wat heb je vorig weekend gedaan? |
Reageer | Pagina <1234 7> |
Autheur | |
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja. lollig is dat soms he? Het wil maar niet lukken en je vraagt je af waaróm niet. Legt het weg en na een bepaalde tijd, lang of kort, kijk je weer en het gaat moeiteloos. Geen idee wat de manier is waarop je eerst de zaak bekeek. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Mutti, ik lijk op bep - ik had hetzelfde probleem, dat kwam door de combinatie Libellen en lezen - blinde vlek
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ging afgelopen zaterdag per ongeluk een uur te vroeg naar de bushalte en heb een heerlijk uurtje gewinkeld, Action, Zeeman, Wibra en uiteindelijk een kindermenu bij MacDonalds, toen pas op de bus naar het ziekenhuis. Zondagmiddag was het doorlopend bezoek en heb ik daar van 1400 tot 2930 zitten haken, met een korte onderbreking om 1800 toen de patienten gevoederd werden. Toen heb ik iets genuttigd in de koekenzopie. Verder heb ik niets nuttigs gedaan, hoogstens een wasje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Afgelopen weekend moesten mijn hersenen geherprogrammeerd worden, want ik kon even niet meer denken.
Prullenbak legen en refractioneren s.v.p.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het weekend is nog niet om, maar ik ben bezig geweest om een jurk te bedenken voor het najaar. Okerkleurige dunne ribfluweel die ik vorig jaar voordelig gekocht heb in een opheffingsuitverkoop gecombineerd met een geruite stof die het restant is van een jurk van mijn moeder. Veel tijd om te naaien heb ik niet tussendoor daarom ben ik vroeg begonnen. De klus mag rustig 6 weken duren. Leuk, ik heb er echt weer zin in!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zaterdag hadden we bezoek en dat was heel gezellig. Ik had een tas brei- en haakbladen klaarstaan voor mijn vriendin, om uit te zoeken. Wat over is, gaat eerst naar de soos en dan naar de kringloop. Voor mij had ze een enorme emmer vol knoopjes, de meeste zijn rood, en een paar zijn geel en groen. Die ga ik uitzoeken en wat er over is gaat dezelfde richting uit als de bladen. De katten kregen een speelmuis van touw en een balletje.
Zondag voelde ik me niet 100%, dus ik ben ook niet 100% op geweest, aldoor even dutje en dan weer in de huiskamer gezeten. Toch nog wat toeren gehaakt aan een stola en het nieuwe Harry Potter boek uitgelezen. |
|
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Kermis met braderie en rommelmarkt. Op de rommelmarkt 3 grote bollen Saskia van 200 gram voor 1 euro gescoord. (voor de drie bollen tesamen!!!!)
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
uitgerust van de midweek in de bergen met de kleinkinderen. Ik wist niet dat het tegen de duitse grens al zo bergachtig was . En nu we uitgerust zijn kunnen we verder naar het vlakke land.
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier is ook uitgerust! Maar dan van de schoonmaakklus op de werk- & hobbykamer van manlief. Dat ik een schraapstaal nodig had om de kast schoon te krijgen, zegt misschien al genoeg. Alles blinkt je nu tegen en manlief is er dankbaar voor. Er gaat niets boven een tevreden klant.
Eigenlijk had ik aan mijn nieuwe jurk willen naaien....
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
zonnebril klaarleggen als je die kamer ingaat zodat je niet blind wordt.
En ook een voddeke zodat manlief regelmatig met een voddeke erover kan gaan. |
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
De diepvriezer schoongemaakt .
De bovenste lade kreeg ik niet meer open was dus hard nodig . Ik had hier dus een enorme berg sneeuw . |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
dat is iets dat ik ook dringend moet gaan doen, maar ik wacht tot het -20 is buiten, dan kan ik de inhoud buiten leggen en het op mijn gemakske doen.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb van vrijdag tot en met zondag duf op bed gelegen met hoofdpijn en buikpijn. De coloscopie is na een paar minuten gestopt, omdat ze niet verder konden. Wel hadden ze me vol lucht gespoten, waar ik dagen last van had. Nu krijg ik 29 september een scan, waarbij....ze me weer vol lucht spuiten. En dan kijken ze van buitenaf. Echt vlot gaat het niet, vanaf het eerste bevolkingsonderzoek tot en met de scan is bijna 2 maanden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn man had de koelbox van de vliering gehaald en ik had nog wat koeltassen waarin ik een element had gedaan .
Op mijn gemak ging het niet ,en ik heb spierpijn van de ongelukkige houding ,maar het is een plezier om naar te kijken . |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
verwijderd
|
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
Machtelt ik leef met je mee en ik duim voor je .
Waarom het allemaal zo lang moet duren is voor mij ook altijd een raadsel . Hopelijk zakt de pijn wat . |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Beterschap, Magtelt! En veel geduld gewenst met alle behandelingen.
Ik vrees dat financiële aspecten hier de reden voor zijn.
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
magtelt heel veel sterkte met de scan. Dat alles goed is.
|
|
Reageer | Pagina <1234 7> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |