wat eten we vandaag (deel??) |
Reageer | Pagina <1 3456> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dan heb je nooit de film Turks fruit gezien. Daarin schrok het meisje ook zo na een bietjesmaaltijd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had dus een collega, die niet zo slim was als Bep maar wel net zo onwetend en hij had dus na de schrik de computer gepakt en
gegoogeld en gedaan en was toen naar zijn ouders gegaan. Pa, ma zei hij, ik heb maagkanker want dit en dat, ik weet het zeker.
Zijn moeder had een beetje gekucht en toen gezegd, had je bietjes gegeten ?
Antwoord . . . ja, ik weet niet of ze hard gelachen heeft of opgelucht was, maar zij heeft hem toen uit de nare droom geholpen.
Blijkbaar aten ze dat nooit, toch wist zijn moeder dat - zo zie je maar weer soms heb je meer aan een moeder dan aan het medische internet.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het klinkt best komisch, maar stel je de angst en paniek van die man eens voor.
Da's best erg. Maar gelukkig dat het niet lang heeft geduurd. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee ik denk niet dat ik die film gezien heb. Wel veel over gehoord, maar niet over bietjes.
En toen die uitkwam was ik nog niet lang 14 en de film was dus KNT en in die tijd mochten we alleen maar het bloot vlees zien dat bij de slager hing. |
|
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Na een overdosis spinazie zie je het aan de andere kant ook wel... En dan de geur na een dosis asperges... Ach, betekent dat het allemaal nog werkt daar binnenin
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmiddag een verjaardag, dus ik heb de pan met snert maar uit de koelkast gezet
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
is voor vandaag helemaal een raadsel.
Wordt het voor mij alleen of mogen degene die in brussel nu gevangen zitten toch naar huis |
|
|
|
Perlerfan
Groupie Lid sinds: 22 Maart 2016 Status: Offline Points: 60 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hutspot
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
bep....heb je daar familie ??
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
werken ja, een man en een schoonzoon. Gelukkig moet ik alleen voor de man eten maken. 'k denk dat ik het gemakkelijk ga houden, gewoon een bord verse goed gevulde groentesoep. Is licht verteerbaar en dat mag wel na zo een dag.
|
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
JOH!!!
Zij zijn ongedeerd, hoop ik maar, anders zou je het wel zeggen. Maar dan is het toch erg spannend of ze de stad uit mogen. Het is allemaal zoooo akelig. |
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Enne...als hij niet de stad uit mag...hoe doet hij het dan met slapen?
Daar zullen nog meer mensen mee zitten, vrees ik. |
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat zal dan morgenvroeg in diezelfde, wel verfrommelde dan, kleren en ongewassen op het werk opstaan worden.
Ze mogen zelfs de gebouwen niet verlaten. Zelfde met de scholen, kinderen moeten in de school blijven en aan de ouders wordt gevraagd om ze niet te komen halen om 4 uur. |
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Mag er dan wel voedsel gebracht worden?
Als je hoort en ziet op tv dan besef je niet wat voor impact het nog meer heeft. Jou man zal het niet leuk vinden, maar hij kan dingen nog begrijpen, maar kinderen en dan vooral de kleintjes.... ik kan mij er niet echt een voorstelling van maken. |
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
In Belgiƫ zijn veel kinderen dat gewend, de opvang is vaak aan school gekoppeld. Ze gaan naadloos over en worden dan in de loop van de dag
opgehaald. Maar dat had ik dus nog niet gehoord - dat de kinderen niet naar huis mogen.
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Hier gaan ook heel veel kinderen naar de nso. Maar helemaal niet naar huis...
Reken maar dat er voor heel veel mensen problemen zullen zijn, op allerlei gebied. Ik zou in ieder geval grote last hebben als ik niet naar huis zou mogen, ik heb niet alle insuline bij me als ik weg ben, zeker niet de langwerkende. Maar ik neem aan dat er voor dit soort dingen wel oplossingen komen. |
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen mag naar huis en de kinderen mogen opgehaald worden van school, las ik daarnet. Gaat voor vele een geruststelling zijn. Wel zal het nog een zware spits worden van de uittocht.
Maar thuis wacht dan een geurige keuken. |
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ha fijn dat je dat even meldt bep!
Dit vind ik toch een opluchting en een geruststelling, al ken ik eigenlijk niemand persoonlijk. Gewoon de gedachte hoe het zou zijn als je daar zelf zou zitten. Ik heb teveel inlevingsvermogen. |
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag een experiment gewaagd met rode quinoa. Daarbij had ik kikkererwten en roerbakgroenten. Succes geweest!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laatste keer andijviestamp, met rookworst, spekjes en eventueel kaas. De volgende stamppot wordt radijsjesstamp. (Met noten en uitjes)
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1 3456> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |