Waar zijn we nou helemaal mee bezig??? |
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Autheur | |
mimisa
Hobbyguru
Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 10:24 |
|
- getrouwd en moeder van 2 kinderen ( meisjes van 7 en 11 jaar)
- ik werk niet doordat ik ziek ben - ben gek op haken - verder zit ik regelmatig achter de PC en ik vind lezen leuk - we hebben 2 honden - en natuurlijk ben ik dol op het huishouden ![]() ![]() ![]() |
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
|
Asia
Newbie
Lid sinds: 27 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 18 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 11:32 |
|
Hoi ik heb een relatie (al 18jaar) en ben (stief)moeder van een zoon van 20 en moeder van mijn zoontje van 10
We hebben 2 super lieve honden ik ben een "stay at home mom" ben gek op koken lezen en sinds een aantal maanden handwerken ... Niet zo gek op het huishouden mjah moet toch gebeuren he .... Dus ik ben de queen van de franse slag
|
|
![]() |
|
MariaLA
Hobbyguru
Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 20:13 |
|
Daar ben ik;
getrouwd al bijna 34 jaar, 2 kinderen (dochter)32 en (zoon)30 jaar. Een kleinzoon van 1 jaar en afwachtend van nr. 2 en 3 als kleinkind (2ling). Ik fotografeer graag, brei en haak regelmatig, lees veel en zit door het forum vaker achter de pc als gewenst.... huishouden bestaat langer als ik maar ik wil het wel schoon en aan kant hebben. Smetteloos is iets anders
|
|
![]() |
|
Leonie_y
Hobbyguru
Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 27 September 2012 om 21:48 |
|
Ik ben 51, ben bijna 25 jaar getrouwd, heb 2 kinderen die allebei op kamers wonen, allebei in Utrecht. Onze zoon, de oudste, is 22 (bijna 23) en onze dochter 20 jaar. Ik heb nu nog een baan, voor 2 dagen in de week. Ik vermaak me prima met haken en huishouden is niet écht mijn hobby, ik doe het omdat het moet. Bovendien ben ik tegenwoordig heel druk met het zelf bakken van mijn brood en koekjes, cake etc. in verband met mijn glutenallergie
|
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 10:02 |
|
ik ben 50 en moeder van drie zonen 29, 28, 24 jaar, ik heb 2 schoondochters en 1 schoonzoon waar ik echt dol op ben, ik ben gelukkig gescheiden en heb al 9jaar een lat relatie met de liefste man op aarde, jaja dames die heb ik, ik ben dol op mijn hobby haken en breien, haken vind ik het leukst, en verder moet ik heel eerlijk bekennen dat ik nog steeds niet spiritueel wordt van de volle wasmand, strijkgoed, stof en de douche doen, ik heb mijn jongste nog thuis wonen, hij wil volgend jaar met z'n meisje gaan samen wonen.
ik ben een hele super trotse moeder, die ziet dat haar 3 jongens het zo geweldig goed doen,dat maakt mij het gelukkigste mens op aarde.
|
|
![]() |
|
Annemarie65
Newbie
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 28 September 2012 om 10:46 |
|
47 jaar, 9 jaar getrouwd met A, moeder van dochter C, zij is 18.
Ik ben parttime administratief medewerkster in de kinderopvang. Scrappen, fotograferen, haken, breien, borduren, lezen, stedentrips, koken en bakken dat doe ik het liefst. Met 2 allergiepatienten in huis is het huishouden toch wel een dagelijkse bezigheid en omdat het zo regelmatig moet gebeuren is het zo gebeurt. |
|
|
Groetjes Annemarie
|
|
![]() |
|
hhoekstra
Duizendpoot
Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 15:54 |
|
53 jaar oud en 32 jaar getrouwd. Ik werk 4 dagen per week en mijn man doet sinds een paar jaar het huishouden dus ik hoef hier alleen de leuke dingen te doen. Dat beperkt zich tot flodderen met water op zonnige dagen. Verder heb ik 2 kinderen en 6 kleinkinderen waarvan er 3 tevens mijn netwerk pleegkinderen zijn. Die wonen dus standaard bij ons. Meestal maak ik kleding voor één van de kleinkinderen want hij is gehandicapt en kan niet alle kleding makkelijk aan. Haken en breien vind ik het leukst want dan kan ik tegelijk ook tv kijken. Ik ben gek op tv kijken en zappen.
|
|
|
Hanny
|
|
![]() |
|
Saartje76
Duizendpoot
Lid sinds: 13 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 235 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 16:56 |
|
35 jaar, 17 jaar samen (waarvan 10 jaar getrouwd) met JW,
We hebben 2 lieve dochters van 5 en 1. Ik ben ondernemer dus tel mijn uren dat ik aan het werk ben niet meer. In mijn vrije tijd lees en haak ik graag. Ook gaan we graag kamperen of anders met de kids naar buiten naar het bos ofzo. Huishouden hou ik goed bij; ik kan niet tegen rommel..helaas. |
|
|
Groeten, Saartje
|
|
![]() |
|
widdy
Hobbywonder
Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 19:03 |
|
Ik ben 28 jaar, 2 jaar gehuwd met Geert (44 jaar - zijn tweede huwelijk) en samen hebben we twee dochtertjes waarvan eentje levenloos geboren werd en het andere intussen een flinke peuter van 1,5 jaar is.
Ik werk fulltime als teamleader (schade) en daarnaast ben ik zelfstandig in bijberoep samen met mijn man. We hebben een IT bureau en een management kantoor (daarin doe ik ook mijn deel met workshops en voordrachten rond suikervrije voeding). Eén à twee keer per jaar gaan mijn man en ik er een paar daagjes tussenuit naar Luxemburg. We houden heel erg van het land, de wijnen, enz. Eén keer ga we ook met onze kleine meid weg (naar een Centerparcs of zo, vandeweek was zo de jaarlijkse gezinsvakantie in Nederland). Huishouden: koken doe ik zelf, was ook, strijk en poetsen wordt gedaan. Anders zie ik mijn zetel helemaal niet meer ;-) Hobbies: breien, haken, kleding naaien en koken. Ik combineer dus ook het haken/breien met intussen tv kijken. |
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3634 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 29 September 2012 om 21:44 |
|
|
![]() |
|
Kapitein-Haak
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 14:00 |
|
|
|
|
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl |
|
![]() |
|
Kapitein-Haak
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 14:01 |
|
|
|
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 16:33 |
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 16:59 |
|
daarin kan ik je geen antwoord geven, maar op 1 ding wil ik wel wat zeggen, ik heb het gevoel dat nu je kinderen zelf hun weg gaan dat je denk dat je niet meer belangrijk ben, nou dan zal ik je uit je droom helpen, juist als ze zelfstandig worden of vader en moeder worden dan juist hebben ze hun moeder nodig, ieder mens op deze aardkloot is heel belangrijk ook jij, ik snap dat je moe wordt dat je geen baan kan vinden, dat snap ik heel goed, maar lieve schat denk nooit en dan ook nooit dat je niet belangrijk ben, jij kan iemand zijn die de wereld vrede brengt je weet dat nooit of een oplossing vindt voor al de armoede in de wereld, ieder mens is uniek ook jij, je zal als je jongste ook op zich zelf staat een doel moeten gaan zoeken, een doel dat je gelukkig maakt en een bevredigd gevoel geeft, helaas kunnen wij jou dat niet aanreiken anders had ik het echt gedaan, maar geloof alsjeblieft in jezelf en sta altijd achter je keuzes en je zal zien dat de wereld voor je open gaat en je kinderen jou als voorbeeld gaan zien, en dan hun kinderen net zoals dat jij gedaan heb hele goede en krachtige mensen laten worden, op je huwelijk durf ik geen antwoord te geven ik ken het verhaal niet, maar als je besluit te gaan scheiden sta dan ook daar achter, wil je therapie ga er dan ook voor want je zal zien wat een kracht je krijgt als je echt achter je keuzes gaat staan
|
|
![]() |
|
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 17:18 |
|
Bij een klein winkeltje vond ik een magneet met deze zo ware woorden.
EEN NIET WERKENDE MOEDER BESTAAT NIET. Moeder ben je voor altijd, vrouw, echtgenote of werkneemster, dat gaat ooit allemaal over. |
|
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 18:22 |
|
wat een wijze woorden, en vooral echt zo waar
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 18:30 |
|
|
![]() |
|
doortje
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 01 Oktober 2012 om 18:36 |
|
en gewoon weer roepen, je weet het he girl power, met z'n alle komen we overal, en je nooit schamen als je verdrietig of bezorgd ben, er is altijd iemand die luisterd.
een hele dikke knuffel en veel plezier bij je moeder............ en zie je hoe belangrijk moeders zijn, zelfs om gezellig mee te handwerken |
|
![]() |
|
Kapitein-Haak
Groupie
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Oktober 2012 om 13:32 |
|
|
|
|
|
![]() |
|
niania
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 02 Oktober 2012 om 16:40 |
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <1234> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |