Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenwat een pijnlijke keuze

 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 13:15

bij deze laat ik een fot zien van mijne stoere drievoeter , het gaat super met hem , hij eet goed , komt zelfs terug knuffels vragen (wat is dat lang geleden dat hij dat nog eens heeft gedaan ) huppeld door het hele huis alsof er niets gebeurd is , je merkt nu echt dat hij minder pijn heeft dan ervoor. het ziet nu wel heel erg paars , maar daar hadden ze mij al voorbereid dat het helemaal blauw zal worden

Van Drop Box

 

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 13:16

oei deze is klein uitgeslagen

het lukt me precies niet meer om een grotere foto te plaatsen...

Back to Top
Romy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1508
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 13:59

Pfffff wat een toestand maar wat een lieverd en ik hoop zo dat hij helemaal geen pijn meer krijgt, ze zijn ook zo hard voor zichzelf hè, tis mooie hond ook met drie poten en heerlijk te lezen dat hij alweer om zijn knuffels komt vragen...

Ik heb het hele verhaal met tranen in me ogen zitten lezen, wij hebben zelf ook een Engelse Stafford van bijna 7 jaar ik weet als geen ander hoe lief en trouw ze zijn, geniet van hem en wees blij dat je deze keuze hebt mogen maken voor hem ... heel veel sterkte en geef hem maar een dikke knuffel van me xxx maar ook voor jullie een knuffel want je hebt een boel verdriet en zorgen gehad meis

<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>
Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 329
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 14:26

met de muis erop klikken dan kan je hem wel groter zien.
Maar ondanks dat het allemaal nog beurs en blauw is ziet het er toch netjes uit vind ik.
Vind het erg leuk om te lezen dat ie weer lekker rond huppeld en weer knuffels komt halen.
Hier is ook zon knuffeldoos in huis mn zwarte labrador is ook zo gek op knuffels hihihihi.

Groetjes Kim
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 14:38

dank je romy  het zijn wel echte schatten he :p

en ja wij vinden dat ook kim , ik vind dat het heel proper is gedaan , en dat paarse zal ook nog wel wegtrekken , want zelfs zijn plassertje ziet paars

ik heb hem gisteren zelfs meegenomen naar de hondenweide die hier op een minuutje af ligt en dat ging zelfs heel goed , we kwamen zelfs een egeltje daar tegen en ik verschoot dat hij zo kon trekken om naar dat egeltje te gaan

ik ben wel heel laat naar buiten gegaan zodat ik zeker was dat er geen mens was op straat , ik denk dat ik me voorlopig nog teveel zal ergeren aan de reactie' s van anderen , zal wel beteren maar voorlopig wllen ik geen gapende mensen achter me aan zien , lol

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 16:02

oooh, het is zo'n liefke, zeg!  ja, die reacties moet je je maar niet aantrekken, die mensen zijn soms zo lomp in hun doen en denken.... Ik heb opvang gedaan voor een stichting die dieren via sponsoring hielp die anders niet konden geholpen worden (uit Roemenie, spanje, enz...) Daar zat ook eentje bij met drie poten, en dat ging op den duur echt heel goed... Rennen dat die kon...  Het was een windhond... En dan die reacties!!!!!!  Ook hadden we eens eentje met een blind oogje langs één kant, en veel littekentjes op het snuiteke... Ook weer die domme reacties... Zo een domme man die dat eens goed van dichtbij ging bezien... HAP!!!! zei dat hondje, whoehaaaa! Ik moest hem eigenlijk berispen, maar ik vertikte het, hoor!  Tja, ik vond het net goed!

Die mensen weten niet beter, en snappen niet dat liefde veeel verder gaat dan een extra pootje of ander uiterlijk... jammer voor hen dan, hé!

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 17:01

hehehhe wat goed van die hond om die man op z'n plaats te zetten , is eigenijk stout van me maar dat vind ik toch en chrisje mag ik je vragen voor welke stichitng? ik bennamelijk ookopvanggezin geweest en ben van plan als taisen helemaal genezen is om het terug te doen, je krijgt zo veel vriendschap van hun en soms is het wel moeilijk om een opvanghond af te geven maar toch geeft het  me een goed gevoel als ze een goede thuis krijgen

ik heb daarstraks toch op m'n tanden gebeten en toch met hem naar de weide gegaan en ik moet eerlijk zeggen ik lag bina op de grond van het lachen , komt er zo'n een jong mannetje aan gereden op de fiets , ik schat hem 9 a 10 jaar , kwam heel snel aangereden maar aan de hondenweide zag ik hem vertragen en maar gapen dat hij deed , hij gaapte zelfs zo hard dat hij gewoon tegen de verlichtingspaal aanreed . moet hij maar zo niet gapen he lol

Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 329
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 17:15
Hahahahahaha ik zou geloof ik ook helemaal dubbel liggen van het lachen als ik dat had gezien van dat jongetje grinnnn.

Ik moest ook een keer echt hard lachen kwam een man naar me toe deed of ie verstand van honden had en dacht dat mn hond een kruising doberman was.
Ik kon me niet inhouden begon echt keihard te lachen.
Want mijn hond Amy heb voor een labrador al een vrij smal koppie laat staan dat ze op een doberman zou lijken.
En ze is toch echt 100% labrador.
Al proestend van het lachen zei ik nee hoor ze is 100% labrador ben toen maar door gelopen want ik kwam echt nie meer bij van het lachen.
Groetjes Kim
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 18:04
Hoi Tamara,

Haha daar zou ik ook heel hard om lachen!! Goed dat je nog naar de dierenarts gebeld hebt, vind het wel heel bijzonder dat hij het zelf begrijpt he, met dat pootje, zo wijs.. En ik vind dat ze het heel netjes gedaan hebben, als je dat zo ziet, wel zonde van de poot natuurlijk, maar absoluut niet eng of raar en denk dat het ook wel mooi geneest.. Ben echt blij voor jou (en Taisen) dat je het gevoel hebt dat dit zo een goede keuze is geweest en hij zeker minder pijn heeft zo, want zou toch ook wat zijn als je na de operatie dacht, oh nee wat heb ik gedaan.

Vind je het zelf nog vreemd of ben je er inmiddels wel aan gewend? Het belangrijkste is natuurlijk dat Taisen in zn koppie nog steeds Taisen is en nog steeds lekker bij jullie is.. Vind het zo dapper van jullie, zo'n strijd die jullie aangaan samen met hem. Hoelang gaat het hele herstel duren? Of is daar geen idee van? En hoe zit dat met de hechtingen? Ben ik wel benieuwd naar..

Nu ga ik weer verder, kwam speciaal ff kijken hoe het met hem was..

Liefs van mij
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 18:21
ik heb opvang gedaan voor PAWS en voor SOSSTRAYS, allebei toffe organisaties! het opvangen deed ik super graag!!!! zou zo terug beginnen als dat kon! Maar onze jongste dochter kon het niet aan, en was enorm overstuur als er een hond weg ging. Dan kan je dat wel uitleggen, maar omdat ze verstandelijk gehandicapt is valt dat niet mee, ze snapt soms ook alleen wat ze WIL snappen, hoor..; mijn kleine boef!  Maar heb het met veel plezier gedaan! Je krijgt er heel veel voor terug, al is het wel een hele aanpak soms... (de honden hebben geen flauw idee wat een gzinsleven is, of zijn heeel bang enz....)
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 20:16

hey caelum ,

hoe lang de revalidatie verloopt weet ik eigenlijk niet , zelf vind ik het nog altijd heel vreemd, zal nog wel even duren denk ik , , even hadden wij wel zoiets van , wat in hemelsnam hebben we hem nu aangedaan maar eigenlijk van zodra hij zelf zag dat zijn poot weg gaat het verbazend snel de goede richting uit

voor de hechtingen moeten we den 23ste terug op controle , deze moeten er dus zelf uitgehaald worden maar dan hoop ik dat we niet meer te dikwijls naar de kliniek moeten met hem , want om heel eerlijk te zijn , het kost altijd zoveel geld...ik heb al dikwijls boterhammen met choco gegeten voor hem hiihihihi

en voor chrisje , ik snap je wel , ik heb ook zo een zoontje tussen de 4 zitten en volgende week maandag weten we of onze autistisch zoontje ook een verstandelijke handicap heeft of niet , maar hij ging er eigenlijk wel goed mee om , wij hebben altijd al wel het geluk gehad dat we contact bleven houden met de nieuwe gezinnen dus hij kon zelf zien dat het goed met ze ging :-)

groetjes

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2009 om 20:31

ja, was hier net hetzelfde, zo lang deze mensen nog foto's en zo stuurden ging het nog redelijk, maar anders hele dagen huilen...  Sleurde iedereen mee in haar verdriet en was onbereikbaar, zucht... Gelukkig dat het bij jullie mee viel, dan zou ik het ook nog blijven doen zijn waarschijnlijk...

veel succes met je zoontje maandag! ik hoop dat de resultaten meevallen... maar er is eerlijk gezegd weinig aan te veranderen, hé... Als het al eens hoog zit, je stuurt me maar een mailtje, hoor!

 

en op naar een rustig nachtje daar bij jullie!

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 16:32
hallo  dolly als ik je naam even mag af korten.
ben zo blij voor je dat het al wat beter gaat.ik vindt dat het er verzorgt uit ziet en ook niet eng of zo,laat de mensen maar lekker kletsen die negatief over komen,ik weet dat het niet makkelijk is daar ik regelmatig vreemde reacties krijg over mijn hond.de mensen durven maar te oordelen over anderen,waar halen ze toch het lef soms vandaan.
ik was een keer zo boos,dat ik een black outje kreeg.
dus dat doe ik maar niet meer,en in het vervolg zeg ik, oh ouderdom,en loop door.
je hoeft niets uit te leggen want de mensen die gaan gewoon door hebben een bord voor de kop .dus hou je taai.
groetjes stridje

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 17:26

goed, zo stridje, gewoon niet meer druk in maken! (maar ooooh, wat is dat moeilijk... )

 

en hoe gaat het vandaag met de stoere bink???? beetje rustige nacht gehad hopelijk?

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 17:27

He lieve dollydotteke, ik moest hier nog weer even bijlezen en zag nu de foto, ziet er toch goed uit hoor en je hondje zal op 3 pootjes ook goed kunnen lopen straks. Ben blij dat het een stuk beter met je hondje gaat en dus ook met jou!

Mensen die domme opmerkingenmaken meteen de rug toekeren!

Sterkte hoor!

     All you need is love.

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 19:22

hallo allemaal ,

naar mijn mening is hij vandaag een heel pak rustiger dan de vorige dagen , maar ik heb hem dus wel eens meegenomen met een wandelingetje naar de sigarettenwinkel, nu heb ik me echt wel geergerd aan sommige reactie's, zelfs auto's die vertraagden omdat ze hem goed zouden kunnen bekijken , ik was er echt gefrustreerd door ... ook heb ik al wel eens paar keer de vraag gesteld of ze nog nooit een hond op 3 poten hebben zien lopen maar zoals verwacht krijg je het antwoord , ''nee ik heb dat nog nooit gezien '' , ergens kan ik zo'n antwood wel verwachten hehe maar ik antwoord dan zo van '' nu dus wel ''...

de wond zelf is heel goed aan het genezen en het paars is nu iets donkerder aan het worden , maar ik was al blij dat hij da wandelingetje goed gedaan heeft , ik neem dan wel de sjaal voor de zekerheid mee , moest hij het niet meer kunnen dan wind ik die om zijn buik ter ondersteuning maar tot hier toe heb ik die nog niet moeten gebruiken :-)

Van Drop Box

ps : niet letten dat de tuin er wat rommelig uitziet maar de kids laten alles gewoon liggen en ik heb nog geen tijd gehad om de bladeren op te ruimen

 

Back to Top
vcable View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 329
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 19:46

Op de foto zie ik dat ie al weer wat aan het spelen is leuk om te zien dat ie weer beter aan het worden is.
Van die rare gasten hoop dat ze tegen een boom an rijden pffff.
Handig idee die sjaal als ondersteuning voor geval dat het nodig mocht zijn.
Komt zo te zien en te lezen weer helemaal goed met je menneke.

Groetjes Kim
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 08:14
Wat een mooi gezicht om hem al weer lekker bezig te zien in de tuin.
Ach en van wat andere vinden en denken moet je je gewoon niets aantrekken.
Maar heel veel mensen hebben inderdaad nog nooit een hond op 3 poten gezien en zijn daarom  gewoon nieuwsgierig, hoe dat beestje zich red op 3 poten.
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
Romy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1508
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 08:21
Fijn dat hij al weer lekker een wandelingetje kan maken en ach die reakties zou ik het ene oor in laten gaan en de ander uit. Het belangrijkste is dat jullie weer de betere kant op gaan met hem
<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 09:39
Ik denk dat Taisen niet eens meer weet dat hij zo'n pijn heeft gehad en dat hij zich gewoon lekker in zijn vel voelt. Hij weet niet wat mensen over hem zeggen of denken en misschien denkt hij wel dat het heel gewoon is op drie poten te lopen.Dus die mensen hebben geen macht over hem, maar wel over jou en dat is vervelend.

Want zij hebben niet gezien hoeveel hartzeer je over hem hebt gehad en wat een moeilijke beslissing je moest nemen. Pak je macht terug en kijk dwars door ze heen, bedenk maar wat een kleine zielen ze hebben en heb medelijden met die onnozelaars. Want zij weten niet wat liefde voor een dier is en dat missen ze in hun leven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 4567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns