vraag over gebreid truitje |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | |
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oke, allerlei steken komen voorbij.
Ook die ik niet ken,dus ga eens ff googlen. Ik heb ook alleen de schoudernaden bovenaan aan elkaar zitten. Ben nu bezig de mouwen erin te spelden. Deze zet ik er als eerste in en daarna maak ik de zijnaden pas dicht. Dmc zegt mij helemaal niks, dus dat Google ik ook meteen even. Heb de schouder naden wel gewoon met het brei garen vastgezet. Is mooi gelukt, maar hebt wel een wat dikkere rand aan de bovenzijde zitten. Maar ws niet hinderlijk met dragen denk Goed... Ga eens googlen. Bedankt meiden ![]() |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Ik heb de matrassteek bekeken op Google. Idd een ideale steek om een mooie naad te krijgen.
Alleen....met het patroon waar ik mee werk moest ik direkt na de kantsteek 2 steken in 1 breien. Dus heb in er een klein gaatje naast zitten. Is het dan ook nog mooi om de matrassteek te gebruiken? Ik ga een een stukje testen met mijn proeflapjes. Kijken wat er gebeurd. Ohhh en vraag me af hoe ik de steek moet maken bij afkantingeb Kan nl niet dat horizontale draadje vinden hihihi |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Bij die afgekante steken gebruik je meestal horizontaal de twee draadjes van de steek om het vast te zetten.
Ik denk dat dat kleine gaatje van jou alleen opvalt als je aan het truitje trekt en je er met je vinger naar wijst.
Zelf naai ik een trui ook meestal dicht met het garen waar ik mee gebreid heb. Als het erg dik garen is wil ik het wel eens splitsen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |