Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwat een pijnlijke keuze

Reageer Reageer Pagina  <1234 7>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 03 Oktober 2009 om 18:00
Wat een rotkeuze. Second opinion kan inderdaad nooit kwaad. Helemaal omdat ie zo jong is.

Heel veel sterkte in elk geval.

Groetjes Marije
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 15:35

Moeilijk hoor, ben blij dat ik niet voor jouw keuze sta. Aan de ene kant is het nog een heel jong hond, die nog heel wat jaartjes mee kan. Maar altijd pijn is natuurlijk geen pretje dan wil je je hond niet aandoen.

Ik zou een andere dierenarts raadplegen, en je moet ook niet alleen op je gevoel afgaan (je wilt de hond graag houden) maar ook op je verstand (heeft hij niet te veel pijn).

Veel sterkte met je beslissing.....

odette
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 15:45
Ik zou ook zeer nog even bij een andere dierenarts langs gaan. De keuze is zo moeilijk dat het echt de moeite waard is om extra informatie te krijgen. Misschien kun je zelfs langs bij een universiteit met dierengeneeskunde? Ik zou alle informatie proberen te krijgen die ik kon krijgen en dan een beslissing nemen. Je hebt dan gedaan wat je kon en hoeft achteraf geen spijt te hebben van je beslissing want het is al moeilijk genoeg!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 20:03
ik weet niet uit welke regio je komt, maar heb zeer goede ervaringen met dierenkliniek Anubis in Aartselaar. Ook in Nederland is een zeer goede kliniek in Utrecht; Als je voor een tweede opinie zou gaan, misschien eens daar horen?
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 20:14
Oh, wat moeilijk, heel veel sterkte met je keuze.
Groeten Creaans
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 21:57

na heel veel nadenken en nog wat tips volbracht te hebben hebben we dus besloten dat we morgen zullen bellen naar de kliniek om te melden dat we voor de amputatie zullen gaan,na ook een lang gesprek te hebben gehad met iemand waarbij haar hond ( grote scheper) in een rolstoel zit was ik al zekerder aan het worden en bij haar foto's te bekijken die ze me had toegestuurd van haar hond waarop haar hond nog achter een bal aanrend was het helemaal duidelijk voor me , moest het nu toch zo zijn dat zijn andere poot het zal begeven dan is er nog altijd die geniale uitvinding als de rolstoel voor honden , na lang te praten met die vrouw met haar hond en vele foto's kan ik niet zeggen dat ik op ene foto een ongelukkige hond heb gezien en blijkbaar lopen ze na drie dagen in de rolstoel al rond alsof het een deel van hun zelf is geworden... ik heb ook linken van medische hulpmiddelen gekregen en heb daarop toch ook al hele leuke dingen gevonden die hem al veel zou kunnen helpen na de operatie dat toch niet direct die ene poot zal belast raken . nu ik weet dat zelfs na dat die ene poot het moest begeven hij nog altijd geukkig kan worden geeft dit natuurlijk de doorslag.Wij hebben al 2 van onze 4 zoontjes dat zorgenkindjes zijn wegens handicap en ass dus zal ons derde zorgenkindje er ook bij kunnen :-)

ik hou jullie op de hoogte van hoe alles zal verlopen

nogmaals bedankt aan alle reactie's en lieve mailtjes die ik kreeg , op zo'n momenten kan ik niet beschrijven hoe tof het wel is om op deze forum te zijn terecht gekomen...

lieve knuffels...

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2009 om 22:43

Hoi Tamara! Ik wou je nog terugmailen vanavond, maar doe het nu even zo . Ben super blij dat je een oplossing hebt gevonden waar je zelf 100% achterstaat. Zolang jullie er vol motivatie tegenaan gaan, maakt dat het voor Taisen ook makkelijker.. Had er nog iemand teruggemailt trouwens? Heel veel sterkte, ik hoop voor je hondje dat het op korte termijn kan gebeuren, juist omdat ie steeds zo'n last er van heeft, en dan kan het herstel beginnen.. Die rolstoel had ik helemaal niet aangedacht, haha, heb het weleens gezien bij bijvoorbeeld jack russeltjes, maar als die vrouw bij zo'n grote hond ook goede ervaringen heeft!! en ja kijk maar naar mensen, die worden op een gegeven moment ook zo handig in een rolstoel of met krukken of een kunstbeen, echt knap, het vermogen van mens en dier om zich aan te passen aan nieuwe omstandigheden..

Ik mail je van de week nog even!

Veel liefs en sterkte en een dikke knuffel voor je staffie.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 01:32

hey caelum ,

je hebt een mailtje

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 09:41
Fijn dat jullie een beslissing hebben kunnen nemen waar jullie achter staan. Heel veel sterkte voor jullie hond (en voor jullie natuurlijk)....
odette
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 13:42
Veel sterkte en hou ons op de hoogte hoor
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 13:47
goed voor jullie dat er een oplossing is gevonden, en hou ons inderdaad op de hoogte, veel sterkte nog
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 16:08
Hee, das een goede beslissing, ik heb inderdaad wel eens een hond gezien die verlamd was aan zijn achterpoten en waarvan zijn achterlijf dus in een wagentje hing. Die hond liep rond alsof die geen beperking had. Succes verder
Groeten Jacqueline
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 16:17
het zal jullie nu wat rust brengen dat je een besluit hebt genomen. knap hoor. succes ermee
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 16:35
ik heb dus vandaag gebeld om ons besluit te melden en Taisen mag volgende week maandag om 10.00 al binnen , ze hebben ook gezegd dat we hem ook al om 15.00 mogen ophalen. ik dacht niet het zo snel mocht maar ik weet ook dat die kliniek liever heeft dat dieren direct terug naar hun veilige omgeving gaan waar ze hun beter voelen.Ik ben er al heel zenuwachtig voor en het zal zo raar zijn om mijn ventje op drie poten te zien maar het is wel een troost dat hij kort erna veel minder pijn zal hebben dan nu , want het lijkt wel alsof het alle dagen precies erger word....
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 16:37
Nu wachten tot maandag en de tijd zal niet snel genoeg gaan. Heel veel sterkte de komende dagen voor Taisen en jullie.
GROETJES
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 17:15
Wat goed dat jullie een beslissing hebben genomen.
En fijn dat hij al zo gauw geholpen kan worden, het zal nog een moeilijke week worden! Veel sterkte en succes!
Groeten Creaans
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2009 om 20:12
wat moedig van jullie,zo heeft hij toch nog een goede kans en ik heb zelf ook honden gezien die met een rolstoel toch een fijn leven kunnen hebben,als de voorpoten maar goed zijn.
ik hoop zo voor je dat het gaat lukken.
ik heb ook op tv gezien dat ze depri van de operatie kunnen zijn,ik hoop dat  die er door heen komt.pijn is ook niet alles.en honden kunnen ook met drie poten lopen als het moet.
groetjes stridje
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Oktober 2009 om 21:56
JEETJE WAT EEN VERHAAL.
IK HAD OOK VOOR DE AMPUTATIE GEKOZEN.
IK HOOP DAT TAISAN ZICH ER GOED DOORHEEN SLAAT.
EN JULLIE NOG LANG VAN HEM MOGEN GENIETEN.
STERKTE MAANDAG
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2009 om 07:53
Wat goed dat Taison maandag al geholpen wordt.
En we duimen hier dat zijn andere pootjes  nog heel lang in staat zullen zijn om hem rond te dragen.

Eind maart is onze hond aan haar knie geholpen. En zij redde zich uitstekend op 3 poten. Ik heb toen ook gezegd dat als ik ooit nog eens moest besluiten tot een amputatie ik daar niet lang over hoefde na te denken. Dit omdat ik zeker wist dat ze zich uitstekend zou kunnen redden op 3 poten.
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2009 om 13:41
Inderdaad, wat een verhaal. Dat is zeker geen keuze die je even neemt. Heel veel sterkte maandag. En die rolstoel? Mijn Flores heeft er zelf ook 1 gehad doordat hij verlamt was door een hernia. Zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen, dan zie je geen zielig dier maar een hond die heel veel levensvreugde nog heeft gehad doordat hij nog steeds mobiel was.
Ik zal duimen voor Taison en voor jullie!

Groetjes Simone
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns