vertalen uit het Frans? Wie helpt? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 November 2011 om 20:04 |
Ik ben op zoek naar iemand die een klein stukje van een Frans patroon voor me kan vertalen. Het gaat om de handjes van een popje:
![]() Je zou me er ontzettend mee helpen! |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wil je graag helpen, maar niet vandaag. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
neem de roze katoen 1° toer 2 losse, en dan 8 vaste in de 2° losse vanaf de naald 2° toer 1 vaste in elke vaste 3° toer 1 vaste in elke van de 3 volgende vaste en 2 vaste in de 4° vaste, zo verder tot einde van de vaste 4° toer vaste in elke vaste zoals de 2° toer 5° toer 1 vaste, 1 dubbel stokje en 1 halve vaste in de volgende vaste, 1 vaste in de volgende 8 vasten 6° toer 1 vaste, het dubbel stokje en de halve vaste overslaan, en 1 vaste in de volgende vasten 7° toer 1 vaste in de 3 volgende vaste, 2 vaste samen, 1 vaste in de 3 volgende vaste, 2 vaste samen, sluiten met 1 halve vaste door de naald in de 1° losse van de opzet te steken en afhechten, de kanten samen naaien een 2° hand zelfde maken ik hoop dat dit juist is |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Geweldig, ik denk dat ik er meer werk aan had gehad. Helemaal niet aan de Belgische leden gedacht. Nou Rittepit als ik met mijn steenkolen Frans niet verder kan weet ik waar ik zijn moet. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Bedankt Rita, super!
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |