Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 18:02

sokkenwol????????????????????????????????????????? aha!

maar was die vorige keer niet erg gaan krimpen in de was bij iemand?

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2011 om 18:15

mijn laatste aankoop gaat worden: een lees/handwerklamp! eindelijk! pffft! erger me te pletter omdat mijn favoriete plekje niet meer lukt om te handwerken... Vooral nu ik de dunne sokkenwolletjes gebruik om te breien én te haken, je ziet geen steek, letterdan dan, hihi!

is een investering, maar je ogen zijn goud waard, hé... (en mijn plekje ook!)

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 15:01

Daar stond ik vanmorgen dan bij de Lidl om 8.20, met mijn goeie gedrag! Ging de winkel pas om 8.30 open, wist ik veel  

Mijn buit is:

-2 rondbreinaalden 2,5mm en 3,5mm en 2 rondbreinaalden 5mm en 6mm;

-2 kabelnaaldjes 5mm en 6mm.

De wol mocht ik niet kopen van mezelf en de boekjes vond ik persoonlijk tegenvallen!

Poging 2; vanmiddag 14.00

Vanmiddag ging ik mijn weekendbooschappen doen bij Lidl, dat doe ik iedere donderdagmiddag. Je zou denken, waarom heeft ze die vanmorgen niet meegenomen? Dat kon niet, omdat ik om uiterlijk 8.50 bij mijn cliënte moest zijn!

Het viel me ontzettend tegen wat er van de spullen verkocht was, op het naaldenvak na was alles nog zo gevuld als vanmorgen.

Op aanraden van Magtelt heb ik het boek De mooiste patronen toch gekocht. Er staan prachtige steken in

Ik heb ook bij Zeeman 6 bollen gemeleerde Royal gekocht in de kleuren aqua/blauw/groen. Die wilde ik gisteren al kopen, maar bij die Zeeman lagen er maar 2 bollen van.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Liesbeth49 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbeth49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 18:10
Dan heb jij je voorraad weer op pijl!
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 18:32
Ik moest vanmorgen naar de wibra om voor iemand wol te
kopen, helaas die wol was uitverkocht, kreeg ik dus mooi
de kans om de gele wol mee te nemen, ook heb ik de
gemêleerde paarse en roze wol meegebracht.in totaal 8
bolletjes wol gekocht, valt mee he?.
( de bolletjes liggen al bij mijn voorraad boven, wat een
ander niet weet wat een ander niet deert).

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:06
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

mijn laatste aankoop gaat worden: een lees/handwerklamp! eindelijk! pffft! erger me te pletter omdat mijn favoriete plekje niet meer lukt om te handwerken... Vooral nu ik de dunne sokkenwolletjes gebruik om te breien én te haken, je ziet geen steek, letterdan dan, hihi!

is een investering, maar je ogen zijn goud waard, hé... (en mijn plekje ook!)

Hoeft niet zo duur te zijn,een simpele halogeenlamp doet wonderen.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:08

Ik ben vandaag bij Ribbels in Leiden geweest,en heb wol gekocht voor een vest voor mezelf.Wel een wintervest,maar dan heb ik lekker de tijd.

Ook een streng sokkengaren.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:10
Een dvd: Valentine day. En ik was in mijn pauze nog even bij de Lidl, maar ik vond de wol die hier lag niet echt super. Naalden etc. had ik niet nodig, dus die ben ik zo voorbij gegaan.
En na mijn werk ben ik nog even )door de regen' naar de Wibra gefietst om naar de gele wol te kijken, maar hier geen geel , wel andere kleurtjes, maar ik ben sterk geweest, niets meegenomen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:35

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Een dvd: Valentine day. En ik was in mijn pauze nog even bij de Lidl, maar ik vond de wol die hier lag niet echt super. Naalden etc. had ik niet nodig, dus die ben ik zo voorbij gegaan.
En na mijn werk ben ik nog even )door de regen' naar de Wibra gefietst om naar de gele wol te kijken, maar hier geen geel , wel andere kleurtjes, maar ik ben sterk geweest, niets meegenomen

Er komt dit weekend een lading wol bij Wibra, want volgende week maandag begint de 25% kortings actie op alle wol!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Februari 2011 om 19:38
Ik ga misschien toch nog wel even kijken, je weet maar nooit of er dan wel geel ligt. Toch blijft het raar dat niet alle filialen dezelfde kleuren krijgen.
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2011 om 09:05
In het filiaal waar ik was, lag mega veel gele wol...

Was in Almelo Centrum...
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2011 om 10:13

een houten naald gebroken van mijn knit pro set, grrrr! laatste aankoop dus maar een vaste -metaal!- rondbreinaald van dit nummer (nummer 4) en een tweede naald 2.5 voor de sokken zodat ik ze tegelijk kan opbreien. wel apart, dus voorlopig nog niet op één rondbreinaald... Voor mij dus geen houten naalden meer, al vind ik ze wel erg prettig breien, hoor, maar toch breekbaar, helaas...

manlief scoorde op Ebay sokkenwol voor mijn gehaakte deken, en daar zullen ook nog wel "rest-sokken" uit komen, zoals corry dat zo leutig zei, haha!

er komen wat pakjes mijn kant op, dus postbode, geen staking meer aub...

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2011 om 10:49
Bij Action een ruitjesschrift, een doos kralen, en haarfrutsels en leuke stickers voor mijn schrijfmeisje.Er lagen heel veel wollebollen, op vier planken.

Bij Kruivat de lila en zilveren accessoires en after shave (het was Valentijn).
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2011 om 10:57
2 bolletjes grijze katoen vd wibra
groetjes miranda
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2011 om 11:13
Een bergje Bianca bollen van de wibra 
en twee kabelnaaldjes want die ik had een hele dunne en met dikke wol werk dat niet prettig
groetjes Marlan
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2011 om 11:59
8 bollen paarse Saskia en 6 bollen lila Saskia voor de Hobbydoos CAL / KAL. De paarse is voor de gebreide omslagdoek en de lila voor gehaakte omslagdoek nummer 3
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 05:29

boekje schattige huisdieren haken en 2 origami boeken en weer veel te veel origamipapier

heel veel bollen wol , ook weer voor sokken

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
malofa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer malofa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 06:00
Mijn laatste aankoop is nog een verrassing!

Ik heb mijn schoonmoeder naar de wibra gestuurd om wol te kopen. Het pakket met boeken die nog naar thailand moesten, moest nog opgevuld worden. Nog 2 weken wachten, dan zie ik mijn aanwinst. (als  het goed is 12 bollen saskia, weet nog niet welke kleuren)

groetjes Wenke
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 08:07

Originally posted by malofa malofa wrote:

Mijn laatste aankoop is nog een verrassing!

Ik heb mijn schoonmoeder naar de wibra gestuurd om wol te kopen. Het pakket met boeken die nog naar thailand moesten, moest nog opgevuld worden. Nog 2 weken wachten, dan zie ik mijn aanwinst. (als  het goed is 12 bollen saskia, weet nog niet welke kleuren)

groetjes Wenke

Hoi,

Wat leuk dat je moeder het opstuurt!  Mijn ouders zitten momenteel 5 weken op Bali.

Kun je in Thailand ook wel wol kopen? Of valt het tegen?

Groetjes, Jessica.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 13:25
2 beestenboekjes, een doosje met knoopjes en fournituren, een kaart met lintjes, een treinkaartje en vingerpleisters.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns