Vertalen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cresi ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2012 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Oktober 2012 om 20:49 |
Hallo mensen, ik zie zoveel leuke links en sites, maar hoe kun je ze vertalen. Ik ben echt een nitwit in die dingen. Als je een patroon zie en vertaald wilt hebben moet kunnen via een vertaalsite, maar help, help en dan?????
|
|
Creagroetjes
Ieders talent is uniek |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
je kan vertaalschema's vinden op charami.com je leert op die manier verschillende steken vertalen van bv het engels naar het nederlands
en op termijn heb je die schema's niet meer nodig !!! :-) :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Inderdaad een vertaalschema, en hoe vaker je het doet hoe makkelijker.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Of een simpel haak of brei boekje kopen in die taal, daar staan ook plaatjes bij van de steken. Dan kun je met die bladzij ernaast alles direct in de vreemde taal haken en breien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Vertaalsites werken al niet echt goed met gewone tekst, laat staan met patronen vol geheimzinnige aanwijzingen en afkortingen
![]() Helaas, het is geen kwestie van 'kopieer dit, plak het in het tekstvak op deze site en druk op de knop Vertalen'. Als je een buitenlands patroon ziet dat je graag wilt maken, zit er niet veel anders op dan een vertaalschema te zoeken en studeren maar. Dat kost even wat moeite, maar het gaat je zeker lukken. En als je vastloopt is hier altijd wel iemand die je weer los kan trekken! |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
maar op charami.com zijn het haak-vertaalschema's!!!Alleen de haakbegrippen en steken worden vertaald.
Je hebt ze in verschillende talen
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Cresi ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2012 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 169 |
Bedankt voor jullie tips, ik heb inderdaad het vertaalschema van charami.com uitgeprint.
Ik ga me eens wagen aan vertalen, er zijn zoveel mooie engelse patronen. Waarschijnlijk ook handig om Frans en Spaans maar gelijk mee te nemen. |
|
Creagroetjes
Ieders talent is uniek |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |