Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vorderingen Over the Rainbow en Dreambird

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 13:56
Hoi lida,eerste veer bijna af.De donkere spelden zijn eruit en nu moeten de lichte. Maar de eerste zitten een stuk onderaan .moet die er het eerste eruit of diegene die verderop zitten die zijn wel hoger .ik stuur eveneen foto.hoop weer op je goede raad alvast bedankt lida
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 18:56
Gewoon het patroon volgen, het staat precies uitgelegd. ik ben echt niet zo knap dat ik het van mijzelf geweten zou hebben. Ik heb echt alleen maar de beschrijving precies gevolgd.
Marie-Louise vroeg volgens mij of de spelden perse nodig zijn. Momenteel brei ik een vest met verkorte naalden om de taillering te maken (het wordt dwars gebreid) ik heb nergens spelden gestoken. Met tellen en opletten lukt het ook. Ik had natuurlijk wel al de ervaring van de sjaal. Verleden jaar zou ik niet eens op het idee gekomen zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 19:19
Ik wil ook zo graag beginnen maar durf niet. Vooral niet omdat hij voor het Lindenhofje moet zijn. Dan moet het wel ergens op lijken. Vanavond brei ik mijn shawl af en neem een flinke borrel om de moed erin te krijgen.
Hanny
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 19:32
Ik ben er eindelijk aan begonnen Big smile, maar omdat ik bij die veel te uitvoerige beschrijving Wacko compleet de weg kwijtraak, ben ik gaan werken met de korte beschrijving per rij. 
Ik gebruik geen markeerders, maar houd mijn aandacht erbij, probeer goed te tellen, kijk naar de tekening  en noteer precies wat ik al gedaan heb en waar ik zit. 
Hopelijk kom ik zo ook een heel eind. Ermm
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 19:33
Ik neem eerst nog een borrel
Hanny
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 19:34
haha!! Proost Beer
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 19:54
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Ik neem eerst nog een borrel
Pas op, dan kun je niet meer tellen!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Maart 2014 om 21:07
Janne die rainbow deken moet die op een rondbreinld gebreid worden?Kan het niet op gewone pennen ?En hoe gaat het?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2014 om 11:47
BettyKleien, ik denk dat het best op gewone naalden kan, wat ik tot nu toe heb gedaan in elk geval wel. (Ben nog niets verder dan op de foto die ik had geplaatst).
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2014 om 19:39
Hoe gaat het met je Janne-Marie? Is de pijn al wat minder?

Ik ben inmiddels aan de 4e veer van de Dreambird bezig en het gaat steeds beter. Het is erg dunne wol die ik heb voor de basiskleur, dat betekent bij mij dat het nog langzamer dan anders gaat, maar ik ben tevreden met mijn vorderingen. Het is met in elk geval 100% meegevallen nadat ik eenmaal begonnen was. Big smile
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2014 om 22:00
** is zwaar onder de indruk **
Schitterend.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2014 om 22:06
Wat voor garen heb jij dan gebruikt als ik het vragen mag?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2014 om 22:08
Ik kon alweer breien, heb ook al wat aan de Dreambird gedaan. Maar nu heb ik weer sinds vorige week zondag flinke rugpijn. Doe nu weer weinig. Grr t is ook altijd wat, gelukkig niets ernstigs alleen pijnlijk en lastig. Ik sta en loop nu meer waardoor ik ook nog s moe ben, kwam weinig tot rust. Het vandaag medicijnen gekregen, hopen dat ik daardoor in elk geval s nachts beter slaap. T is gewoon spierpijn, maar wel behoorlijke spierpijn waarbij elke beweging pijn doet.

Hij is echt leuk om te breien he?
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2014 om 11:16
Hoi janne marie en lida ik heb mijn wol binnen gekregen en wil aan janne vragen klopt het dat je eerst kan beginnen aan de schubjes van de onderkant te breien .dan kan ik daar dus aan beginnen?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2014 om 12:08
Ja BettyKleien, eerst brei je de onderste schubjes en voor de tweede rij brei je telkens een boven de onderste twee.
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2014 om 12:12
Dank je wel janne
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 21:12
Hoi Janne ,ik krijg je niet te pakken .Ik denk dat je weg bent ,maar dan hoor ik het nog wel
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 08:46

Ik wilde even een tussenresultaat laten zien. Inmiddels ben ik aan de 9e veer begonnen. Het gaat steeds beter!Big smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 09:42
dat wordt een mooie!!
zet m op meiden!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 10:13
Wat prachtig Mari-Louise, die kleuren, wauw.

Ik ben blijven steken doordat ik de katten zo leuk vond om te maken en ik probeer af en toe toch mijn kralenhobby ook weer op te pakken (lukt trouwens niet echt).
Maar, ik ben af en toe nog wel eens de fout ingegaan en dan zat de veer opeens aan de verkeerde kant, maar gelukkig is het niet lastig uit te halen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.953 seconden.
Lang Yarns