Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar zijn we nou helemaal mee bezig???

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 20:47
getrouwd, moeder van een meisje van 21 (volgende maand uit huis) en een jongen van 19
ik werk 28-32 uur per week als wijkverpleegkundige
ik zing in een popkoor
kleding naaien, sieraden maken van polymeer klei, haken, breien, surfen op internet naar inspiratie zijn mijn hobby's
het huishouden is ook hier een noodzakelijk kwaad
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 22:26
Ik ben moeder van 2 grote bengels!
1 meisje van net 4 dus naar de grote school en 1 jongen van 2 word bijna 3 die gaat 2 dagedelen naar de peuterspeelzaal!.

Ik ben huisvrouw, mijn man heeft een eigen bloemenzaak (www.dickwichersbloembinderij.nl) voor de mensen die het leuk vinden om zijn site te bekijken!
Hierdoor ben ik lekker thuis voor de kids.
Wel doe ik 2 avonden in de week de administratie van de winkel.

Mijn hobby's zijn toch echt wel haken en hobbydozen!
Tja en mijn huishouden bijhouden moet ook gebeuren!Confused
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2012 om 23:19
Ik woon deeltijds samen met mijn vriend (ja rare situatie Wink 1 week samen en 1 week woont hij met zijn dochters) Mama van 2 dochters Y (14) en Y (12) , ik werk deeltijds als begeleidster met personen met een beperking. We hebben 3 katten en 2 aquariums. Ik help mijn moeder bij het winkelen en huishouden. Ik ben pas gestart met mijn webwinkel en heb ook nog een blog. Ik vind net als zovelen hier het huishouden maar niks maar helaas moet het gebeuren en als er dan nog tijd overblijft dan haak ik en brei ik. Ik ben meestal al aan meerdere projectjes tegelijk bezig.
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:02
Ben 45 jaar getrouwd, 2 zonen, 2 schoondochters, 4 kleinkinderen. Doe al jaren het huishouden. Waarom hebben jullie daar zo'n hekel aan? Het moet gebeuren. Zeg zoals mijn moeder: Ik kan het maar beter leuk vinden, het moet toch. Je leven wordt dan een stuk plezieriger!
Heb alle tijd (en dus te weinig) om kleren te naaien, te breien en te haken. Wandelen doe ik ook graag en heb langzamerhand een hekel gekregen aan televisie. Sport op tv is ideaal, kun je rustig breien en haken tussendoor.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 11:55
Bijna 40 jaar getrouwd, dochter en zoon achter in de dertig, 2 kleinzoons onder de tien, twee rode katers, 7 en 10 jaar, die nog erg levendig en speels zijn, meer dan 40 poppen die om kleren schreeuwen.

Ik had vroeger ook een hekel aan het huishouden, maar een of andere spiritueel ingestelde dame bij Oprah Winfrey stelde, dat elke klusje in huis een eredienst aan het gezin is, en als je het zo bekijkt ben je dus spiritueel bezig als je strijkt, stoft enz. Koken vind ik leuk, eten lekker, dus daar had ik zowiezo al nooit problemen mee. Tuinieren doe ik met opgewekte tegenzin, een tuin is om in te zitten en niet om in te werken, alles wat kan dus elektrisch.

Ik houd van films en tv series: romantische, fantasy, detective, actie, en van boeken, ook fantasy, Amish en Maeve Binchy-achtige.

En ik leg graag een puzzel als de katten dat toelaten of ik los een 6- of 7sterren doorloper op.

Borduren kan ik niet (telprobleempje) en naaien niet zo goed, ik brei en haak en ontwerp poppenpatronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 12:30
ik woon samen ik ben 42 woon in friesland
samen met mijn fries en onze hond goldy
8 sluirstaart vissen in een heel groot aquarium
 hobby van mijn partner
en zijn andere hobby is body building hij is dan ook een rambo :)
geen werk mijn friend ook niet hij is voledig afgekeurt!
ik haak zo een 4 tot 12 uur perdag elke dag

het huishouden doen we samen 1 keer in de week is genoeg voor onze kleine huisje 2 kamers
volgend jaar gaan we verhuizen naar een groter huis :)

http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 13:22
Ik ben 43 jaar en woon samen met mijn dochter van 18 en zoon van 14 jaar in het zuiden van het land. Ik werk op dit moment 3 dagen per week als projectmedewerkster en volg daarnaast nog een HBO opleiding. Daarnaast zit ik in de trainingsstaf van het voetbalteam van mijn zoon waar we twee keer per week trainen en daarnaast iedere zaterdag wedstrijd.
Huishouden vindt ik net als velen hier niet echt mijn favoriete bezigheid Unhappy
Haken daarentegen vindt ik heerlijk rustgevend. Daarnaast wil ik er ook wel eens rustig voor gaan zitten om een spannende serie op DVD op te zetten, en dan grijp ik nog vaak onder de film naar de haaknaald hihi
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">

http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
Karin Wouters View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Karin Wouters Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 13:45
Hallo,
Ik woon in België , ben gehuwd en heb 2 zonen (19 & 17). Momenteel ben ik werkloos, dus heb ik veel tijd om mij aan mijn hobby's te wijden. Na 30 jaar of zo heb ik de haakpen nog eens vastgenomen. Ik wil een vriendin verrassen met een zelfgemaakt nijlpaard, maar het wil niet vlotten. Ik plaatste een noodkreet op het forum en hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen. Ik hou van de natuur (ben natuurgids), van reizen, van knutselen, breien, lezen, wandelen, sauna, ...en nog zo veel meer. Leuk forum is dit !
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 14:21
kapitein haak ik heb je even een pm gestuurd over mijn eigen blog

hobby4you Rianne wat heerlijkl een eigen bloemenwinkel
ik hou van bloemen (behalve gele bloemen ik hou niet zo van geel) en ik vind het er altijd zo heeeeeerlijk ruiken!!!

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 14:33
wat leuk zeg!

Ik ben 32 (bijna 33), woon samen en heb een dochter van bijna 5 (overmorgen)
Momenteel ben ik huismoeder, maar in maart 2013 ga ik terug aan het werk.

Hobby's zijn handwerken, eigenlijk gewoon creatief bezig zijn. Het resultaat is niet altijd wat ik ervan verwacht, maar het werken op zich vind ik het leukst.

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 14:33
Dank je Chris!!!
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 14:46
Wat leuk om te lezen allemaal!!

Ik ben Hitsje, ben 37 jaar en woon in Dronten.
Ik ben 15 jaar getrouwd en heb twee zoons van 12 en 10 en 1 dochter van 8. Die zijn overdag naar school waardoor het hier tussen 9 en 3 stil in huis is. 
Ik sta twee dagen in de week voor groep 6 op een basisschool in het dorp. Dit doe ik al 12.5 jaar met heel veel plezier.

Ik ben gek op haken en geocachen. De ene binnen en de andere is buiten.
Huishouden ben ik niet gek op maar doe ik braaf..
Wel grappig om te lezen dat er maar weinig zijn die daar heel blij van worden..Mijn man helpt trouwens wel heel braaf mee in het huishouden en daar word ik dan wel weer blij van!!

IK ben benieuwd wat er nog meer voor verhalen volgen!

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 16:04
graag gedaan kapitein haak

je moet je blog wel even toevoegen aan je profiel!! kan iedereen je blog bekijken

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 16:24
Hoi,ben 51.Bijna dertig jaar getrouwd met F.Heb 2 prachtige dochters(27,23)en een (pleeg)zoon)van 30,allemaal met aanhang en 1kleinzoon van 8maanden.Ik werk 3 ochtenden in een bejaarden/verzorgingshuis,daar doe ik aan stervensbegeleiding.Brei veel,haak en borduur een beetje en probeer verder alles op hobbygebied graag uit.Altijd tijd te weinig en ga daarom vaak veel te laat naar bed,haha
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 18:04
Valt me op dat er erg veel sociale beroepen/ activiteiten gedaan worden!!!
Heel leuk om te lezen.
Ga zo door mensen, dit is erg leuk allemaal!
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 19:13
hoi allemaal,
nou daar komt ie ; 52 jaar jong. getrouwd,3 kinders.23-20-17, allemaal nog thuis. heb breien en haken herontdekt. schilder, tegenwoordig meestal op doek. lees , fiets, knutsel, en net als de meesten hier , is het huishouden niet mijn favoriete ding, ik houd meestal huis als t echt moet,vanmezelf dan he. doe nog wat vrijwilligers werk en meestal is mn dag te kort,
groetjes marian
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2012 om 19:57
29 jaar moeder van 2 kinderen jongentje van 3 januari word ie 4 meisje van bijna 2 over 4weken
Werk als kapster 2 à 3 dagen in de week
Een keer per week gaan de kids naar oma essy.
Internetten hobbydozen
Genieten van me gezinnetje.
Tijdschriften lezen (aan boeken kom ik niet toe)
En het huishouden...omdat het moet.
groetjes nathalie
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 20:32
ben getrouwd (32j lang al) heb een zoon van 28(inwonend)
ben zelf bijna 53 en werk als zorgkundige in de thuisdienst sinds 1978
heb 3 grijze roodstaarten , 1 roze kaketoe, 2 aagjes en 2 forpusjes
er zijn nog 2 poezen pony van 15 en felix van 1.5(binnenpoezen)
er zijn sinds kort ook zwerfkatten hier die eten krijgen ,grizzly,mini,knipke,vlekje die recent 2 kittens in de tuin heeft gedropt en zus

ik heb een pleegkindje in burkina faso www.asaebru.org ,haar naam aida
men hobby's

knutselen met papier,3d kaarten, dromenvangers maken, haken ,breien , borduren
kheb dit jaar heel veel kunnen hobbyen daar ik in april een heupprohese heb gekregen en nu aanstaande vrijdag ga ik weer full time aan het werk ,na één jaar te zijn thuisgeweest
het zal weer wennen worden
Back to Top
handgehaakt View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handgehaakt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 21:19
alleenstaande moeder (31 jr)  van 3 meiden *waarvan de 2 oudsten bij papa wonen* de oudste is 9, de middelste 6 en de jongste  anderhalf. 
Ik heb vorig jaar de diagnose adhd gekregen en vorige week kwam de diagnose bipolair type 2 * manisch depressief in de milde vorm* er nog bij.
Ik ben na een aantal zeer zware jaren nu terug aan het opkrabbelen. 
Haken is een fijne manier om te ontspannen voor mij en geeft me mijn zelfvertrouwen stukje bij beetje weer terug.
Momenteel werk ik niet, ik zit zeg maar in een soort van ziektewet.
Ik heb een hekel aan huishouden dus ik ben wel vaker met mijn haakwerk en allerlei andere dingen bezig in de tijd dat ik eigenlijk het huishouden zou moeten doen. 
mede ook door mijn adhd kan ik me niet focussen op dingen die mijn interesse niet hebben. en kan ik dus hyperfocussen op dingen die mijn interesse wel hebben... hakuuuuuuhhhhh hihihihi.

dit ben ik dus. aangenaam ;)
kijk ook eens op mijn facebook voor leuke dingetjes. En like mijn pagina als je het leuk vind wat ik heb gemaakt ;) https://www.facebook.com/pages/Handgehaakt/201198330012601?ref=hl
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2012 om 21:36
ben 65 jaar, bijna 25 jaar getrouwd met Jean (2e keer) samen hebben we 5 kinderen (waarvan 1 is overleden) 13 kleinkinderen en 1 achterkleinkind.
heb zelf een aantal ziektes oa fybromyalgie en een hernia, mijn man zit in een rolstoel, maar samen redden we het best. we hebben net de gang en de keuken opgeknapt en nu staat er nog een nieuwe vloer in de huiskamer op het programma.
mijn hobbies zijn de pc en handwerken, knutselen
we hebben jaren thuiswerk gedaan, maar het bedrijf is helaas failliet gegaan, waardoor ik nu weer meer tijd heb om te hobbieën
verder heb ik 5 uur per week hulp in het huishouden.
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.047 seconden.
Lang Yarns