Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat heb je op de pen(nen)?

 Reageer Reageer Pagina  <1234 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 12:44
Deze week het boekje Babycadeautjes haken bij de bieb
opgehaald, nu al 2 opdrachten om sjakie de stapelslak te
maken. Ook de ooievaar is een opdracht, allemaal door de
kinderen gevraagd voor zwangere vriendinnen, leuk hoor maar
wanneer mag ik nu eens voor hun haken ?.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 12:56

net de tutkabouter afgemaakt en cadeau gegeven aan een zwangere vriendin van mijn dochter

Viel erg in de smaak

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 13:19
het wheel vestje zonder mouwen van drops.Dat van mijn vriendin is gepakt toen ze het uitgeleend had aan de breiwinkel om uit te hangen als model.Dus loigt mijn rok even in de wacht
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 19:19
De eekhoorn van Christel Krukkert.
Die staart........wat een raar werk.
Je kunt helemaal niet zien, waar welke steek zit
en waarom. Maar je ziet ook de fouten niet , dus hij is wel heel leuk!!!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 20:29
Terug een sjaal maar in het blauw een dekentje in de kruisjes steek ,een lap met hardanger en nog een truitje veel he
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2011 om 23:07
Een sjaal om te breien en 1 om te haken.
En pannenlappen te haken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 09:30
Ik ben er eventjes tussendoor mee bezig om wat fruit en groente te breien voor het keukentje/winkeltje van een buurvrouw, die een minicrèche heeft en bij wie ik noodoppas ben. Banaan, citroen, komkommer zijn af. Tomaat en sinaasappel staan op de pennen en ik ga proberen of ik een slakrop kan breien. Dan nog een appel en peer. Als ik er aan denk, noteer ik wat ik heb gedaan. Want de buren naast ons verwachten hun eerste kind in september en die hebben een groente en fruit kraam op de markt. Dus dat kindje moet toepasselijke knuffels hebben. Alles weer eigen ontwerp, ik kan mijn boekenkast wel opdoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 10:03
Wat knap Magtelt, zelf ontwerpen. Laat je het ons wel zien want ik ben heel benieuwd hoe jouw gebreide groentewinkeltje voor de creche eruit ziet
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Sylvieke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sylvieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 11:03
Ik ben bezig aan mijn eerste zomertruitje sinds jaren, met motiefjes. In turcoise.
Carpe diem, pluk de dag!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 11:50

MAGTELT,

ik wil je groentekraam graag zien,lijkt mij leuk voor kleine kindjes.

Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 12:34
Ik ben met een grote draak bezig voor Sint Michaëlsdag op de zorgboerderij. Deze wordt gehaakt en een muis aan het breien voor een doop.
Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 13:23
EEN THEEMUTS VOOR MIJN SCHOONDOCHTER IS MOMENTEEL AAN DE BEURT. ROOD MET WITTE STIPPEN EN  BOVENOP ROZEN. ZE HEEFT HET SERVIES VAN OILILY. EN ER LIGGEN NOG 2 VESTEN TE WACHTEN OM AFGEMAAKT TE WORDEN. BEN BANG DAT DIE OOK NOG EVEN LIGGEN BLIJVEN.
Back to Top
Sylvieke View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sylvieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 13:37

Originally posted by beppemartha beppemartha wrote:

EEN THEEMUTS VOOR MIJN SCHOONDOCHTER IS MOMENTEEL AAN DE BEURT. ROOD MET WITTE STIPPEN EN  BOVENOP ROZEN. ZE HEEFT HET SERVIES VAN OILILY. EN ER LIGGEN NOG 2 VESTEN TE WACHTEN OM AFGEMAAKT TE WORDEN. BEN BANG DAT DIE OOK NOG EVEN LIGGEN BLIJVEN.

Hallo, beppemartha, dat lijkt me wel leuk zo'n theemuts, wil je verklappen hoe je ze maakt? Ben wel een echte theeleut, maar heb nog nooit een theemuts gemaakt

Carpe diem, pluk de dag!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2011 om 17:28
Ik ga het fruit en zo op de foto zetten en ik denk dat ik het in het tweede Baby Born boekje zet. Het is niet moeilijk, je kijkt gewoon goed naar hoe een komkommer of sinaasappel er uit ziet. En dan bedenk je hoe je dat in een breisel kunt omzetten. Bobbeltjes worden gerstekorrel, een gladde huid tricotsteek. Strepen komen in boordsteek goed uit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 09:40
Ik ben bezig met het theeserviesje van Christel Krukkert en het Rode Duiveltje van Mrsdevil. Eigenlijk ben ik met haken of breien zelden aan 2 dingen tegelijk bezig. Van naaien hangt er altijd wel iets dat niet af is. Maak jij Baby Born Boekjes Magtelt? Hoe heten die en kan ik die gewoon ergens bestellen of kopen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 10:51
Lidwina, ik hem het boekje net verzonden, ik heb één geprint exemplaar, maar ik stuur het verder in e-mails.

Ik claim geen copyright, je mag het geven aan wie je maar wilt. Ik vindt het wel leuk als het pootjes krijgt en over internet wandelt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 12:44
Ik heb ze gekregen, dank je. Ik vind ze geweldig. Maar hoe stuur ik dat nu verder, gewoon nieuw adres en dan doorsturen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 19:26
Ik heb het je in een mail verteld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Zpagetti-fan View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Mei 2011
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zpagetti-fan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2011 om 19:35
Tiny Hello Kitty van katoen (m'n 1e katoen-projectje! Vanmiddag even een zakje voor de zonnebril van m'n dochter gehaakt van Zpagetti. Zij ook weer blij. Verder nog een tas voor m'n moeder van Zpagetti, die ik (deels?) uit moet halen omdat ik niet tevreden ben en een mandje van Zpagetti waar ik de bloem nog op moet zetten. Oh ja, ook nog een dolfijn van Zpagetti, lijf is gelukt, maar staart heb ik al tig keer geprobeerd te maken, maar 't wil niet lukken (heb nog steeds geen patroon op de goede maat, dus ben zelf begonnen...)
Poeh, als ik dit zo opschrijf ben ik wel met veel tegelijk bezig. Zo eerst de Hello Kitty maar eens afmaken. Scheelt er weer 1 in m'n lijstje.
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2011 om 17:27

Een babydekentje, in gebreide blokken, voor mijn aankomende neefje/Nog steeds met die tweede barbiejurk bezig/ een tas aan het borduren/ een tas aan het punnikken/een tas aan het weven,haken,breien/kaarten maken.

Best wel veel als ik het zo zie , maar ik ga driftig verder

 

GROETJES ANGELA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns