Tutorial: 3-hoek OVERDWARS gebreid! :) |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super makkelijk ik heb op 2 uurtjes al een groot stuk en toen dacht ik dat ik zo twee stukken moest hebben en had al een nieuw stuk gebreid ,en dacht hier klopt iets niet ,nog maar eens naar het forum kijken en ..... het is maar 1 lap die je dan weer terug minderd
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Precies! Fijn dat het zo lekker wegbreit. Ik heb ook nog een hele leuke die je overdwars breit en waar je gelijk dan een sierrand aan breit. Die zal ik ook vertalen en bij Tips en Trucs neerzetten. Maar eerst nog wat patronen uittikken voor de poncho KAL/CAL die zaterdag begint |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier zijn wat links naar patronen van makkelijke overdwars gebreide 3-hoek omslagdoeken: -Een mooie omslagdoek in ribbelsteek met golvende rand door verkorte naalden (makkelijk!) -> KLIK -Een mooie omslagdoek in ribbelsteek met een direct aangebreide rufflerand door verkorte naalden (makkelijk!) -> KLIK |
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nummer 2 en 3 zeggen error. Kan ze dus jammer genoeg niet zien, groetjes, Lida
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij mij ook
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Opgelost!
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
|
okidoki
Duizendpoot Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kan ze zien! Ik vind de 2de supermooi maar ik zou hem liever wat langer hebben op de rug. Moet ik dan gewoon meer blijven meerderen? Vanavond zal eindelijk mijn kate af zijn, ben bijna klaar met de ruffle. Maar ik weet niet of het resultaat mooi zal zijn, ik blijf die knobbel bovenaan maar raar vinden. |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, Ja, dat kan. Je kunt dit patroon helemaal aanpassen. Je kan blijven meerderen, zo wordt de sjaal ook breder maar dat is niet erg. Dan kun je hem lekker omslaan |
|
|
okidoki
Duizendpoot Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
|
ah ok, bedankt voor de uitleg. en hij mag voor mij gerust wat breder zijn, ik heb geen maatje 40 Ik heb vandaag eens in het boek van bergere de france gekeken, daar staan de staaltjes bij van de wol en ik heb iets heel mooi gevonden voor de sjaal. Ga vanavond snel bestellen, kan ik er aan beginnen. Heb ik met 4 bollen van 100 gr genoeg? |
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook geen maatje 40! Dus breder is altijd goed Ik denk dat je met 4 bollen van 100gr een heel eind komt hoor. Daar kan je van Saskia bijv. een hele poncho van breien |
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn heel mooi jips spijtig dat de patroontjes meestal
in het engels zijn maar met een vertalings lijst hoop ik dat het me toch gaat lukken |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Christine, Daar moet je je snel overheen zetten hoor. Er zijn zoveel mooie dingen in het engels. Je schrijft de toeren over in het NL en op een gegeven moment doe je net als ik niks meer vertalen en direct vanaf het engels breien |
|
|
ladyken
Post Options
Thanks(0)
|
weetje wat dat is ik wil daar gelijk aan beginnen het is
als de kinderen ze hebben iets in hun gedacht en dat moet direct gebeuren en toch ga ik het eens proberen het is zoals fotoos plaatsen na enkele keren is het me dan toch gelukt ach we zullen wel zien tijd brengt raad |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jips ze zijn al weer leuk, dank je wel. Ik wil ze eigenlijk allemaal!!! Groetjes, Lida
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Christine: dat is bij mij ook hoor. Daarom mag ik eigenlijk niet meer googlen van mezelf. Als ik iets vind, wil ik het en WIL IK HET NU MAKEN! Lida: Gewoon op je gemak, komt vanzelf allemaal af. Ik ben nu nog aan een cape van drops bezig. Groot project hoor Maar ook dat komt vanzelf af |
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nog een leuke gevonden, nieuw op Ravelry: KLIK Overdwars gebreid met een leuke blaadjesrand |
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Nog een mooie op Caron: KLIK De doek zelf in ribbels gebreid met een gehaakte rand |
|
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Whaa, Jips. Nu mag je niet meer zoeken! Eerst deze maar eens allemaal maken ;)
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Dat zal Jips niet kunnen laten, net zoals wij het haken. Groetjes, Lida
|
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |