Voor de liefhebber |
Reageer
|
Pagina <12345> |
| Autheur | |
katelijne
Hobbywonder
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 11:13 |
|
Hoe is het mogelijk ? Dit begrijp ik echt niet !
Gratis wol willen ontvangen en dan de verzendingskosten niet willen betalen ? Wat willen die mensen eigenlijk ? Straks vragen ze nog aan Bregit om het pakket persoonlijk tot aan hun deur te brengen. Hier zegt men : alleen de zon gaat gratis op Ik wil met plezier die kosten betalen hoor, zeker weten. Sorry voor de felle reactie dames en Bregit jij bent nog altijd 'baas' over je eigen wolletjes en beslist zelf op welke manier je er vanaf wil. |
|
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Seeke69
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 12:05 |
|
Ja dat is wel jammer, zo'n reactie.... De wol is al gratis, en wat ik lees is het nogal veel.... Dan is toch het minste wat je kunt doen de verzendkosten betalen.... Zoveel weegt wol niet, dus zo duur zal het niet zijn.... Dus Katelijne ik kan jouw reactie wel begrijpen.Ik zou aan de ene kant ook wel mee willen doen, heb het ook niet zo breed, maar ik heb laatst al veel wol gekregen, en eigenlijk zat daar ook heel veel wol bij waar ik helemaal niks mee kon doen, dus die heb ik weer doorgegeven aan iemand anders...
Ik weet niet wat voor kleuren er in het pakket komen te zitten, dus dan zou ik straks misschien een hoop garen hebben waarvan ik de kleur niet eens mooi vind hihi! Dus ik wens degene die straks onder de gelukkigen valt alvast heel veel plezier ermee
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 13:19 |
|
nou schandalig dat ze jou zo'n mailtje sturen dat vind ik echt niet kunnen daar ben ik ook boos om denk je dat je goed doet krijg je zoiets nee de gene die dat gedaan hebben moeten zich schamen hoe kunnen ze het verzinnen om dat te doen en ik kan me heel goed voorstellen dat je door zoiets de boel afblaast doe je iets liefs krijg je dit op je boterham nee dames dat kunnen jullie niet maken een excuus is hier zeker op z'n plaats (voor die gene die haar zo'n mailtje hebben gestuurd) tjonge ik ben er gewoon een beetje boos om bah
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 13:35 |
|
gewoon die 2 berichtjes met knippen en plakken op het forum zetten, dan laten ze het de volgende keer wel, zijn ze nou helemaal betoeterd
heb zelf ook al gedreigd bij vervelende mail het openlijk op het forum te zetten, zodat die excessen uitgebannen worden |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 15:38 |
|
lydia dat is een goeie ik loop me er de hele tijd al aan te ergeren ik vind dit echt schandalig en snap het ook niet en ik vind het ook heel sneu voor bregit denkt ze wat leuks te doen en dan krijg je dit nee ik snap hier niks van en trouwens zulke fratssen wil ik ook niet snappen bah
|
|
![]() |
|
lollibol
Hobbyguru
Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 15:48 |
|
Deze reacties komen dan ook van mensen die nooit tevreden zullen zijn!!!! Ook al is het gratis....
En inderdaad : alleen de zon krijg je gratis, en die schijnt zelfs nog niet iedere dag!!! Pff triestig hoor om zo'n n leuk initiatief met een vervelend mail te vergallen. Voor de andere dames : keep up the good work
![]() |
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 15:50 |
|
bregit gewoon doen wat lydia heeft gezegd zet ze maar te kakken op het forum als ze zelfs de verzendkosten al te veel vinden voor een doos wol dan verdienen ze niet andersdan zo aan de scantpaal te worden genageld
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Jolly
Hobbywonder
Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 16:48 |
|
|
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 17:19 |
|
Bregit, helaas is het niet in het hele land zo dat de zorg en verpleeghuizen genoeg wol hebben, bij ons wordt het allemaal gekocht, het kopen is niet het grootste probleem, wanneer de creaties verkocht worden weten wij als
" wolvreters" Wat de kosten zijn, mensen die de creaties kopen helaas niet. Bv sokkenwol is best wel duur, een paar sokken kost dan 7, 00 euro, dat vinden veel mensen duur, een bol wibra wol kost €1,00 / 1,99. Briet men een leuke deken van blokken kost dat aan wol ongeveer € 5.00 durf maar eens €10 , 00 te vragen, mensen kijken je aan of je gek bent geworden. Het gaat dus niet om gebrek aan wol maar om de kosten te dekken. |
|
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 Mei 2012 om 17:45 |
|
Huhhhhhhh.......wat is dat nu voor iets raars.
Tja je hebt rare snuiters op de wereld.
Krijgen ze iets voor niets, willen ze niet eens verzendkosten betalen????????SCHANDALIG!!!!!
|
|
![]() |
|
petra1982
Hobbywonder
Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 16:56 |
|
ik vind het een leuke actie van je, en ik zou ook graag meedoen met de loting.
de verzendkosten betaal ik met plezier! je krijgt niet elke dag de mogelijkheid voor zo'n leuke aanbieding. wanneer ga je eigenlijk loten? |
|
|
Groetjes Petra
|
|
![]() |
|
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 17:07 |
Ik vind dat je gewoon mee kan loten hoor! Ik heb mezelf teruggetrokken, omdat ik mezelf idd ook hebberig vond... terwijl ik toch eigenlijk alleen maar met katoen haak... Dan kan het beter naar een goed doel gaan, of naar iemand die het minder breed heeft! Anders ligt het hier ook maar te liggen... en dat kan toch niet de bedoeling zijn. |
|
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 19:15 |
|
dat vind ik heel lief van je marieke echt heel lief en ik doe ook weer mee met de verloting waar ik me nu een beetje voor schaam zijn die 2 dames die haar dat stomme berichtje hebben gestuurd over de verzendkosten ik heb dat wel niet verstuurd maar vind het toch beschamend dat er zulke mensen bestaan want het is zo lief bedoeld wat ze doet ik ben er nog steeds een beetje boos over dat waait wel weer over hoor ik ben nooit zolang boos maar moest er wel een paar keer aandenken vandaag
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 19:27 |
|
Bregit heeft er gewoon een heel vervelende dag aan overgehouden met een rot gevoel, denk je goed te doen, zijn er 2 canailles die de boel verpesten, sorry heb er geen woorden voor, die 2 bewuste personen hebben wel een boze mail teruggehad, kwou alleen dat ze het lef hadden om het openlijk op het forum te zetten, i.p.v. iemand in de strond te duwen. sorry moest ik effe kwijt.
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 20:31 |
|
mag hoor lydia ik denk dat iedereen het met je eens is
|
|
![]() |
|
francisca
Hobbyguru
Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 19 Mei 2012 om 21:54 |
|
meiden daar zijn deze stont douwers te laf voor anders hadden ze het wel openlijk gedaan
|
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Marileen
Hobbyguru
Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 20 Mei 2012 om 23:32 |
|
Ja helemaal mee eens.
Als ze zo flink zijn moeten ze het gewoon hier zeggen
|
|
![]() |
|
Saskia_
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 Mei 2012 om 06:31 |
|
Hallo Bregit, Wat een lief initiatief van je. Mag ik op de valreep ook nog meedoen?Zo te lezen is degene waar het terecht komt er altijd heel blij mee! |
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
natie.83
Hobbywonder
Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 21 Mei 2012 om 07:28 |
|
Nou ja zeg wil je wat weggeven krijg je zulke mails logisch dat je verzendkosten vraagt het hoeft jou toch geen geld te gaan kosten als je iets weg geeft. Ik vind het hartstikke lief van je dat je mensen blij wilt maken maar dan maar niet de mensen van de mails hè
|
|
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
Bregit
Hobbywonder
Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 868 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 21 Mei 2012 om 08:25 |
|
Allereerst bedankt voor jullie reacties op de wol en de reacties op de nare mailtjes die ik had gekregen.
Maar ondanks alles heb ik besloten gewoon door te gaan hiermee. Gisteravond heb ik onze kleindochter van 10 maanden een lootje uit het bakje laten halen, het lijkt of mijn man het heeft gedaan maar hij heeft het lootje uit haar handen gehaald omdat ze al tot 2 keer toe het hele bakje had weggegooid. De winnaar van de wol (1 grote doos vol) is geworden "DOORTJE" Doortje ik stuur je even een pm zodat wij de gegevens even kunnen uitwisselen. Allemaal bedankt voor het meedoen!!!!! Groetjes van Bregit |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12345> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |