Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenUpdate Tink pag. 4

Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Update Tink pag. 4
    Posted: 15 Mei 2010 om 10:25

Lieve allemaal,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie lieve kaartjes en belangstelling!!!

Ik weet niet zo goed wat ik eerst moet vertellen want mijn leven lijkt op dit moment net een achtbaan.

De onderzoeken in het ziekenhuis zijn nog steeds niet afgerond, maar ik ben er nu wel achter dan mijn vitamine B12 gehalte al vanaf mijn 14e veel te laag is (ben nu 43). Vandaar dat ik allerlei klachten had die als je ze op zich bekijkt altijd wel verklaarbaar waren, maar als je ze op het vit B12 tekort plaatje legt volledig kloppen. Ik ben gelukkig gestart met injecties (heb er nu 2 gehad) en begon al te merken dat ik nog wel heel erg moe was, maar niet meer zo uitgeput moe. Ook mijn hoofdpijn was op sommige dagen al een stuk minder en ik zag het leven weer iets zonniger in.

Tot gister..... Mijn vader blijkt een kwaadaardige hersentumor te hebben zo groot als een golfbal. De plek is beroert, precies in het midden en als hij operabel zou zijn dan kunnen ze waarschijnlijk niet alles verwijderen. Er zit nogal wat vocht om de tumor en dat proberen ze nu weg te halen met medicijnen. Hopenlijk lukt dit en wordt de druk op zijn hersenen iets minder en krijgt hij hierdoor weer wat functies terug. We moeten nu wachten op een oproep voor de hersenchirurg in Utrecht voor een bioptie en om het behandelplan vast te stellen. Waarschijnlijk wordt dit in iedergeval bestralen en chemo.

Mijn vader is gelukkig een heel positief iemand en zo reageert hij ook nog steeds (je merkt wel iets van een karakterverandering) met grapjes erover maken enzo. Zo knap!!!! En dat maakt het voor ons ook beter bespreekbaar en gelukkig aanvaardt hij nu ook hulp.

Mijn ouders willen niet dat we onze vakantie annuleren, maar ik denk dat we dat toch doen. We zouden een nogal avontuurlijke reis naar het Maleisische deel van Borneo gaan maken. Veel reizen per bootjes omdat er haast geen wegen zijn en we zijn op veel plaatsen in de jungle niet bereikbaar. Om nog maar niet te spreken van de tijd die het dan kost om hals over kop terug te komen als er iets niet goed gaat. Ik heb daar geen prettig gevoel bij en zoals mijn man ook al zei "Borneo loopt niet weg en is helemaal niet belangrijk op dit moment". We zouden 23 juni al gaan en waarschijnlijk zit hij dan vollop in de medische molen in Utrecht.

Tot zover mijn verhaal tot nu. Zoals ik ook al schreef aan Perle, we gaan met kleine stapjes vooruit en soms een stapje terug, maar ik geloof dat ik weer een heleboel stapjes terug ben gegaan nu.

Toen mijn moeder gister terugkwam van boodschappen doen maakte ze een hele rake opmerking. Ze zag al die mensen in het dorp gewoon hun boodschappen doen en voor hun draait de wereld gewoon door, voor ons staat hij even stil. We hebben even zitten janken met z'n drieën en toen zei mijn vader (Groninger in hart en nieren) Kom op, "kop d'r veur" en "Immer weiter froh und heiter". Ook voor ons gaat de wereld weer draaien..... En zo is het!!!

Dank jullie wel voor het aanhoren van mijn verhaal!!!

Groetjes
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 10:36
Oh Tink, wat naar allemaal! Logisch dat je je vakantie af wilt zeggen, ik denk dat ik ook niet zou gaan. Heel veel sterkte!
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 10:36

"Kump wel gaut!" Dat horen wij hier ook regelmatig met echte stadjers in de familie. Ik hoop echt dat het voor je vader ook een goede uitkomst zal hebben. Jee zeg, wat zullen jullie geschrokken zijn, en dan ook nog op zo'n slechte plek. Veel sterkte in deze onzekere tijd. Ik geloof dat ik ook voor een iets bereikbaardere en bereisbaardere plek zou kiezen voor de aanstaande vakantie. Ik zou in deze situatie echt niet kunnen genieten van zo'n bijzondere reis en steeds met mijn gedachten bij thuis zijn.

Wat heerlijk voor je dat eindelijk is ontdekt wat er aan de hand is en dat er nu ook daadwerkelijk iets gedaan kan worden. Ik weet hoe het voelt als je eindelijk de goede medicatie krijgt, alsof er langzaam een heel andere wereld voor je opengaat. Hopelijk helpt het je om beter met de ziekte van je vader om te kunnen gaan.

Back to Top
qwerty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 10:38
veel beterschap!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 11:23
Veel sterkte voor jouw vader en goed dat je al positief op de spuiten reageerd .En die reis kan nog wel op een andere keer bij zo een fantastiche reis zo je toch niet met volle teugen kunnen genieten als je weet wat je vader dan door maakt en uitstel is geen afstel vele knuffelstjes in de komende dagen en weken
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 11:29
meisje heel veel liefs en sterkte met die vit b12 kom het wel goed, en met je vader kunnen we alleen maar hopen en dragen en wie weet komt dat ook goed wel goed, moed verloren al verloren
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 11:42

Jeetje Tink, kan me voorstellen dat je dit allemaal ervaart als in een achtbaan zitten. Gelukkig is bij jou eindelijk bekend wat er aan de hand is en ga je je lichamelijk beter voelen. Erger is de "klap op je kop" door het bericht van je vader.

Verstandig hoor je vakantie niet door laten gaan: je zou er TOCH niet van genieten en Borneo loopt zeker niet weg.

Heel veel sterkte, ook voor je ouders en je man,

liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 11:54
Heel veel sterkte en beterschap voor jullie allen. Heel herkenbaar dat de wereld stil staat voor jullie en op een andere manier verder draait dan voor degene die door kunnen gaan zonder zulk bericht.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 12:51
Jeetje dat is nogal wat! Wel fijn dat het met jou beter gaat maar wat een enorme schrik moet dat gegeven hebben om je vader. Wat Joke zegt over de vakantie, kan je er wel van genieten als je zou besluiten om wel te gaan. Moeilijk hoor. Het is nogal wat, wat er nu op jullie pad is gekomen.
Ik wens jullie heel veel sterkte en beterschap.
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 14:00
veel beterschap en sterkte metr je vader
quality=
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 14:30
dat is niet mis allemaal,   heel veel sterkte 
wil    
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 15:16

Halo Tinkerbel

veel sterkte, en ik zou ook niet op reis vertrekken, je weet maar nooit,

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 15:21

Ho meid, wat een verhaal, ik kan je enkel veel sterkte toewensen en je een grote knuffel geven

">

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 15:59
heel veel sterkte Tinkerbel voor jezelf en voor je vader
groetjes thea
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 17:26

Namens mij ook heel veel sterkte.

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 17:34
Ook ik wens jou en je gezin en je vader en moeder heel veel sterkte.

Groetjes Teunie
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 17:55
meisje toch wat een verhaal,ben er stil van.
Jij eindelijk weer aan het opknaappen en dan dit,jeetje mina.
Moest even slikken toen ik zag wat je moeder had gezegd.
Datzelfde zei ik tegen Daan toen Rob net was overleden.
Ik vond het raar dat iedereen gewoon naar zijn werk ging
en zijn gangetje ging terwijl onze Rob er niet meer was,hoe konden ze .Net als je moeder,heel treffend gedacht.
Heel veel sterkte met jezelf en je paps,ook voor je mams.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 18:31
Namens mij ook heel veel sterkte
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 18:45
Allemachtig, wat krijg je veel voor je kiezen. Ik hoop dat jullie zo positief kunnen blijven denken, want dat helpt wel.
Sterkte!!
Back to Top
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2010 om 23:11
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden!!!
Groetjes
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.859 seconden.
Lang Yarns