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Breicafé
    Posted: 24 September 2008 om 23:12

Vanavond las ik in de krant dat Leusden een eigen breicafé krijgt. Vanaf aanstaande donderdag 2 oktober gaat het café de 1e en 3e donderdag van de maand open!!!Lijkt me leuk om mensen die in Leusden wonen te ontmoeten die ook breien. (kan ik gelijk reclame voor Hobbydoos maken)

Ik ga als ik eraan denk maar eens een kijkje nemen. Wie zin heeft en in de buurt is...??? Je bent welkom.

Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 09:41
Leuk, maar helaas te ver weg
GROETJES ANGELA
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 09:42

Hoi Sanne,

Lijkt me inderdaad leuk voor breiende dames bij jou in de buurt.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 11:14
Bij ons zijn ze even gestopt ,de vrouw waar we gaan breien gaat met haar man op dinsdag naar de dansschool,hij wil nu leren dansen .Nu kan hij dat leren omdat hij niet meer in ploegen staat,maar nu kunnen wij niet meer bijeen komen.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 11:40

Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Bij ons zijn ze even gestopt ,de vrouw waar we gaan breien gaat met haar man op dinsdag naar de dansschool,hij wil nu leren dansen .Nu kan hij dat leren omdat hij niet meer in ploegen staat,maar nu kunnen wij niet meer bijeen komen.

Leuk dat hij wilt leren dansen, maar jammer dat dat tenkoste gaat van jullie bijeenkomen.

Hier hebben we dat nooit gehad, leuk dat het nu wel opgericht is.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 12:36
Eigenlijk ligt hier een taak voor buurthuizen ed. Er zijn bij ons wel kaartclubs, maar ik weet niet of je zomaar kunt gaan zitten breien met een groepje, of dat je dat moet aanmelden en meteen een groot bedrag moet neerleggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 12:43

....als de groep niet heel groot is zou je het ook bij elkaar thuis kunnen doen .De ene keer bij de een en de nadere keer bij de ander.

Wij doen dat op dinsdagmiddag met onze freubelclubje.Wij zijn begonnen met z'n drieen en zijn nu met 5 vrouwen.Heb je maar 1x in de zoveel weken bij jou thuis de club, en nog heel gezellig ook.

Groetjes Catharina

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 12:48
Originally posted by catharina catharina wrote:

....als de groep niet heel groot is zou je het ook bij elkaar thuis kunnen doen .De ene keer bij de een en de nadere keer bij de ander.

Wij doen dat op dinsdagmiddag met onze freubelclubje.Wij zijn begonnen met z'n drieen en zijn nu met 5 vrouwen.Heb je maar 1x in de zoveel weken bij jou thuis de club, en nog heel gezellig ook.

Mijn oma doet dat idd. Ze heeft een breigroepje in haar verzorgingstehuis met 4 andere vrouwen en 1 x in de 5 weken is het bij haar.

Hier is het opgericht door de gemeente, het stond in de krant. 1 x in de 2 weken is het in een gemeenschappelijke ruimte.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 17:57
En dat is nou net het punt. In de gemeenschappelijke ruimte. Dan kun je gaan of wegblijven en je hoeft niemand af te bellen als je door griep geveld bent.

Ik heb de laatste jaren geen vaste verplichtingen meer gehad en nu ben ik nogal zwabberig in mijn gewoonten geworden. Ik heb geen vaste tijden meer voor markt- en bibliotheekbezoek, behalve dat je aan openingstijden gebonden bent. Ik wandel 2 x in de week met een vriendin, maar die kan zo vaak niet, dat dat ook geen vastigheid biedt. Eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo vrij en zorgeloos gevoeld.

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 18:02
als je zo vrij bent is ook wel lekker maar ik hou meer van vastigheid. anders ga ik andere dingen doen dan die eigenlijk gedaan moeten worden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 18:12
Dat klopt. Ik bof ook wel dat mijn man de laatste jaren ziek thuis is en veel taken heeft overgenomen, die hij nog wel kan doen. En die discipline komt vast wel terug.
Ik dacht er al over om een huishoudkalender samen te stellen met vaste taken voor bepaalde dagen. Het enige vaste is nu CAVIAKOOI VERSCHONEN! op vrijdag. Daar valt niet aan te tornen.

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 25 September 2008 om 18:19

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

En dat is nou net het punt. In de gemeenschappelijke ruimte. Dan kun je gaan of wegblijven en je hoeft niemand af te bellen als je door griep geveld bent.

Ik heb de laatste jaren geen vaste verplichtingen meer gehad en nu ben ik nogal zwabberig in mijn gewoonten geworden. Ik heb geen vaste tijden meer voor markt- en bibliotheekbezoek, behalve dat je aan openingstijden gebonden bent. Ik wandel 2 x in de week met een vriendin, maar die kan zo vaak niet, dat dat ook geen vastigheid biedt. Eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo vrij en zorgeloos gevoeld.

Hier moeten we ons wel aanmelden als je komt, maar of dat alleen voor de 1e keer is of steeds, dat weet ik niet.

Ik ben benieuwd of er iemand komt en of er misschien bekenden zijn.

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 22:41

Ik ben vanavond geweest en het was erg gezellig.

We waren in totaal met zijn 12en dus een lekker clubje. Ik was verreweg de jongste, maar dat heeft de pret niet gedrukt, oid.

Ik had 1 boxpakje meegenomen en die vonden ze allemaal erg schattig. Ze zijn allemaal gekomen om het goed te bekijken en de andrea boekjes met de reborn baby's deden het ook erg goed.

Al met al een geslaagde avond en over 2 weken is het weer. Ik zou verder met de bloemetjes, maar door al dat geklets kreeg ik het patroon (ook zooooo moeilijk  Niet dus) niet voor elkaar en ben ik verder met een boxpakje gegaan (alleen maar recht en rond)

Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 23:00
 Fijn dat het zo gezellig was en voor herhaling vatbaar!!!!
Groetjes
Back to Top
RIKA View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Oktober 2008 om 23:04

OH WAT LEUK DAT JE DAAR EEN BREICAFE,

NOG NOOIT VAN GEHOORT.

WAAR WAT GELEERD VAN DEZE SUPER SUPERRRE FORUM ;)

HIHI

IK WEET NIET OF HIER OOK BREICAFE ?

ANDERS WIL IK WEL KEER KOMEN NAAR JE TOE .

MAG IK OOK ADRES EVEN . DAN VRAAG IK TOLK OF ZE MIJ WILT MEE RIJDEN .

WELKE DATA IS VOLGENDE KEER ?

GENIET VAN HET LEVEN , WANT WIJ LEVEN MAAR 1 KEER ......
GROETJES RIKA
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 08:05

Hallo,Sanne!!!!

Ik ben blij dat je het zo goed gesteld hebt op je eerste avond!En wie weet? Mischien dat dochters of schoondochters van de mischien wat oudere dames nu ook zin zullen krijgen?Als ze horen dat jonge deernes ook graag breien!!!!

Moeilijke patronen tussen al dat gekwebbel zijn mischien niet zo interessant!!!!!!Ook niet vergeten dat dit de eerste kennismakingsavond was voor iedereen!!!!

Super!!!Lijkt me héél leuk!!!!!Was er hier ook maar zoiets!!!!

De donderadagnamiddag kun je hier op de les(beginners-gevorderde enzv)om wat technieken bij te schaven en nieuwe dingen te leren!!!!

Maar ze vergeten één ding!!!!!!Sommige mensen gaan nu eenmaal werken!!!!

Dus ..met andere woorden....ik val er weer naast!!!!!(Ze weten niet wie ze missen!!!hahahahahahaha)))))

Maar waarom nooit es iets op zaterdag of in de week op een treffelijk uur in de avond?

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 08:28

Ze weten inderdaad niet wie ze missen !!!!!! 

Hier in onze senioren flat is iedere Do. een hobbymiddag, van 13.30 tot 16.30. Het is vrij om te komen, als je er zin in hebt, kun je ook meedoen aan een special project b.v. een kerst decoratie.

Ik loop er wel regelmatig binnen, om hun werk te bewonderen, en het mijne te laten zien, maar werk liever alleen, kan ik me beter concentreren. En ik voel dat ik tegenwoordig zo stuntelig zit te werken .

Maar ik vind het wel leuk om een praatje te maken en eens lekker ergens over te lachen. Ik mis nu ook mijn biljart middagen, nu dat niet meer gaat.

TONY
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 10:22

Ach!!Tony!!!!!

Nu is alles(je verdriet) nog zo vers!!!!

Je weet als je me nodig hebt ben ik er altijd voor je!!!!Stuur pm!!!!Kan en mag altijd!!!!!!!!!!Heb je zin in een wekelijks pm mailtje?Is dan ook iets om naar uit te kijken!!!Kunnen we samen lachen!!!

Stuntelige werkjes? Zal wel niet zijn maar mischien wat moeizaam?Alles komt wel weer goed!!!De mooie feestperiodes komen eraan!!!!!!

Groetjes,Perle(ik hoor wel wat van je!!!)

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 10:53
ik ken dat bij ons is dat ook zo veel babbelen en weinig doen ,wij gaan nu vragen voor op een woensdag bijeen te komen .Ik mis dat babbeltje
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2008 om 11:34
Originally posted by RIKA RIKA wrote:

OH WAT LEUK DAT JE DAAR EEN BREICAFE,

NOG NOOIT VAN GEHOORT.

WAAR WAT GELEERD VAN DEZE SUPER SUPERRRE FORUM ;)

HIHI

IK WEET NIET OF HIER OOK BREICAFE ?

ANDERS WIL IK WEL KEER KOMEN NAAR JE TOE .

MAG IK OOK ADRES EVEN . DAN VRAAG IK TOLK OF ZE MIJ WILT MEE RIJDEN .

WELKE DATA IS VOLGENDE KEER ?

OH LEUK RIKA, DAT LIJKT MIJ OOK ERG LEUK. hET IS ELKE 1E EN 3E DONDERDAG VAN DE MAAND. VAN 19.00 TOT 22.00. DE VOLGENDE KEER IS DONDERDAG 16 OKTOBER. HET ADRES ZAL IK JE WEL MAILEN, ZET IK NIET ZO OPEN NEER.

ONDANKS HET GISTEREN DE 1E KEER WAS, IS ER TOCH HEEL WAT GEBREID. IK KWAM WAT LATER OMDAT HET HARD REGENDE EN IK LIEVER NIET ZO NAT WILDE WORDEN. WIE WIE WAS HEB IK NIET MEEGEKREGEN, MAAR IEDEREEN HAD EEN NAAMBORDJE VOOR ZICH. IK KREEG EEN MOOI PLEKJE IN HET HOEKJE ZODAT IK IEDEREEN GOED KON ZIEN. ECHT LEUK OM TE ZIEN WAAR IEDEREEN ZICH MEE BEZIG HOUDT: 1 MET KIKABEREN AANKLEDEN, ANDEREN MET BABYKLEREN EN WEER ANDEREN MET VESTEN, TRUIEN VOOR ZICHZELF OF HAAR MAN.

MOCHT IK ERAAN DENKEN GA IK ER ECHT VAKER HEEN.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns