Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar mee bezig

Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 18:34

Ik ben bezig met anjers, een sjaal en een knuffelbeer. De afwisseling is leuk en ook goed voor mijn handen. De anjers gaan op haaknaald 3, de sjaal op haaknaald 5 en de beer brei ik.
Ach ja, het houdt me van de straat.

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 18:45
Met de hobbydoos heb je sowieso geen tijd om de straat op te gaan. We houden elkaar goed bezig. Dag, Lida
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 18:46

Op dit moment maak ik een gelukspoppetje voor iemand die geslaagd is. Gisteravond een hoofdband gemaakt. Verder niet veel want het is op dit moment enorm druk op het werk. Het is weer de periode van toetsen en oudergesprekken.

Mijn komende project: een sprei/deken van granny's. Weet alleen niet of ik dit met catania zal doen of met een ander garen.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 19:57
Zoals de meeste al weten, ben ik bezig om mijn winkeltje te restaureren. Verder ben ik ook lekker ambachtelijk bezig om een nachtjapon te naaien van de goeie stukken uit een dekbedovertrek. Vandaag ben ik de hele dag weg geweest dus vanavond doe ik niet zo veel meer. Morgen weer vrolijk verder. 
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 20:17
Klinkt echt allemaal leuk. Krijg Je iinspiratie van,.
Ik kan melden daf mijn draak eindelijk af is. Het is 1 project waar ik echt
lang. Mee bezig ben geweest. Met een paar weken stoppen ertussen .
Ik wil nu wat voor de paas gaan maken .
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 20:20
Ik ben bezig met de vogel mobile
uit baby cadeautjes haken. En
met een vogelhuisje wil daarna
nog 2 speenkoortjes haken en een
vlaggelijn en daarna schaap
pyamazak dus ik ben nog wel
even bezig
groetjes nathalie
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:17
ik ben bezig met een vest met gemeleerde wol, maar wil het voorpand door laten lopen maar dat lukt niet, (dus even in de hoek gelegd) en voor het poekie project een amigurumi beertje, een geluks haasje en meisje als sleutelhanger aan het maken.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:34
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

SOKKEN STOPPEN .

Mijn man draagt hele dure steunkousen ( 119 euro per paar) . Niet
van die vleeskleurige   maar donkerblauw of zwart .

De verzekering vergoedt er twee paar van .

Daar komt hij niet mee uit natuurlijk dus stop ik ze . Niet het
stoppen is het probleem- al weet ik leukere dingen om te doen- maar
de stopwol .

Kijk vaak bij de kringloop en anders maar met DMC .

Ik draag ook elastische kousen met die prijs. Volgens mijn leverancier
verminderd de werking bij het dragen. Na ongeveer een halfjar dragen
zijn de kousen versleten.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 21:35
Ik maak de pomp a poodle
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 22:19
De werking van elastische steunkousen vermindert niet alleen door het dragen maar zelfs doodgewoon van het liggen. Rubber is een natuurproduct en dat vergaat. Laat maar een doodgewoon elastiekje een tijdje liggen. Dat is niet elastisch meer en breekt eventueel. Dag, Lida
Back to Top
Marrens View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marrens Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 06:33
Originally posted by esthertje esthertje wrote:

het haakwerk ligt even stil want we moeten voor de majorette (vlg uitvoering) 6 broeken en 6 chinese jurken maken.

dus ik ben samen met nog een moeder druk aan het naaien.

@Esthertje: Moeten die allemaal ook nog geloverd worden?

Ik ben op dit moment bezig om het RG-pakje van mijn dochter te loveren wat zij a.s. zondag aanmoet. En ik heb nog een sjaal voor m'n man op de pennen staan en er ligt nog een zpagetti tas te wacht om afgewerkt te worden.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 08:07
Wat zijn we allemaal ŕctief.
Ik wou zeggen komt vast door het slechte weer. Maar ik vind het ook
heerlijk om met mijn werk buiten in de zon te zitten . Was het maar
weer zomer zo heerlijk.
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 08:42

ben met 2 vesten bezig heb net pannenlappen voor mijn zoon klaar ( gehaakt) nu nog de oven wanten , net een trui klaar en 2 ste sneeuwpoppen afgerond. 2 paar pannenlappen voor iemand van de handwerk nog 2 te gaan whahahhah

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 09:14
2 vesten voor mezelf, een trui voor mezelf. 2 paar sokken op bestelling. 2 paar sokken voor de verkoop. 2 babyvestjes op bestelling een Granny-stipr deken, een granny square deken, een smurf (bijna af), een muizen mobile een punniksjaal, 2 kantsjaals (liggen al zo lang dat ik denk ik niet meer weet welk patroon bij welke sjaal hoort)
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 09:56
Wauw eugenie echt een super schattig popje, het is dat ik niet zo goed kan breien, maar anders wist ik het wel.

Ik zelf ben de laatste delen van mijn teckel aan het haken (nog een 1/2 oor en een staart) en dan moet ik hem helemaal ik elkaar zetten (dat vind ik ook nooit zo'n leuk werk). Verder liggen alle onderdelen van Gijs de ijsbeer te wachten tot ik ook die in elkaar zet.
Ik heb nog een heleboel dingen die ik daarna wil maken, maar wat het wordt blijft de vraag.
Back to Top
lenie4 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lenie4 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 10:09
Ik ben granny lapjes aan het haken voor een paar kussens op de bank.
groetjes Lenie
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 10:10
eugenie wat maak jij prachtige dingen zeg ik heb even op je bloq gekeken mooi hoor je mag echt trots zijn op je zelf
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 10:46
Wat wel naar bovenkomt is dat in alsmaar zetten niet favoriet is
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 15:18
Ik ben een trui aan het breien, Marjolein Bastin SPRING aan het borduren, Ben met mijn 4de amigurumi poppetje begonnen, Heb granny squarre 18 stuks klaar en het was de bedoeling om er een tas van te maaken, maar het wordt een kussen denk ik ihihihi.heb ook net de hele familie barbapapa patronen gekocht dus...... genoeg te doen. @ pannenlappen zijn af, mijn eerste 3 poppetjes ook en ben er trots op dat het me uiteindelijk toch is gelukt. en ja heeeel vaak per dag op het forum neuzen  en daar gaat ook tijd in zitten, toch?? Groetjes Jolanda
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 19:25
Ik ben bezig met het breien van een poncho voor mijn moeder en voor de afwisseling ben ik ook nog een omaatje aan het haken voor mijn zusje die dit jaar 50 wordt. Dat is pas in augustus, maar ik wil het niet op het laatste moment doen want dan wordt het een beetje afraffelwerk weet ik van mezelf. En nu heb ik er alle tijd voor. Ik heb er speciaal een tasje voor ontworpen die oma schuin over haar schouder gaat dragen. Ze is helemaal gek van lieveheersbeestjes, dus zo ziet het tasje eruit. Als ze klaar is zal ik haar aan jullie tonen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns