Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenVoor de zwangeren hier

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 07 Mei 2009 om 20:23

Wat een leuk topic is dit, ik zie het nu pas en heb alles even gelezen. Ik wil iedereen en voorspoedige zwangerschap wensen en zal het hier blijven volgen!

Het brengt jezelf even terug in de tijd, heerlijke tijd toch wel hoor hihi. Al lang geleden want mijn kids zijn al 33 en 30. Wij hebben al 4 kleinkinderen van 9; 7,5; 6,5; en 4 jaar. Erg leuk trouwens. Heel anders dan je eigen kinderen.

Geniet ervan meiden, ze zijn groot voor je het weet ook al zitten de wondertjes nu nog in jullie buik!!!!

Want wondertjes zijn het, dat is een ding wat zeker is!

     All you need is love.

Back to Top
JessDijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 183
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2009 om 08:51
Hallo allemaal,

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met alle zwangeren hier.
Met mij gaat alles goed hoor, ik zit alleen niet zoveel achter de pc. Ian is net ziek geweest (keelontsteking) en dat was best vermoeiend, verder is het steeds mooi weer geweest en dan ben ik voornamelijk buiten met Ian aan het spelen, of in de tuin (en dat terwijl ik het vroeger helemaal niet leuk vond om in de tuin bezig te zijn hahaha).
Momenteel ben ik helemaal niet aan het handwerken, helemaal niks, kheb er geen zin in, weet ook niet waarom. Bij Ian zijn zwangerschap breide ik elk draadje wat ik vinden kon en nu heb ik er geen zin in (misschien een meisje in mijn buik die al mijn vrouwelijke hormonen opslokt???).
Ik moet de 22e weer naar de vk, bij mijn vorige bezoekje was alles goed, zelfs mijn bloeddruk was netjes. De vk heeft mij op het hart gedrukt dat wat ik ook doe, als mijn bloeddruk gaat stijgen ik daar niks aan kan doen, dus ipv zorgen maken moet ik genieten. Sinds vorige week voel ik de baby bewegen en dan vind ik echt een supergevoel, lekker gezellig. Deze baby is wel een stuk rustiger dan Ian. Ik voel deze af en toe even ploppen en Ian voelde ik de hele dag door.
Goed, ik ga me even aankleden, zit vanaf 7 uur al beneden, Ian wilde uit, uit (zucht) en toen had k nog geen zin om mij aan te kleden hahaha.

Groetjess

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2009 om 09:01

Hoi JessDijk,

Wat leuk om te lezen dat bij jou ook alles goed gaat. Gaaf gevoel, he, als je de baby voelt bewegen. Mijn oudste dochter heeft het gisteren voor het eerst goed gevoeld, ze vond het zoooo leuk, ze straalde helemaal, hahaha!!! Bij mij zijn het inmiddels geen plopjes meer, maar echte schoppen, haha. Ik zit nu op ruim 26 weken. Het is toch wel genieten, he!! Mijn jongste dochter kwam vanochtend om 5.45 uur bij ons in bed, 'vinjelief...' zei ze. Ik dacht oh nee, niet zo vroeg, hihi!! Ik zei tegen haar dat ze weer in haar eigen bedje moest gaan liggen, en dat ze als de wekker afging bij ons in bed mocht. Deed ze keurig ( ik wel een beetje verbaasd, maar goed..). Nu werd ze pas om 8.45 uur weer wakker, haha, terwijl al om 7.45 uur beneden waren, allemaal, want onze oudste moet vandaag weer voor het eerst naar school. Heet eerste wat ze zich afvroeg was waarom iedereen al 'weg' was. Oudste naar school, mijn man naar in de garage aan het werk, en ik zat administratie te doen. Lachen dat ze nog zo lang door heeft geslapen.

Ik sluit me aan bij het geen zin hebben in handwerken, ik doe momenteel ook niets. Heb andere dingen aan mijn hoofd, zoals werken en verbouwen, dus ik heb gewoon eigenlijk geen tijd. Maar dat komt wellicht later wel weer, als er weer meer tijd is. Nou, geniet allemaal lekekr van deze toch weer mooie dag!!! 

 

**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2009 om 11:06

HE FIJN OM TE LEZEN DAT OOK MET JULLIE ALLES GOED GAAT. GEEFT NIETS HOOR DAT JE NU EVEN GEEN ZIN HEBT. LEKKER NIETS DOEN IS OOK WEL EENS GOED. IK HEB HET ZELF OOK EEN PERIODE GEHAD. TERWIJL IK NU NIETS ANDERS WIL DAN HEEL VEEL HANDWERKEN.

HEB LAST VAN MIJN DARMEN NU. EN EEN ROMMELENDE BUIK. MORGEN NOG VIER WEKEN. DAN MOET ONS KLEINTJE ER UIT ZIJN. DAT IS IETS WAAR IK NU TOCH WEL NAAR UIT BEGIN TE KIJKEN. GISTEREN EVEN BIJ MIJN SCHOONOUDERS WAAR OOK MIJN ANDERE ZWANGERE SCHOONZUS WAS. MAMA LEGT ONS IN DE WATTEN. SPECIALE STOEL WAS AL KLAARGEZET VOOR DE EEN. DE ANDER HAD AL EEN STAPEL KUSSENS. EN WIJ ZATEN DAAR HEERLIJK DIK TE ZIJN EN VOORAL HEEL ERG LUI. GEWOON BLIJVEN ZITTEN EN ELKAAR VERTELLEN HOEZEER WE ER NAAR UITKIJKEN DAT HET NU GEWOON BEGINT. INPLAATS VAN AL DIE ROMMELENDE VOORWEEEN EN HARDE BUIKEN. GELUKKIG GAAT HET VERDER ALLEMAAL GOED. HET KLEINTJE IS NOG STEEDS GEZOND EN WIEBELT NOG STEEDS GEZELLIG. LAAT ZICH NU OOK GOED AAN PAPA VOELEN. NESTELT ZICH SOMS HEERLIJK TEGEN ZIJN HANDEN AAN EN MAAKT ECHT CONTACT MET ONS. DAT IS ZO GEZELLIG. DUS ONDANKS DAT IK HEM BEST WEL ECHT WIL ZIEN GENIET IK NOG STEEDS VAN DE ZWANGERSCHAP.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2009 om 12:37
Soms kun je even het hoofdje en ruggetje zien, hè? Alsof je een pop onder je jurk hebt verstopt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2009 om 11:09

clara, nog even en dan zit het er voor jou op. ik moet nog 15 weken tot de uitgerekende datum. dus in het ergste geval nog 17 weken.

ik ben gisteren naar de verloskundige geweest. het hartje weer gehoord. het ligt nog steeds in stuit maar dat kan allemaal nog veranderen. al moet ik zeggen dat ik de baby nog niet anders gevoelt heb dan in stuit. maar we wachten het wel af.

ik was 1 kilo aangekomen in 4 weken tijd. en ben nu nog steeds 1,5 kilo lichter dan voor ik zwanger raakte. dus dan hoeft er allemaal niet meer vanaf.

wel krijg ik nu wat meer gebreken. ik heb beginnende ischias in mijn linker bil. daarvoor loop ik bij de fisio. hij hoopt dat het niet doorzet naar de benen toe. maar nu heb ik sinds het weekeind ook last van mijn rechter bil. dus dat is minder. maar ik mag niet veel meer doen. dus verplicht handwerken.(en dat is erg)

ik ben bezig met een ooievaar te haken. maar dat kan ik alleen doen als niemand thuis is of als de kinderen 's avonds op bed liggen. want niemand weet verder het geslacht van de baby. hij schiet al aardig op. als het me lukt zal ik wel een zwart/wit foto plaatsen als hij af is.

zo ik ga maar even macaroni maken want dan kunnen we tussen de middag warm eten en kan ik vanmiddag even rusten op bed. vanavond moeten we weg dus wordt het weer wat later voor ik er in lig.

 

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2009 om 11:15
JE BENT IN IEDER GEVAL AL OVER DE HELFT ESTHER. EN STERKTE NU HET ZWAARDER WORDT. GOED DAT JE JE BEZIGHEDEN ZO DOSEERD. ALLEEN DAT IS AL EEN WONDERMIDDEL OM HET VOL TE KUNNEN HOUDEN.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2009 om 11:22
HEB EINDELIJK MIJN DARMEN WEER LEEGGEKREGEN. VANAF MAANDAG MIDDAG WAS DAT NIET MEER GELUKT. BEGON ME BEHOORLIJK DWARS TE ZITTEN. DONDERDAG AVOND EN VRIJDAG MIDDAG KWAM ER NA LANG PROBEREN EEN HEEL KLEIN BEETJE. ROSVICEE LAXO GEKOCHT (OP ADVIES VAN DE VERLOSKUNDIGE) EN VIFIT (OP ADVIES VAN MIJN SCHOONZUSJE) EN ALLEBEI VEEL GEDRONKEN. VANMORGEN VAN 6 TOT HALF 7 OP DE WC GEZETEN MAAR HET IS WEL LEEG NU. KROOP HELEMAAL VERMOEID MAAR ZEER VOLDAAN WEER IN HET BEDJE WAARNA ONS KINDJE TEVREDEN TEGEN DIE LEGE SLANGERIGE DINGEN SCHOPTE DIE HEM DE LAATSTE DAGEN OOK VAST DWARS ZATEN 
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2009 om 14:20

clara, wat fijn dat je er weer vanaf bent. ik weet wel wat je bedoeld. het is heel vervelend. hopen dat je het niet te vaak hebt.

 

Back to Top
JessDijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 183
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 15:21
Hahahaha, wat schrijf je dat leuk Clara. Ik weet ook precies wat je bedoeld. Ik ben aan de activia gegaan en dat heeft bij mij geholpen. Ik hoef nu niks meer te gebruiken gelukkig.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 15:52

het hek is van de dam!

we zijn eidelijk begonnen met de babykamer. gisteravond hebben we de kamer leeggepakt en ik ben vanmiddag begonnen met het behang van de muren te halen.

vrijdag of zaterdag gaan we op zoek naar nieuw behang maar aangezien we morgen al naar de camping gaan zal nog niet alle behang van de muren af zijn. maar dat zien we volgende week wel weer.

ik had al weer een hoop babykleren gekregen. vooral maat 50 t/m 74 en dan allemaal neutraal spul. ik heb nu al zovel rompertjes gekregen dat ik elke dag een schonen aan kan doen zonder te hoeven wassen. het scheelt wel enorm. ik heb ook al wel 20 spuugdoekjes en 15 slbbertjes. daar kan ik dus ook wel mee vooruit.

wij weten zelf al wel wat het geslacht is en ik wil nog wel iets kopen wat ik in het ziekenhuistasje kan doen zodat hij/zij als eerste toch wat van ons aan heeft. maar verder maakt het me niet veel uit. ik ben wel aan het selecteren gegaan. alles waar vlekken in zaten heb ik de zak van max gedaan.

nu even rusten want de jongste moet zo naar jazz. en aangezien ik geen auto tot mijn beschikking heb vandaag moeten we op de fiets. het is niet zo ver maar er staat wel wat wind.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 16:14

Hoi Esthertje

maar ik mag niet veel meer doen. dus verplicht handwerken.(en dat is erg)

Dat geloof ik zo goed dat je dat erg vind

Back to Top
JessDijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 183
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 20:30
Even een foto van mijn buik. Let er niet op hoe moe ed ik eruit zie, zo zie ik er steeds uit aan het eind vd dag hahaha.



Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2009 om 20:54

Best buikje, mooi is dat!! Ik vind dat zo leuk die dikke buiken met kleine wondertjes erin

Enne Clara, fijn dat je er weer af bent, irritant hè "smorgens eeb beker warme chocolademelk met een beetje suiker nemen, je bed voor 10 minuten weer in en je kunt zo naar het toilet! Miscchien helpt het je.

     All you need is love.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 07:47
een flinke buik voor ruim 18 weken.
Back to Top
Ticia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 03 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 495
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 09:28

Prachtig buikje Jess, ben nu wel erg nieuwsgierig naar de rest van de  mooie buiken hier .

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 12:47

JE BUIK IS INDERDAAD SCHITTEREND JESS. LEKKER HE OM JE ZO HELEMAAL ZWANGER TE VOELEN MET DIE DIKKE BUIK. EN ESTHER LEUK OM AAN DE BABYKAMER TE BEGINNEN. HEERLIJK AL DAT GEKREGEN SPUL. EEN PAAR HUIZEN VERDER OP IS EEN GEZINNETJE DAT HUN ZOON IN JANUARI HEEFT GEKREGEN. STEEDS BELT ZE AAN OM WEER WAT SPULLEN TE BRENGEN. LEUK HOOR. GELUKKIG GAAT HET REDELIJK MET MIJN DARMEN. ZE WILLEN NU WEL LEEG. BLIJF VIFIT DRINKEN 'S MORGENS EN ROSVICEE LAXO 'S AVONDS. VAN ALLEBEI EEN GLAS. DAT GAAT GOED. HEB WEL REGELMATIG KRAMPEN. VOORAL ALS IK IETS AAN HET DOEN BEN. NOG ZO'N 6 DAGEN DAN IS HET 26 MEI. DUS NOG MAXIMAAL 3 WEKEN. HET BLIJFT SPANNEND. ZO WIE ZO IN DE FAMILIE WANT MIJN SCHOONZUS WAS AFGELOPEN ZATERDAG AL UITGEREKEND. HOOP TOCH ZO DAT ZIJ SNEL BEVALT. EERDER DAN IK. HET LIJKT ME ZO FRUSTREREND DAT JIJ AL UITGEREKEND BENT EN DAT JE SCHOONZUS DIE TIEN DAGEN LATER UITGEREKEND IS JE VOOR IS.

PS HET IS NOG DE GROTE VRAAG OF IK STRAKS ZELF KAN DOORGEVEN DAT ONZE KLEINE ER IS. ONS DRAADLOZE INTERNET BESLOOT NA EEN PAAR DAGEN DAT HIJ ER WEL MEE KON STOPPEN. ZUCHT....

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 13:01

Je hebt mijn nummer

haha nee hoor, als je het zelf door wilt geven, dan hebben we gewoon geduld

 

Het wordt nu echt spannend clara, wanneer besluit het prinsje zich te laten zien. Ben benieuwd.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 15:43
Wat schoon zo een buik daar zo ik het al voor willen doen ,ik vond dat zo mooi en een gezellige tijd
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 16:49

Wat een heerlijke buik Jessica!!!!! hahahaha.

Morgen ga ik weer voelen hoor, even vragen aan mijn kleinkind hoe het met hem/haar gaat. hahaha.

HVJ.

Groetjes Catharina

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns