Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Voor de liefhebber

Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 07:38
Ik wil ook mee doen voor Terre des Hommes.
Groetjes van Jolly

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 10:14
Ik wil ook wel meedoen.
Maar waarom  doe je je wol weg?Wacko
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 11:23
Ik doe de wol weg omdat ik het meeste werk met katoen, vandaar.
Persoonlijk vind ik wol op acrylbasis niet prettig om mee te werken
maar ik weet zeker dat er veel zijn die het wel prettig materiaal vinden.
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 11:47
ik loot graag meeTongue
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 12:35
Ik doe ook graag mee,!!!
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 12:38
Ik trek me terug. Ik vind dat het naar iemand moet gaan die het voor een goed doel gaat gebruiken. Ik haak zelf ook het meeste met katoen, dus dan zou het hier ook maar weer liggen tot ik eens een sjaal of muts ga haken.

Veel liefs van Marieke
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 13:03
ik wil ook graag meedoen voor de verloting als dit nog mogelijk is

Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 15:02
Ik wil ook wel meedoen maar dan gaan de bolletjes naar het zorgcentrum waar ik vrijwilligster ben, daar kunnen ze altijd wat gebruiken.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 16:24
wat een leuk idee
misschien kun je gezien het aantal gegadigden beter 2 pakketjes maken dan kunnen er twee winnen
het zou inderdaad leuk zijn als de wol voor een goed doel gebruikt gaat worden!!

ben benieuwd naar de winnaar ( ik doe zelf niet mee hoor het goede doel gaat bij mij voor!!)
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 19:00
een goed doel is natuurlijk heel leuk maar er zijn ook mensen in de bijstand (ik maar ben niet zielig hoor) dat bedoel ik echt niet en dan is zoiets echt wel leuk, nu voel ik me een beetje lullig dus trek ik me ook terug en ik weet dat jullie dat niet zo bedoelen hoor dus dit is echt geen boze reactie maar ik zie dat jullie het graag aan een goed doel geven dus dan doen we dat en ik bedoel dit echt niet boos hoor en weet heel goed dat jullie het ook heel goed bedoelen
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 19:05
doortje jij bent ook een goed doel vooral als je mooie dingen mee maakt je kunt het dan ook gebruiken om er mee tehaken voor poekie bijvoorbeeld
Anne-Marie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 19:16
ach dat vind ik echt een lieve reactie ik was een beetje bang dat jullie dachten dat ik het boos bedoelde en dat bedoelde ik echt niet want ik weet dat jullie het lief bedoelen maar voelde me een beetje lullig met al die goede doelen en dan denk ik ja er zijn altijd mensen die het veel slechter hebben dan ik zo bedoelde ik het eigelijk en weetje het is een verloting dus de kans is 1 op iedereen LOL
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 19:25
Doortje ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor!!!
Voor mensen in de bijstand is het ook hartstikke leuk., dat zijn ook goede doelen!!!
(zit er zelf ook in)
Dus gewoon meedoen met de verloting Doortje.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 20:52
Ik doe ook graag mee! Smile
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 22:07
doortje zo bedoelde ik het niet hoor!!
Ik gun het jou ook van harte!! Ik begrijp best dat sommige hier op het forum minder te besteden hebben dan anderen

ik heb 3 kinderen ik koop ook niet veel voor mijn hobby ik kies op het moment iets meer voor kwaliteit (voor mijn dekens) en betaal iets meer voor de wol (maar wel in de aanbieding) Winkmaar maak weinig andere dingen
iedereen moet keuzes maken

ik gun iedereen een lekkere deken of knuffel vandaar het goede doel

zie misschien toch een idee om 2 pakketten te verloten

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 22:32
Ik trek me ook terug, ik vind het een goed idee als het voor een goed doel gebruikt gaat worden of naar iemand gaat die het niet zo breed heeft!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2012 om 22:59
lieve drempt ik weet dat je dat niet bedoelde hoor echt waar en het idee goede doel vond ik ook heel lief dat zette ik ook in mijn berichtje ik heb echt geen moment gedacht dat je het verkeerd bedoelde maar voelde me zo lullig dat ik totaal niet aan de mede mens dacht maar aan mezelf snap je wat ik bedoel ik voelde me gelijk zo hebberig nee hoor je ben juist een lieverd en heb geen moment gedacht dat je het verkeerd deed maar juist goed Hug
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 09:30
Ik trek me ook terug een.goed doel Of mensen die het niet zo breed hebben verdienen het meer dan ik.
groetjes nathalie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 09:33
nou jullie zijn allemaal zo lief ik wil ook weer mee doen Big smile zonder slecht geweten
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2012 om 11:00
Mijn bedoeling was om het niet aan een verzorgings- of verpleeghuis te geven, ik weet uit ervaring (heb hier dagelijks mee te maken) dat deze al verzadigd zijn hiermee en geen tot weinig hier gebruik van maken. Er zijn namelijk al veel mensen die dit aan dergelijke schenken.

Het was meer de bedoeling om er iemand blij mee te maken die graag haar hobby wil blijven uitoefenen maar niet altijd in de gelegenheid is om hiervoor materiaal aan te schaffen.

Ook andere organisaties zijn naar mijn weten ook al verzadigd dus het gaat mij om een persoonlijke oproep.

Graag wil ik nog even mededelen dat ik 2 niet zulke leuke berichtjes had ontvangen via mail dit omdat er wordt gezegd dat als ik iets wil weggeven waarom er verzendkosten hiervoor betaald moeten worden.
Als ik een dezer dagen nog zo'n mailtje ontvang met een negatief tintje dan blaas ik alles af.

Groeten van Bregit
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns