Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat heb je op de pen(nen)?

 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2011 om 19:43
Ik heb een slakrop en een fuchsiaklokje op de pennen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2011 om 22:53
Ik heb de ooievaar uit het boekje baby cadeautjes maken net
afgewerkt, morgen begin ik met sjakie de stapelslak.
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 05 Maart 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 318
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2011 om 23:12
Mijn lammetje komt maar niet af en ook Zwarte Piet ligt even in een hoekje. Veel te druk bezig met inscannen van patronen. Morgen komt er helemaal niks van. Dan gaan we kijken naar de vierdaagse in Wijchen.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2011 om 23:37
ben de mega uil van matawi aan het afwerken, en zit nog een beetje te knoeien met de oren, daar moet extra vulling in en een draad erdoorheen trekken, zodat de oren een beetje duidelijker worden. en dan waarschijnlijk een kikker maken, heb ook een uilensleutelhanger afgemaakt en er liggen nog een aantal wips, o.a. puck en een amineko, het afwerken stel ik altijd uit, draadjes wegwerken heb d'r toch zo'n hekel aan.
lydia wijsbroek
Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2011 om 11:00

Ik ben op dit moment bezig met Wendy Cocker Spaniel van DC en met een baseball jack voor de beer van de kids.

En verder van die superkleine dingetjes tussen door.

[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">



http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2011 om 12:49
Ik heb de papegaai en de amigurumi op de haakpen.
Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Francis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2011 om 16:01
Ben bezig met moosje.
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 14:30

ik ben begonnen met het haaknaalden mapje van leentje. moet alleen een stukje afhalen want de vouw zit verkeerd om.

en 19 grannys voor een tas

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 15:01
ik ben nog steeds bezig met de sneeuwmannetjes voor detractatie voor  mijn middelste zoon die moeten in januari klaar zijn en dan heb ik ook nog een speel kleed liggen die ik tussen door doe en verder  heb ik eigenlijk te weinig tijd om wat te hobbyen
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 16:18
een krokodil en een bolero op mijnhaaknaald
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 16:46
letters aan het haken voor scrap baby boek en nog steeds het gehaakte (design) jurkje voor mijn dochter. Daarna moeten gehaakte applicaties volgen en baby uggs, nog een wiegje en dan vast nog veel meer babyspul.


groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 18:24

Ik ben op dit moment bezig met paddenstoelen, maar zoals het patroon is dan worden het geen mooie paddenstoelen. Ik probeer nu op verschillende manieren dakjes te maken, want de steel vind ik wel mooi... Wel met behulp van andere patronen, maar het allemaal wel groter gemaakt worden... Lastig...

Verder ben ik bezig met Betty van Christel Krukkert en met een col sjaal voor de winter...  en dat in de "zomer". Die sjaal is proef, maar ik vind hem wel al heel mooi worden. Ik haak nu met een 12 mm haaknaald, omdat ze 10 mm niet hadden bij de garenwinkel... De volgende (op bestelling voor mijn schoonmoeder (nadat ik nog maar 5 toeren van de 24 had gedaan)) maar met een 10 mm haaknaald proberen. Eens kijken wat mooier wordt.

Veel liefs van Marieke
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 19:47
Ik ben bezig met een paar kabelsokken van drops.
Groetjes Hetty.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 15:36
Ik ben bezig met een babyzonnepakje en kindersokjes.
Als ik dat klaar heb, begin ik even niet met nog meer nieuwe dingen.
Slechte eigenschap van mij: ik heb nog een aantal dingen onaf liggen. Besef nu dat dat eerst maar eens af moet komen anders heeft niemand er wat aan.
Groetjes, Tineke01   
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 16:47
Bezig met sokken en net patroon getekend voor jurk (naaien).
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 868
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 16:59
Ben begonnen met breien heb dit al een tijd niet gedaan. Mijn bedoeling is bloemen breien op pen 5 dus van dikke katoen, dit als versiering op een kussenhoes.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 17:26
De slakrop is af en de fuchsia zit in de spelden, dus nu heb ik 8 trostomaatjes op de pennen. Dan ben ik even klaar met groente en fruit breien (die haren tussen je tanden) en ga ik verder voor Baby Born.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 12:25
Ben de uiltjes van Matawi aan het haken. Zo leuk om restjes mee op te maken.

Heb net het patroon van Floortje, het schaapje van Christel Krukkert gekopieerd. Heb het boekje wel in de kast staan, maar vind het zo jammer als het helemaal openvouwt omdat ik het gebruik... Ja, ik weet het, ik heb een tic. Op de kopietjes kan ik lekker strepen waar ik ben gebleven...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 14:16
Doe ik ook vaak, Ieke. Dan blijft het boekje in de kast als je rondsjouwt met je breiwerk en haakwerk. En je kunt erop kliederen. Ik heb een kat die graag met moddervoetjes uit de tuin komt en hopla op mijn boek/puzzelboek springt.Dat puzzelboek gaat als het vol is, naar de papierbak. Mar op gewone boeken ben ik zuinig.

Marieke, ik heb een paddestoelmutsje ontworpen in rood met witte stippen en toen werd het gaatje niet mooi, dus ik heb een extra witte stip gebreid en die er voorzichtig opgenaaid. Het mutsje is gevoerd met vulling tussen binnen- en buitenmuts en met die bolling zal je het gaatje zo. Is dat ook jouw probleem?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 14:28
net een paar sokken af, en een ander paar in gedachten die ik op ravelry heb gezien, maar eerst even het patroon goed bekijken voordat ik iets op me neem wat te moeilijk voor mij is.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns