Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenWAARDELOOS

 Reageer Reageer Pagina  123 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Onderwerp: WAARDELOOS
    Posted: 05 Januari 2009 om 17:55

 jullie hebben mij niet vaak gezien de laatste tijd maar dat komt zo;

Onze jongste kreeg een zware epileptieaanval  net voor kerst waarbij hij ( weer) zijn schouderblad brak en zijn arm uit de kom was.

anderhalf jaar terug ging hij opzichzelf en toen gebeurde dit ook al.

1 ste kerstdag werd ik ziek , 2 de kerstdag Piet en zo tobte we door de feestdagen heen , bezorgd om eoze zoon en zelf de griep.

Oud en nieuw gingen wij dus ook ziek in en bijna opgeknapt belt hij zaterdag 3 januari dat hij weer een aanval had gehad , Piet hiervandaan naar hem toe en weer het ziekenhuis in met een arm die van zijn schouder tot onderarm pimpelpaars was van zijn schouderblad zetten, in en in triest.

Nu hebben ze een roesje gegeven want weer was hij uit de kom en weer iets gebroken.

Wat is dit toch een verschrikkelijke rotziekte ik zal hier nooit aan wennnen en hij helemaal niet denk ik maar zo.

Hij moest 6 weken thuis blijven , komen er nu 2 bij dus en hij krijg maar 70 procent van zijn loon, wij hebben al boodschappen gedaan en ik heb snert gekookt en in de vriezer gedaan en gedaan wat we konden.

Ik heb ooit voor de epilepsievereniging gelopen en 700 en 900 gulden opgehaald maar ze weten niets van die bovenkamer en ik zou willen dat ik de moed had om voor onze zoon een collecte te houden want wij zien hem er aan onder door gaan op deze manier.

Hij zegt al ik moet eerder gaan werken want zo kom ik er niet .

Sorry ik moest dit eventjes kwijt en hoop niet dat jullie het erg vinden.

Ik wens jullie toch allemaal het beste voor 2009.

 

groetjes Corrie

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 18:00
Jeetje Corrie, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Epilepsie is inderdaad heel verschrikkelijk en de bijkomende problemen in dit geval dus ook heel erg. Misschien dat er ooit een geneesmiddel voor gevonden wordt, maar ja, daar heb je nu niet zoveel aan. Veel sterkte de komende tijd en jullie natuurlijk ook de beste wensen voor 2009!
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 18:27

Lieve Corrie.

Wat verschrikkelijk nieuws zeg!!! Ik weet van  nabij hoe erg het is, dus kan mij volledig indenken hoe jij en Piet zich voelen. En dan steeds wat breken en de arm uit de kom , bah, bah, bah en nog eens bah. Ik wens jullie natuurlijk ook beterschap maar vooral voor je zoon, heel veel sterkte en ik hoop dat ze gauw een passende medicijn voor hem hebben gevonden.

Groetjes Catharina

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 18:27

Natuurlijk vinden wij het niet erg als jij je verhaal kwijt moet,het is nogal niet wat.Griep is lastig maar gaat weer over,maar jullie zoon,blijft deze ziekte houden,heel naar.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd,en hopelijk toch een goed 2009.

Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 18:44
sluit me bij bovenstaande aan.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 19:12
Natuurlijk vinden wij het niet erg als jij je verhaal kwijt moet,het is nogal niet wat.Griep is lastig maar gaat weer over,maar jullie zoon,blijft deze ziekte houden,heel naar.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd,en hopelijk toch een goed 2009.


Weet even verder niet wat ik zeggen moet!
Groeten Creaans.
Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 232
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 19:21
hierbij wil ik jou en je man, maar ook zeker je zoon heel veel sterkte wensen. ik hoop dat het voor jullie wat draaglijker mag worden en dat je er voor je zoon kunt zijn, want als je dan ook nog met griep op bed ligt, wordt het allemaal niet makkelijker. nogmaals, heeeeel veeel sterkte voor jullie allemaal.


we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 20:22
Ik vind het verschrikkelijk voor jullie, dat je je zulke zorgen over je zoon moet maken. De laatste jaren krijgen juist de mensen die door onze maatschappij beschermd zouden moeten worden, de zwaarste last te dragen en de hardste klappen te verduren. Er zou toch best een regeling getroffen kunnen worden voor mensen met chronische ziektes en aandoeningen in verband met ziekengeld. Laat de regering blij zijn dat je zoon, en anderen, werken. Moeten ze dan bij elke ziekteverzuim gestraft worden met 70 % van hun loon? En moeten ze dan uit angst niet rond te kunnen komen eerder aan het werk dan nodig is? We zijn niet meer "de verzorginsstaat", we zijn net zo hard als de USA geworden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 20:34
wat erg allemaal ,weet niet zo goed wat ik moet zeggen,hoop gauw  voor een oplossing voor jullie.
er komt toch zeker een dag dat het beter zal gaan.sterkte groetjes astrid
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 20:39

Nou zeg wat zijn jullie ellendig het oude jaar uitgegaan en het nieuwe in.

Hopelijk zal het snel allemaal wat beter gaan het komende jaar.

odette
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 20:40
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Natuurlijk vinden wij het niet erg als jij je verhaal kwijt moet,het is nogal niet wat.Griep is lastig maar gaat weer over,maar jullie zoon,blijft deze ziekte houden,heel naar.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd,en hopelijk toch een goed 2009.

hier sluit ik mij helemaal bij aan
groetjes Thea
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 22:43
dank jullie wel allemaal
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
sandyvr View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 385
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 22:48
Veel sterkte
Zou zeggen geef niet op en wat goed van je zoon dat hij toch zelfstandig durft te zijn .
Hoop dat jouw gezondheid al waty beter is .

Mijn vader en jonger broer hebben beiden epilepsie dus weet wat het is .
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 22:52

........ja voordat ze er een medicijn voor hebben gevonden..............

ik wens jullie in ieder geval veel sterkte

en hopelijk dat het in 2009 wat beter gaat

groetjes geesje
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2009 om 23:07
Originally posted by creaans creaans wrote:

Natuurlijk vinden wij het niet erg als jij je verhaal kwijt moet,het is nogal niet wat.Griep is lastig maar gaat weer over,maar jullie zoon,blijft deze ziekte houden,heel naar.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd,en hopelijk toch een goed 2009.


Weet even verder niet wat ik zeggen moet!
Groeten Creaans.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.
Groetjes Teunie
Back to Top
elsje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 177
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2009 om 08:05
hoi meid heel veel sterkte en hopen dat het medicijn er komt. bah wat naar zo iets. ik denk aan je hopenlijk geeft het steun.
lieve groet els
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2009 om 10:12
Corry R schreef:

Natuurlijk vinden wij het niet erg als jij je verhaal kwijt moet,het is nogal niet wat.Griep is lastig maar gaat weer over,maar jullie zoon,blijft deze ziekte houden,heel naar.

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd,en hopelijk toch een goed 2009.

hier sluit ik mij helemaal bij aan

__________________
groetjes Thea

Daar sluit ik mij ook volledig bij aan

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2009 om 10:17

ach corrie, wat een ellende allemaal! ja, ik kan me best voorstellen dat je af en toe flink triest en boos bent omdat je in feite dubbel gestraft bent... Je hebtdan een zoon met een ernstige ziekte, en dan gaan ze nog beknibbelen, grrrrrr! het is zo oneerlijk... Is hier in Belgenland al even erg, schandalig gewoon! En alle kleinigheden (!!!!!) waar je recht op hebt, moet je dan nog zelf achteraan ook, alsof je nog niet genoeg zorgen hebt! Is dat in NL ook zo???

Als er dan weer geld komt voor één of ander sjiek gebouw te renoveren, dan denk ik: "Moet dat echt??? Kan het niet beter aan wie het nodig heeft besteedt worden???" Wie het echt nodig heeft, blijft nogal erg vaak in de ou staan!

Maar ja, gelukkig heeft je zoon zo'n fijne ouders waar hij zo goed op kan rekeken! (al zou dat niet nodig mogen zijn, toch?)

Dikke kus voor jullie en ik hoop dat het nieuwe jaar toch ook mooie momenten brengt!

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2009 om 10:43

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik vind het verschrikkelijk voor jullie, dat je je zulke zorgen over je zoon moet maken. De laatste jaren krijgen juist de mensen die door onze maatschappij beschermd zouden moeten worden, de zwaarste last te dragen en de hardste klappen te verduren. Er zou toch best een regeling getroffen kunnen worden voor mensen met chronische ziektes en aandoeningen in verband met ziekengeld. Laat de regering blij zijn dat je zoon, en anderen, werken. Moeten ze dan bij elke ziekteverzuim gestraft worden met 70 % van hun loon? En moeten ze dan uit angst niet rond te kunnen komen eerder aan het werk dan nodig is? We zijn niet meer "de verzorginsstaat", we zijn net zo hard als de USA geworden.

Het is totaal iets anders, mijn reactie, maar ik ben het helemaal met je eens!!!!! En het gekke is dat USA het terug wil draaien en hier beginnen/zijn ze begonnen  met die rotzooi.

Thema voor een ander topic

Groetjes Catharina

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2009 om 11:05

Klopt helemaal .

Het zit me echt behoorlijk dwars allemaal .

Vind jullie steun wel toppie moet ik zeggen.

Ik heb ook zoiets van ik sta voor iedereen altijd klaar , geef al jaren les aan minder bedeelden , haken en breien of wat ze ook maar willen, ben vrijwilligster bij Home Start en onze jongste staat ook voor iedereen klaar .

Ik hou niet van goede voornemens maar heb tegen Piet al gezegd dit word mijn jaar en ik ga echt meer nee zeggen.

Ga echt meer aan mijn gezin en mezelf denken.

Mensen denken die Corrie is goed gek die zegt wel ja en dat is na 40 jaar samen met Piet eindelijk helemaal over en uit.

Ik ben er voledig voor mijn gezin en anderen wachten maar tot ik tijd en zin heb.

Mensen hardstikke bedankt voor de lieve woorden

 

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns