Wat zijn jullie laatste aankopen? |
Reageer ![]() |
Pagina <1 910111213 37> |
Autheur | |
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sokkenwol????????????????????????????????????????? aha! maar was die vorige keer niet erg gaan krimpen in de was bij iemand? |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
mijn laatste aankoop gaat worden: een lees/handwerklamp! eindelijk! pffft! erger me te pletter omdat mijn favoriete plekje niet meer lukt om te handwerken... Vooral nu ik de dunne sokkenwolletjes gebruik om te breien én te haken, je ziet geen steek, letterdan dan, hihi! is een investering, maar je ogen zijn goud waard, hé... (en mijn plekje ook! |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Daar stond ik vanmorgen dan bij de Lidl om 8.20, met mijn goeie gedrag! Ging de winkel pas om 8.30 open, wist ik veel Mijn buit is: -2 rondbreinaalden 2,5mm en 3,5mm en 2 rondbreinaalden 5mm en 6mm; -2 kabelnaaldjes 5mm en 6mm. De wol mocht ik niet kopen van mezelf en de boekjes vond ik persoonlijk tegenvallen! Poging 2; vanmiddag 14.00 Vanmiddag ging ik mijn weekendbooschappen doen bij Lidl, dat doe ik iedere donderdagmiddag. Je zou denken, waarom heeft ze die vanmorgen niet meegenomen? Dat kon niet, omdat ik om uiterlijk 8.50 bij mijn cliënte moest zijn! Het viel me ontzettend tegen wat er van de spullen verkocht was, op het naaldenvak na was alles nog zo gevuld als vanmorgen. Op aanraden van Magtelt heb ik het boek De mooiste patronen toch gekocht. Er staan prachtige steken in Ik heb ook bij Zeeman 6 bollen gemeleerde Royal gekocht in de kleuren aqua/blauw/groen. Die wilde ik gisteren al kopen, maar bij die Zeeman lagen er maar 2 bollen van. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
Liesbeth49 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 244 |
Dan heb jij je voorraad weer op pijl!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Ik moest vanmorgen naar de wibra om voor iemand wol te
kopen, helaas die wol was uitverkocht, kreeg ik dus mooi de kans om de gele wol mee te nemen, ook heb ik de gemêleerde paarse en roze wol meegebracht.in totaal 8 bolletjes wol gekocht, valt mee he?. ( de bolletjes liggen al bij mijn voorraad boven, wat een ander niet weet wat een ander niet deert). ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Hoeft niet zo duur te zijn,een simpele halogeenlamp doet wonderen. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik ben vandaag bij Ribbels in Leiden geweest,en heb wol gekocht voor een vest voor mezelf.Wel een wintervest,maar dan heb ik lekker de tijd. Ook een streng sokkengaren. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Een dvd: Valentine day. En ik was in mijn pauze nog even bij de Lidl, maar ik vond de wol die hier lag niet echt super. Naalden etc. had ik niet nodig, dus die ben ik zo voorbij gegaan.
En na mijn werk ben ik nog even )door de regen' naar de Wibra gefietst om naar de gele wol te kijken, maar hier geen geel ![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Er komt dit weekend een lading wol bij Wibra, want volgende week maandag begint de 25% kortings actie op alle wol! |
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik ga misschien toch nog wel even kijken, je weet maar nooit of er dan wel geel ligt. Toch blijft het raar dat niet alle filialen dezelfde kleuren krijgen.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
In het filiaal waar ik was, lag mega veel gele wol...
Was in Almelo Centrum... |
|
![]() |
|
een houten naald gebroken van mijn knit pro set, grrrr! laatste aankoop dus maar een vaste -metaal!- rondbreinaald van dit nummer (nummer 4) en een tweede naald 2.5 voor de sokken zodat ik ze tegelijk kan opbreien. wel apart, dus voorlopig nog niet op één rondbreinaald... Voor mij dus geen houten naalden meer, al vind ik ze wel erg prettig breien, hoor, maar toch breekbaar, helaas... manlief scoorde op Ebay sokkenwol voor mijn gehaakte deken, en daar zullen ook nog wel "rest-sokken" uit komen, zoals corry dat zo leutig zei, haha! er komen wat pakjes mijn kant op, dus postbode, geen staking meer aub...
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Bij Action een ruitjesschrift, een doos kralen, en haarfrutsels en leuke stickers voor mijn schrijfmeisje.Er lagen heel veel wollebollen, op vier planken.
Bij Kruivat de lila en zilveren accessoires en after shave (het was Valentijn). |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
2 bolletjes grijze katoen vd wibra
|
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Een bergje Bianca bollen van de wibra
![]() en twee kabelnaaldjes want die ik had een hele dunne en met dikke wol werk dat niet prettig |
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
8 bollen paarse Saskia en 6 bollen lila Saskia voor de Hobbydoos CAL / KAL. De paarse is voor de gebreide omslagdoek en de lila voor gehaakte omslagdoek nummer 3
![]() |
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
boekje schattige huisdieren haken en 2 origami boeken en weer veel te veel origamipapier heel veel bollen wol , ook weer voor sokken |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
malofa ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Mijn laatste aankoop is nog een verrassing!
Ik heb mijn schoonmoeder naar de wibra gestuurd om wol te kopen. Het pakket met boeken die nog naar thailand moesten, moest nog opgevuld worden. Nog 2 weken wachten, dan zie ik mijn aanwinst. (als het goed is 12 bollen saskia, weet nog niet welke kleuren) groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
![]() |
|
Hoi, Wat leuk dat je moeder het opstuurt! Kun je in Thailand ook wel wol kopen? Of valt het tegen? Groetjes, Jessica. |
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
2 beestenboekjes, een doosje met knoopjes en fournituren, een kaart met lintjes, een treinkaartje en vingerpleisters.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 910111213 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |