Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat mij nou overkomen is

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 14:06

Wat een verhaal, jeetje, hier gaan mijn haren recht van overeind staan.

Wat een gestoorde lopen er toch rond, gelukkig heb je je kinderen kunnen beschermen. Ik hoop dat het met jou hoofdwonden mee valt. En ik mag hopen, dat deze gestoorde snel gepakt word, beterschap en een knuf voor je kinderen, groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 14:27
Amai, wat een verhaal!! Hopelijk heb je ook klacht gaan indienen??

Maar je bent heel moedig opgekomen!!
Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 15:07
Jeetje zeg wat bezield sommige
mensen wel aangifte doen hoor!
groetjes nathalie
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 15:12
allemachtig wat erg Monique...
wat was je dapper *knuf*

wel aangifte doen hoor, zo idioot moeten ze zo snel
mogelijk pakken
Back to Top
Spikeysmum View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spikeysmum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 15:20

Jezus Christus zeg, was dat schrikken. Ik zou ook zo reageren van kom maar op dan. Maar de politie zegt altijd dat dat verkeerd is, maar wat moet je dan? Je kinderen laten meppen? Laatst stond hier in de krant dat een jongeman die psychisch gestoord was niet opgenomen kon worden (op verzoek van zijn ouders) omdat hij dat zelf niet wilde. Later heeft hij zijn vader vermoord (in Son) en weer een tijdje later gebeurde precies hetzelfde in Eindhoven. Nee, blijkbaar is het veiliger ze gewoon "los" rond te laten lopen. Zet die lui toch vast, ook al willen ze zelf niet. Ze zijn toch een gevaar voor hun omgeving. Ik wens jou en je kinderen heel veel sterkte met het verwerken van het gebeuren.

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 15:57

Heel veel sterkte. En hou de kinderen in de gaten. En zoek evt, hulp. Dit kan vergaande gevolgen hebben.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 17:36
wat een rot-ervaring!!! Sterkte.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 18:44
heb het vanavond met m'n man (opa dus) erover gehad en die vond dat jullie eigenlijk nog geluk hebben gehad, hij had alleen maar een stok. Had ook een ander wapen kunnen zijn. Hoop toch dat je het van je af kunt zetten en alstublieft doe aangifte, hij heeft nu jou te grazen genomen, maar dat kan hij ook bij anderen doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 18:50
Allemensen, ik zit je verhaal met afgrijzen te lezen. Wat een toestand zeg, en wat flink van je. Je hebt je kinderen weten te beschermen en dat is super! Wel aangifte doen hoor, dat is heel belangrijk, want anders pakt hij weer iemand die misschien minder "geluk" heeft dan jij. Natuurlijk ben jij er ook niet helemaal goed uit gekomen, maar je kids mankeren tenminste niets
Hou ze wel goed in de gaten, want je weet niet hoe dat in die koppies doorwerkt. Sterkte ermee en een dikke knuf
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2011 om 20:06
Misschien weet je het zelf ook
ik heb er de ganse dag aan lopen denken
in verband met de kindjes,ze heel veel laten praten
en ook laten tekenen om zo de emoties en doorstane angsten te leren plaatsen
wil me niet moeien hoor
maar vind het toch de moeite om het je even te melden
groetjes,hou je haaks hoor
PS;hoe is het nu met je zicht.

IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 07:02

verwijderd

Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 07:50
wat een verhaal, heel veel sterkte en zoek hulp voor jezelf en de kinderen om dit een plaatje te geven.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 10:23

niet normaal wat lopen er op de wereld toch idioten rond, zijn het geen beesten die ze voor de lol vermoorden dan moet een mens het maar ontgelden.

SOMS SNAP IK VAN DE HELE WERELD NIETS

wens jullie heel veel sterkte met het verwerekn wwant het is niet niets

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 11:20

je bent tegenwoordig nergens meer veilig

wat denkt die vent wel!! HALVE ZOOL!

waarschijnlijk heb je hem toch afgeschrikt!! gelukkig maar en je kindjes wat zullen die bang zijn (geweest)

heel veel sterkte bij het verwerken van dit en een  dikke pluim voor het beschermen van je kindjes zou ik ook doen

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 12:41
Monique,hele dikke knuffel voor jou en de kindjes!!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 14:30
Wat een rare figuren lopen er toch rond.je hebt geluk gehad,dat het zo is afgelopen.Fijn de je meteen hulp hebt voor de kinderen,en voor jezelf ook natuurlijk.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 15:43
ook ik zit vol ongeloof dit verhaal te lezen dat zo'n gek rondloopt. Ik wens jullie sterkte bij het verwerken van dit alles en hoop dat het met je hooft goed gaat.
Groetjes Teunie
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 20:52

HALLO MONIQUE

JEETJE IK ZIT DIT MET KIPPEVEL TELEZEN,JE HEBT ECHT VEEL GELUK GEHAD JA VOOR HETZELFDE GELD HAD HIJ JE DOOD GESLAGEN ZEG,EN DIE ARME KINDEREN GELUKKIG DAT JE HULP KRIJGT VAN JE VRIENDIN,EN DAN JIJ NOG MET JE WONDEN OP JE HOOFD,IK WENS JULLIE  HEEL VEEL STERKTE OM DIT TE VERWERKEN EN BETERSCHAP VOOR JOU!!!!!

GROETJES HESTER

GROETJES HESTER
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 22:44
wat een verhaal zeg zit hier gewoon te klapperen met mijn oren. Waar komt dit soort gekkigheid vandaan? Mensen zijn echt gestoord tegenwoordig. Denk je even ongestoord te gaan wandelen. Gelukkig zijn de kinderen ongedeerd en is hij toch van je geschrokken. Misschien een drugs verslaafde die geld wou. Heel veel sterkte en beterschap!!!
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2011 om 13:39
Hoi Monique,
Wat moet ik nog meer zeggen dan al is gedaan.
Je hebt moedig gehandeld en kwam goed op voor je kinderen. Is een en dikke waard die je waarschijnlijk al gehad hebt van kinderen en familie.
Veel sterkte hoor voor allen.
Groetjes, Tineke01
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns