Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wat staat er op jullie programma of to-do lijstje

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wat staat er op jullie programma of to-do lijstje
    Posted: 23 Januari 2013 om 19:23
hoi dames ik begin een nieuw topic met de vraag wat jullie nog allemaal willen of gaan maken 

of met wat jullie bezig zijn 

zal ik bij deze het start schot geven 

ben bezig met een tweede poncho in aubergine (royal van zeeman)
en als afwisseling een sjaal haken met bianca van wibra 
,is bijna af 
dan wachten er nog 2 dekens op me 

en nog enkele vestjes ,1 zwart in  zwarte sparkle zeeman en nog enkele in bianca van wibra 
ga deze maken in gewone tricot

en een omslagdoek 

zo dat was de eerste telling 

wie volgt
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:26
ben bezig met een deken en er ligt er nog één te wachten
ik wil graag een kleerhangertje bekleden en een paar kleine babysokjes haken!
verder wil ik nog wat maken uit amigurimi and more
en ik wil nog een konijn breien (bunty)
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:27
* 7 carnavalsuiltjes voor februari
* kerststal voor kerst 2013
* 150 bruidsuikers voor zomer 2014
* Een tas voor dochter voor naar het dagverblijf.
en her en der een opdrachtje tussendoor.
Jow, genoeg te doen!

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:42
Ik zit met een draak en wil o zo graag naar de dikke dame! Maar ik ben streng voor mezelf..................tot nog toe!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:48
Ik ben bezig voor een swap iets te maken
en ik ben tussendoor bezig met de petit fours van grietje
erg leuk om te maken
verder nog niks op de haaknaald staan

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:48
oh oh dit is mijn lijst 1 deken die nog af moet er ligt alweer garen klaar voor een volgende
ik ben kerstmuisjes aan het breien jacobus aap breien voor het eerst op een rondbreinaald wat een hele klus was maar ik begin het te leren. Op dit moment vind ik het breien ook weer heel erg leuk.
En nog konijntjes haken voor een wedstrijd van amigurumi haakparadijs

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:53
Eerst 2 kussenhoezen, dan een sjaaltje voor m'n moeder. Ook nog wat voorjaarsdingetjes tussendoor en dan dat vest waarmee ik inmiddels al 10x opnieuw ben begonnen. En ik wil nog een tafellopertje haken maar heb nog niets kunnen vinden dat me echt aanstaat.
Back to Top
merelx View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer merelx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:55
ben bezig met de schildpad, daarna nog een in een andere kleur... nog een paar uilen tasjes, een paar gewone uiltjes nog in het bruin.... nog genoeg te doen dus.... hoezo haakverslaafd....
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:58
ben bezig met een deken waardoor de kleinere projecten iets langzamergang
pandatje shine
kattenrugzakje voor fairs
twee olifantjes in matrozen pakje
schorpioen
amenineko
capuchino is een keer afmaken XD

nog genoeg te doen [:)}
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 20:02
O zo veel!!!!!!!!!

Heb nog bestellingen voor paardjes en troetelbeertjes.
Wil nog een schildpad, kraamkadootjes, deken, tas, truitje, enz enz.
ideeën genoeg maar die tijd hé!?
Back to Top
J@nke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer J@nke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 20:04
Dekentje Granny square haken
Afwisselend bezig met een tablet hoesje breien

Ik heb boekjes besteld om kleine beestjes en sleutelhangers amigurumi haken.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 20:05
Ik heb net 24 witte sneeuwsterren gehaakt voor in de etalage van de winkel waar ik vrijwilligster ben. Ik heb nu een winteretalage gemaakt en de sterren voor het raam maken het af.

Ik ben bezig met een vestje van drops met noors inbreipatroon, deze is voor mezelf.

En ik ga nu beginnen met grasmatten breien en vogeltjes haken voor in de voorjaarsetalage en dan verder met paashandwerkjes voor de etalage.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 20:24
ik ben nu bezig met een konijn breien, staat er nog een op mijn lijstje. Muizenfamilie, koolmeesje, leuke bloemetjes.
en nog vele kerstspullen.
Maar allemaal breien.

Dames veel succes met alle leuke  werkjes.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 20:50
UFO's: 1 trui voor mezelf, een ajourvestje van Kid Silk, sokken voor mijn webwinkeltje, adventsjaal, grannysquare deken, deken van sokkenwolrestjes, sterrendeken, gehaakte gordijnen, gehaakt kledje, gebreide sneeuwpopjes, vest voor mezelf, verschillende bestellingen van sokken en e-reader hoesje. Dus voorlopig nog genoeg te doen.
Mijn plannen zet ik maar niet op een rijtje want dan ben ik morgen nog bezig met typen Smile Wink
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 22:32
Babydeken voor de doktersassistente, gehaakte poppenkleren boekje afmaken, laatste twee boeken van Michael Scott over de alchmist Nicholas Flamel lezen, het boek De Hobbit herlezen (films was geweldig), film Les Misérables zien en ik heb de patronen en wol klaarliggen voor twee truien voor mezelf.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 23:27
ik ben bezig met miezepeter van mala designs en met een foon hoesje. daarna wil ik jj the fire dragon gaan maken
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 07:52
zo veel:
* nogeen aap afhaken
* muts jawel op vier naalden afbreien met de tekening van een boogschuttersblazoen
*de poppen van arne en carlos
*leuke pop haken
*heb nog een stuk of 5 blote barbie`s liggen.
en eigelijk alles wat ik tegen kom en leuk vind

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 08:37
Ik ben bezig met:
* een gehaakte omslagdoek (die volgens mij tekort gaat worden :(, garen niet meer te krijgen, maar we wachten het blokken even af).
* een granny square col
* een tas van zpagetti waar ik alleen nog de voering en de rits in moet zetten. De klusjes waar ik het meest tegenop zie

Vorige week afgerond maar nog geen foto's geplaatst (die komen nog):
* gehaakte Stella de Koe als kraamkado voor een studiegenoot van mijn zus
* gehaakte sjaal (je kan er nooit genoeg hebben)
* een granny square babydeken in het roze. Mijn nicht is over 7 weken uitgerekend, dus ik wil er nog eentje maken voor een jongen. Ze weet nog niet wat het is, of ze wilt het niet zeggen.
Sowieso verwachten we in de familie en kennissenkring een lichte babyboom. Dus als ik er gewoon een paar maak in neutrale kleuren, dan kan het voor een jongen en een meisje Tongue

Wat ik nog wil maken? Echt te veel om hier op te noemen.
Ik ben van de week mijn zelfgehaakte telefoonhoes kwijt geraakt, dus daar moet ik zsm een nieuwe voor maken. En zodra ik die klaar heb, vind ik de hoes natuurlijk weer terug LOL, weet ik uit ervaring.
Ook denk ik dat die Russische Schildpad een ideaal kraamkadootje zal zijn. Als ik klaar ben met mijn Ufo's, wil ik in ieder geval kijken of ik leuk garen hiervoor kan vinden.

Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 09:04
Dat klinkt als een super leuk "baantje" Ben heel benieuwd naar die etalages die moeten vast super zijn. Is het voor een handwerkwinkel?
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 09:10
Mijn schoonzusje is Club Brugge fanaat (voetbal) en ik wil haar allerlei  kleine dingen maken in de kleuren van haar voetbalteam. Ben nog aan 't kijken wat zou mogelijk zijn. Ideeën zijn welkom
Nog een sneeuwvlok deken, heb er al drie gemaakt en twee ervan als Kerstkado weggegeven maar zou graag nog eentje maken .
En verder... veel moois als ik tijd vind :-)
Vifke
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.797 seconden.
Lang Yarns