Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar zijn we nou helemaal mee bezig???

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar zijn we nou helemaal mee bezig???
    Posted: 24 September 2012 om 13:47
We hobbydozen graag met elkaar. Laat dat duidelijk zijn.... maar wat doen we daarnaast nog allemaal?? Werken we nog, of zijn we te verslaafd aan het handwerken en is daar geen tijd voor? Hebben we nog andere hobby's'......... ik ben benieuwd naar jullie!!!

Maar eerst ik:Wink
-Ik ben moeder van twee kinderen (12 en 9 jaar)
-Ik doe de administratie van een basisschool
-Ik lees heel graag en zit ook bij een boekenclub
-We hebben een heel lief hondje(Joepie), een konijn(Pluisje) en 4 vissen( Buurman en Buurman, spetter en zwartje)
-Ik heb een hekel aan het huishouden........
-daarom haak ik veel in de tijd die voor het huishouden zou moeten zijn  LOL....
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 14:39
Moeder van 2
Oma van 3
4 dagen per week werken van 8 uur tot 17.00 uur
Regelmatig een boek lezen
Huishouding met weinig plezier
1 dag per week vast oppassen op kleindochter van 9 maanden, regelmatig op de rest passen
Mijn 2e hobby is koken, dus dat gebeurt uitgebreid in het weekend
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 14:39
* getrouwd en mama van 2 kids van 4 en 2 jaar
* werken doe ik ff niet (ben juf), maar blijf wel 2x per week overop school om met de kids te eten
* veel heen en weer fietsen van en naar school, haha
* boeken verslind ik ook
* beelden oid maken met paverpol
* haken
* eh, huishouden, wat is dat????
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 14:57
Getrouwd, 3 kids (jongen van 7, meisje bijna 6 en meisje 3)
vooral bezig met de kids.
Wil uiteindelijk een tassensite opzetten. De ideeen ijn er al, maar vind het uitwerken lastig.

Samen met manliefbezig om een internetbedrijfje te starten hier in thailand. Dat gaat welmet de nodige papieren en advocaten.

Verder bezig met 2 honden (1 van half jaar) en 4 katten (3 van 8 maand en een vondelingetje van 8 weken. Gelukkig heb ik hier hulp in de huishouding.Ze helpt mee met de dagelijkse schoonmaak en kookt eten.

De rest van de tijd wordt besteed aan handwerken, filmpjes kijken en lezen.
Als iemand nog een goede tipheeft voor een film of serie (zoals, glee, house, game of thrones,once upon a time......) kan ik weer eens iets anders kijken. 
groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 15:05
geen kids, geen man wel een neefje van twee dat al verwend werd toen die nog in de buik zat.
woon nog thuis
werk in schoonmaak
volg cursusen voor werk
rijlessen
larpen
kostuums naaien
breien

pyrografie
borduren
onze luie labrador uitlaten :P
sporten
2 katten 1 poes uit het asiel en 1 oude buurt kater van 20 jaar die besloot dat het toch wel erg fijn was bij ons
huishouden, doe voornamelijk de kattenbakken

when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 15:27
- 3 kids waarvan 2 naar de basisschool en 1 naar de Havo/VWO
- zij hebben 2x per week voetbaltraining, 2x per week waterpolotraining, 1x per week volleybaltraining, 1 x jazz-ballet en 2x tennisles en daarnaast dus de nodige wedstrijden
 - werk drie dagen per week van 8,5 uur (en een uur reistijd per dag)
- lees graag en veel
- computeren
- haken
- ouderraad en werkgroep AED-hulpverlening
- 1x per 14 dgn overblijfouder
- cursus frans 1x per week
- cursus wft-schade
- wandelen met de hond
en het minst leuke natuurlijk het huishouden.

Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 15:31
getrouwd zoontje van 2 jaar en 9 maand oud.
ik ben werkzoekende, al zit ik nu in de ziektewet herstellende van een herina waar ik aan geopereerd ben,  en daarna zoeken we weer verder al is het mega moeilijk tegenwoordig.
hobbys is vooral haken, al heb ik even een dipje
ik kijk zelf heel erg graag series,  vooral beetje SF series, dus dat doe ik als de kleine op de PSZ is.
ik heb een mega hekel aan huishouden, doe dat met grote tegenzin, :)
heel af en toe lees ik wat, maar dat is niet veel.
ik vind ook naaien erg leuk, dat doe ik ook zo nu en dan.  maar ook ga ik wat bezig met het scrappen van  doosjes enzo.  vind ik erg leuk maar ben daar nog erg slecht in, dus lerende.

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 15:55
Getrouwd, moeder van 2 jongens van 11 en 6.
Ik zing in een barbershopkwartet, en dat doe ik met heel erg veel plezier ;).
Ik werk sinds 2 weken als boekhoudster, 2x5 uur in de week.
We hebben een hond, een echte 'poubelle'.
Ik lees graag, en heb ik dan ook nog tijd voor het huishouden?
Nee, zo jammer hè ;).
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 16:34
Gehuwd, moeder van een dochter die 38 is.
Werk momenteel niet maar help wel als vrijwilligster in een ontmoetingshuis. Daar geef ik gratis les Engels (dit eenmaal per week) en soms ook haken .
Ik haak en brei graag,
Heb net zoals velen van jullie een hekel aan huishoudelijke taken.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 16:49
Getrouwd, 3 kinderen die alle 3 een partner hebben en niet meer thuiswonen. Daardoor veel rust en vrije tijd gekregen, hoop in December oma te worden.
Werk 5 ur per week in het huishouden van iemand anders, doe tussendoor mijn eigen huishouden met een franse slag hou van haken, breien, lezen , computeren en ben als vrijwilligster druk op ons zlorgcentrum.
Druk? Helemaal niet.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 16:51
Getrouwd, twee zonen van 27 (woont op zichzelf) + 19 (woont nog gezellig thuis) + een kat.
werk 36 per week als secretaresse
Andere hobbies: quilten, scrapbooking, lezen

Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 16:58
Getrouwd, 3 kinderen (15, 19 en 21 jaar) en een hond.
Ik werk ongeveer 15 uur per week en doe daarnaast ook nog wat vrijwilligers werk (kerk, voetbal, muziek). Ben verder gek op lezen, computeren (o.a. een eigen website gemaakt), handwerken (in soorten en maten), puzzelen en last but not least: zingen (o.a. in een vocaal ensemble en een Bachkoor).

Huishouden? Wat is dat? Daar doe ik niet aan. (nou ja, alleen als het echt niet anders kan).
Back to Top
Essy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Essy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 17:50
Getrouwd
moeder van 3 + aanhang
Oma van 5 meisjes en 2 jongens
Pas 1 dag in de week op 4 kleinkids 12-5-3-1 en voor de rest pas ik op als ze mij nodig hebben Wink
Dus genoeg tijd voor mijn hobby's computeren, haken, breien, kaarten maken en scrappen.
Gelukkig heb ik een heel makkelijk appartement want ik kom altijd tijd te kort LOL
Groetjes van Essy

gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 18:13
Hoi, ik ben getrouwd heb 2 kinderen die studeren en op kamers wonen, elders.
Wij hebben 5 terriertjes waarvan 4 verschillende soorten. heel erg gezellig. Big smile
Naast het haken vind ik kruissteekborduren, breien, naaien, en googelen erg leuk, en ik houd van zwemmen. o, ja ik werk ook nog 5 dagen in de week op een accountantskantoor en van het woord huishouden heb ik nog nooit gehoord al moet ik het jammergenoeg wel af en toe doen. Cry
gr.Jolanda
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 18:24
hoi leuk topic!
ben getrouwd met B. hebben 3 kids C. (9), B. (7) en C. (4) alleen maar btjes en ctjes oftewel B2C3
ben huisvrouw manlief is vaak weg voor zijn werk
ben dus altijd in de weer met de kids school hobbies clubjes en sporten
ik hou van haken, breien, kaartenmaken, taarten en cakes bakken, Jam maken lezen en tv kijken
ik verzamel haak/breiboeken en patronen
ik hou van zumba

euh nog iets vergeten? Oja het huishouden doe ik ook (soms met lichte tegenzin)
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 18:31
ik ben al 11 jaar gescheiden . woon samen met charly de kakatoe, smoes,skinnie, rocky en sidonia de valkjes. heb twee volwassen kinderen. heb geen werk omdat ik last heb van straatvreesConfused. dus verveel me af en toe dood. hobby`s zijn mijn vogels, haken, vilt, naaien, ik hou van sf films en horror. en stargate sg1, stargate atlantis. heb een vresleijke hekel aan vaat wassen. en mijn beste vriendin is mijn lieve moeder en beste vriendje is charly. die is mijn allesie
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 18:48
Moeder van 2 kinderen die getrouwd zijn, 4 kleinkinderen.
Door de ziekte ME (Chronisch Vermoeidheid) kan ik weinig dingen doen.
Maar haken en breien lukt wel!
Ik maak leuke dingen voor de kleinkinderen en voor een kinder tehuis in Roemenië.
Back to Top
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 19:28
Originally posted by drempt drempt wrote:

hoi leuk topic!
ben getrouwd met B. hebben 3 kids C. (9), B. (7) en C. (4) alleen maar btjes en ctjes oftewel B2C3
ben huisvrouw manlief is vaak weg voor zijn werk
ben dus altijd in de weer met de kids school hobbies clubjes en sporten
ik hou van haken, breien, kaartenmaken, taarten en cakes bakken, Jam maken lezen en tv kijken
ik verzamel haak/breiboeken en patronen
ik hou van zumba

euh nog iets vergeten? Oja het huishouden doe ik ook (soms met lichte tegenzin)

He, hallo!!!
Wat een leuke blog heb jij!! Hoe maak/start je zoiets???? Lijkt me leuk om zelf ook zo'n blog bij te houden.....
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 20:24
- Getrouwd
- Moeder van 2 jongens, J van 6 jaar groep 3 basisschool en D van 16 Havo
- in de ouderraad op school bij de jongste
- in de klankbordgroep op school bij de de oudste
- Huismama en net als bij de meeste van jullie is het huishouden ook van mij geen hobby
- Gek op haken , fotograferen en foto bewerking

Liefs Diana
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 20:44
getrouwd, moeder van 1 kindje Marjolein, bijna 1 1/2 jaar.
Gestopt met werken om full time van Marjolein te genieten.
Vrijwilligers werk: natuurgids.
Hobbies: creatief bezig op allerlei gebied: schilderen, mozaieken, naaien en begin van het jaar begonnen met haken, dan hoef ik niet naar de zolder waar ik mijn hobbykamer heb en kan ik dit gezellig beneden doen, terwijl Marjolein speelt. Fotografie, fietsen, wandelen, vogelen.
Enne tja dan blijft er maar weinig tijd over voor het huishouden.Wink Gelukkig helpt mijn ook een handje in huis. De gevouwen was ligt dan anders in de kast als wanneer ik het doe, maar ........ daar zeggen we niets van ........ hij bedoelt het goed. Maar het hoort er nu 1 keer bij om je boel schoon te houden. Mijn moeder is ook niet zo'n hyperactieve poetster en heeft ook veel hobbies en dat heb ik blijkbaar overgenomen.....

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns