Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wat zijn jullie laatste aankopen?

Reageer Reageer Pagina  <1 2324252627 37>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 16:19

Ik heb me ingehouden heb het babyboekje bij de boekgandel zien liggen, maar heb het niet gedaan.

dat andere boekje hebben ze hier in de bieb dus heb er wat uit gekopierd.

Wol hadden ze wel hele mooi binne gekregen maar dat was dikke en apparte erg mooi, maar geen idee wat er mee te maken.

Heb wel slingers en ballonen gekocht voor het verjaardagsfeest van mijn zoontje

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 07:51

Ja ik heb net voormoederdag clover ergonomische haaknaalden besteld.

in 3,5-5-5,5- en 6. En set van neusjes

Ik kan niet wachten !!ben zo benieuwd

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 11:44
Op een rommelmarkt: een letterbak € 1, 3 poppenstoeltjes € 1,50, 2 Carmiggelts € 1, Handboek voor zelfmaakmode en Poppen en beesten van wol € 1, Pocketboeken Maria Trapp De familie Trapp, Vicki Baum Hart tegen hart, , 2 detectives, Prisma huishoudencyclopedie, Ziet de dag komt aan, proza en poezie van 1600 - 1700 € 2.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 17:32

Wat ben ik toch jaloers op die rommelmarkten!! Magtelt: je heb weer je slag geslagen zeg, veel plezier met je aankopen.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 17:47
Kom toch gezellig in Apeldoorn wonen! De hele zomer elke zaterdag kofferbakverkoop langs het Kanaal, elke maand Waterloopleinmarkt in de Americahal, drie donderdagen in de zomer antiek en brocante markt, 1 donderdag creamarkt. Op de Veluwe zijn ook nog eens diverse boeken-en creamarkten.

Heb ik jullie al jaloers gemaakt?

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 18:15

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Kom toch gezellig in Apeldoorn wonen! De hele zomer elke zaterdag kofferbakverkoop langs het Kanaal, elke maand Waterloopleinmarkt in de Americahal, drie donderdagen in de zomer antiek en brocante markt, 1 donderdag creamarkt. Op de Veluwe zijn ook nog eens diverse boeken-en creamarkten.

Heb ik jullie al jaloers gemaakt?

Nee hoor, helemaal niet!
Ik sla straks mijn slag wel in Frankrijk in de kringloopwinkels en de rommelmarkten. Wie weet komt er nog wel een frans babypop-kindje je kant op Magtelt 

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 18:19

Oké, stond even een paar posts achter, maar toch nog een late reactie op IngeDeV: het is mij ook al opgevallen dat je beter dingen op Nederlandse sites kunt bestellen, die zijn véél sneller geleverd dan van België naar België! :)

Heb mezelf op handwerkgebied kunnen inhouden de laatste week - 't helpt ook wel dat mijn grootmoeder nog steeds aan het opruimen is en me een aantal haaknaalden (1 - 1,5 - 2 - 2,5) en breinaalden (4 en 8) cadeau gedaan heeft ;)

Groetjes, Tineke
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2011 om 19:28
Mijn laatste aankoop was 12 rollen behang in 2 verschillende designs, behangplaksel en borstels.
De 1e muur is behangen, de 2e kaal en daar beginnen we morgen aan. Een week erna beginnen we aan de laatste 2 muren en wordt ook de nieuwe vloer gelegd.
Aan haken kom ik dus even niet toe,maar ben wel bezig met handwerk
Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2011 om 10:00
Niets gekocht, wel gekregen. 2 restbollen acryl...

Ooh en de nieuwe Mijn creatieve hobby... Wederom een bevestiging dat ik m'n abonnement ga opzeggen. Ze kunnen het beter 'alleen kaarten maken en dure apparaten voor nodig hobby' noemen.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 14:19

ik heb net een boekje gekocht met amigurimi haakpatroontjes erin. was maar 5 euro staan leuke kleine diertjes in, maar ook een beker een ijsje een cupcak , en een appel met rups en een peer.

Kon het niet laten liggen voor5 euro:)

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 14:25
Haha, die ken ik. Heb ik ook. Lieve diertjes zelf haken van Anna Paulina Rimoli?

Gisteren nog even bij m'n tante haar wolkast uitgezocht. Bij het overlijden van mijn oma/haar moeder heeft zij die mand meegenomen met het idee dit later eens uit te zoeken. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en stond het er nog precies zoals het er 5 jaar terug is neergezet. Tijd voor een grondige inspectie dus ;)

En ik ga nog een paar nieuwe Clovers bestellen. Wat kleinere maten...
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 14:38

Ja volgens mijn is het dat boekje inderdaad.

en leuk wol uitzoeken!!

Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2011 om 16:15
2 ronde doosjes bij de xenos om cupcake doosjes van te
maken.
groetjes miranda
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 12:32
Mijn haaknaalden zijn al binnen, heb ze officiel heb ik ze niet  gezien, want ze zijn voor moederdag.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 19:33

Ik heb vandaag de boek gekocht van Libelle ,Brei je eigen speelgoeddiertjes ,het lijkt me niet zo moeilijk en de kleinkinderen ( 4 )

hebben natuurlijk al eentje gekozen, dus .... breien maar oma 

lieve groetjes

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2011 om 20:11

Hallo Pareltje,

Is dat een nieuw boekje aub?

groetjes IngeDeV

IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html

Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 14:46

Dat Libelle boekje heb ik ook

IngeDeV dat zat een paar weken geleden in pakket bij Libelle, heb dat toen gekregen van mijn tante. Heb ook wel gezien dat je het nu los kan kopen (zag het afgelopen weekend in de Standaard Boekhandel liggen - kost 6,95€).

Staan inderdaad leuke dingen in, maar ik ben nog altijd maar aan mijn allereerste breiwerkje bezig, dus 't gaat nog een tijdje duren eer ik hieraan begin!

Vandaag naar Zeeman geweest (had een bon voor 25% korting op babykleertjes die enkel vandaag geldig is). Buit: jeansje, speelpakje en kousjes voor mijn kleine meid. En ben mooi van de wol weggebleven

Groetjes, Tineke
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 April 2011 om 17:45
Ik heb op internet een paar boekjes gekocht van Sini Greup-Roldanus, die vroeger Nederlands en geschiedenis gaf op mijn oude school. Ik had mijn moeders exemplaar van "Humeuren in de straat der weduwen" helemaal stukgelezen en nu heb ik alles wat te koop was van haar besteld. En morgen is er boekenbeurs in Casa Bonita, vandaag was er al een klein boekenkraampje op de jaarlijkse creamarkt en ze beloofden heel veel hobbyboeken.

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2011 om 08:41
Sterkte Magtelt. Hoop dat je portemonnee het emotioneel aan kan om vanavond leeg te zijn ;)

Gisteren bracht m'n moeder een ittybittty BB van de Action mee. De kassamiep was niet helemaal helder meer, dus heeft ze er maar 1 aangeslagen. Nu zijn ze helemaal goedkoop.

Ga morgen nog even bij de partijenverkoopwinkel kijken naar een 'echte' mini BB. Deze kijkt zo chagrijnig ;)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 April 2011 om 13:21
Dan heb je het meisje, Jips vindt dat ze eruit ziet alsof ze zit te poepen, het jongetje glimlacht. De mini BB zijn volgens mij ietsje groter.

Ik heb een boek over klederdrachten in Nederland en een creatief boek met o.a. tunisch haken, manden vlechten etc.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2324252627 37>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns