Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat eet jij vanavond?

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wat eet jij vanavond?
    Posted: 17 Mei 2013 om 14:53
Geïnspireerd door Lauwtjes topic met "wat heb jij vandaag allemaal gegeten" dacht ik, misschien is een "wat eet jij vanavond" ook leuk? Wie weet wat voor leuke ideetjes voorbij komen voor het avondeten (soms heb ik echt geen inspiratie Confused  ).

Vanavond maak ik gebakken aardappeltjes, witlofsla met een granny smit, sla dressing, mozzarella en een eitje en een flinke scheut ketchup.

Wat maak jij vanavond voor het avondeten?
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 15:11
Klinkt goed!
Wij eten vanavond gestoomde worteltjes, gebakken aardappeltjes uit de oven en een vleessie uit de vriezer.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 16:35
Gekookte piepers, broccoli en cordon blue.
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 19:15
Ik heb stamppot andijvi gegeten met een slavink
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 19:16
Originally posted by Bo'tje Bo'tje wrote:

Klinkt goed!
Wij eten vanavond gestoomde worteltjes, gebakken aardappeltjes uit de oven en een vleessie uit de vriezer.

Dank je! Gestoomde worteltjes klinkt ook lekker, worden ze daar lekker zacht van??

Originally posted by zazia zazia wrote:

Gekookte piepers, broccoli en cordon blue.
Oooh cordon blue is altijd zo lekker!!

Originally posted by lauwtje lauwtje wrote:

Ik heb stamppot andijvi gegeten met een slavink 

Lekker!!
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 19:29
Gestoomde worteltjes zijn inderdaad lekker!En ze worden zo zacht als je zelf wilt.
Eigenlijk stoom ik altijd alle groenten. Zo blijven de vitamines behouden en de kleur blijft ook mooi!
Ik heb destijds een stoominzet gekocht bij de ikea en ik gebruik hem dus bijna dagelijks. Zo handig!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 19:56
Oh als ik weer eens bij IKEA ben ga ik zeker even naar zo'n stoominzet kijken, dankjewel Bo!
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 20:41
Originally posted by Bo'tje Bo'tje wrote:

Gestoomde worteltjes zijn inderdaad lekker!En ze worden zo zacht als je zelf wilt.
Eigenlijk stoom ik altijd alle groenten. Zo blijven de vitamines behouden en de kleur blijft ook mooi!
Ik heb destijds een stoominzet gekocht bij de ikea en ik gebruik hem dus bijna dagelijks. Zo handig!

ik heb er ook een, gebruik hem nooit meer Embarrassed
maar die komt (ooit) van de blokker

wij hadden vanavond ovenschotel met prei, kerrie en gehakt
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2013 om 23:57
Wij hadden kapucijners (makkelijk uit pot) met uitgebakken spekjes, gebakken uitjes erdoor, gekookte aardappels en speklapjes.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2013 om 13:01
Ik weet het voor vanavond nog niet, maar over het stomen, ik heb een stoompan met twee inzetpannen op elkaar. De aardappelen doe ik onderin en de groente boven. Ik vind het ideaal, heb ik de rest van de pitten vrij voor andere dingen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
lauwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lauwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2013 om 15:04
Patatties
Back to Top
Bo'tje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bo'tje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2013 om 16:09
Originally posted by Yobsje Yobsje wrote:

Ik weet het voor vanavond nog niet, maar over het stomen, ik heb een stoompan met twee inzetpannen op elkaar. De aardappelen doe ik onderin en de groente boven. Ik vind het ideaal, heb ik de rest van de pitten vrij voor andere dingen.

Dat klinkt inderdaad nog beter!!!
Stoom je de groenten en de aardappelen dan allemaal even lang?
waar heb je die vandaan?
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2013 om 20:07
Noodle omelet
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2013 om 20:09
Het hangt van de groente af hoe lang ik ze stoom, sperziebonen bijvoorbeeld wel tegelijk, maar broccoli doe ik later. Ik kreeg de inzet bij aankoop van een BK pannenset. We hebben ook een stoomoven maar die gebruik ik bijna nooit, is veel te omslachtig en veel schoonmaken.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2013 om 12:34
Gisteravond had ik worteltjes, aardappel en zo'n lekker filetlapje van de Lidl (zijn heerlijke gekruide lapjes) en vanavond ga ik aan de aardappels, bietjes en VIS. Nu houd ik helemaal niet van vis, behalve kibbeling, lekkerbekjes en vissticks dus het zal mij benieuwen of ik deze koolvisfilet lekker vind. 
Mocht iemand nog tips hebben over het kruiden en bakken ervan, roept u maar!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2013 om 12:49
Ik asperges -waren in de aanbieding - met ham en ei Mijn man bietjes -daar is die dol op -en karbonade en natuurlijk een kruimige aardappel .

Voor morgen liggen er nog specieciebonen en er is nog een stukje komkommer . Voor de rest van de week zien we wel weer  
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 19:20
Preischotel uit de vriezer, lekker hoor!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 20:12
gestampte andijvie met een gehaktbal.
Back to Top
Molemieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Molemieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 20:29
Hier verse spinazie gestoofd met aardappelen en gepanneerd varkenslapje.

Van vis vind ik gegrilde zalm met rozemarijn en knoflook heerlijk of zalm met tomaten en mozarella in de oven. Mmm
Back to Top
Mamaeer View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mamaeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2013 om 20:41
gekookte aardappelen, gekookte sperziebonen, spare-ribs
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns