Wat zijn jullie laatste aankopen? |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2324252627 37> |
Autheur | |
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb me ingehouden heb het babyboekje bij de boekgandel zien liggen, maar heb het niet gedaan. dat andere boekje hebben ze hier in de bieb dus heb er wat uit gekopierd. Wol hadden ze wel hele mooi binne gekregen maar dat was dikke en apparte erg mooi, maar geen idee wat er mee te maken. Heb wel slingers en ballonen gekocht voor het verjaardagsfeest van mijn zoontje |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Ja ik heb net voormoederdag clover ergonomische haaknaalden besteld. in 3,5-5-5,5- en 6. En set van neusjes
Ik kan niet wachten !!ben zo benieuwd |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23713 |
Op een rommelmarkt: een letterbak € 1, 3 poppenstoeltjes € 1,50, 2 Carmiggelts € 1, Handboek voor zelfmaakmode en Poppen en beesten van wol € 1, Pocketboeken Maria Trapp De familie Trapp, Vicki Baum Hart tegen hart, , 2 detectives, Prisma huishoudencyclopedie, Ziet de dag komt aan, proza en poezie van 1600 - 1700 € 2.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Wat ben ik toch jaloers op die rommelmarkten!! Magtelt: je heb weer je slag geslagen zeg, veel plezier met je aankopen. Groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23713 |
Kom toch gezellig in Apeldoorn wonen! De hele zomer elke zaterdag kofferbakverkoop langs het Kanaal, elke maand Waterloopleinmarkt in de Americahal, drie donderdagen in de zomer antiek en brocante markt, 1 donderdag creamarkt. Op de Veluwe zijn ook nog eens diverse boeken-en creamarkten.
Heb ik jullie al jaloers gemaakt? |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Oké, stond even een paar posts achter, maar toch nog een late reactie op IngeDeV: het is mij ook al opgevallen dat je beter dingen op Nederlandse sites kunt bestellen, die zijn véél sneller geleverd dan van België naar België! :) Heb mezelf op handwerkgebied kunnen inhouden de laatste week - 't helpt ook wel dat mijn grootmoeder nog steeds aan het opruimen is en me een aantal haaknaalden (1 - 1,5 - 2 - 2,5) en breinaalden (4 en 8) cadeau gedaan heeft ;) |
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
tootjeko ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
Mijn laatste aankoop was 12 rollen behang in 2 verschillende designs, behangplaksel en borstels.
De 1e muur is behangen, de 2e kaal en daar beginnen we morgen aan. Een week erna beginnen we aan de laatste 2 muren en wordt ook de nieuwe vloer gelegd. Aan haken kom ik dus even niet toe,maar ben wel bezig met handwerk ![]() |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Niets gekocht, wel gekregen. 2 restbollen acryl...
Ooh en de nieuwe Mijn creatieve hobby... Wederom een bevestiging dat ik m'n abonnement ga opzeggen. Ze kunnen het beter 'alleen kaarten maken en dure apparaten voor nodig hobby' noemen. |
|
![]() |
|
ik heb net een boekje gekocht met amigurimi haakpatroontjes erin. was maar 5 euro staan leuke kleine diertjes in, maar ook een beker een ijsje een cupcak , en een appel met rups en een peer. Kon het niet laten liggen voor5 euro:) |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Haha, die ken ik. Heb ik ook. Lieve diertjes zelf haken van Anna Paulina Rimoli?
Gisteren nog even bij m'n tante haar wolkast uitgezocht. Bij het overlijden van mijn oma/haar moeder heeft zij die mand meegenomen met het idee dit later eens uit te zoeken. Inmiddels zijn we 5 jaar verder en stond het er nog precies zoals het er 5 jaar terug is neergezet. Tijd voor een grondige inspectie dus ;) En ik ga nog een paar nieuwe Clovers bestellen. Wat kleinere maten... |
|
![]() |
|
Ja volgens mijn is het dat boekje inderdaad.
en leuk wol uitzoeken!! |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
2 ronde doosjes bij de xenos om cupcake doosjes van te
maken. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Mijn haaknaalden zijn al binnen, heb ze officiel heb ik ze niet gezien, want ze zijn voor moederdag.
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Ik heb vandaag de boek gekocht van Libelle ,Brei je eigen speelgoeddiertjes ,het lijkt me niet zo moeilijk en de kleinkinderen ( 4 ) hebben natuurlijk al eentje gekozen, dus .... breien maar oma lieve groetjes |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Hallo Pareltje,
Is dat een nieuw boekje aub? groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Dat Libelle boekje heb ik ook IngeDeV dat zat een paar weken geleden in pakket bij Libelle, heb dat toen gekregen van mijn tante. Heb ook wel gezien dat je het nu los kan kopen (zag het afgelopen weekend in de Standaard Boekhandel liggen - kost 6,95€). Staan inderdaad leuke dingen in, maar ik ben nog altijd maar aan mijn allereerste breiwerkje bezig, dus 't gaat nog een tijdje duren eer ik hieraan begin! Vandaag naar Zeeman geweest (had een bon voor 25% korting op babykleertjes die enkel vandaag geldig is). Buit: jeansje, speelpakje en kousjes voor mijn kleine meid. En ben mooi van de wol weggebleven |
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
Ik heb op internet een paar boekjes gekocht van Sini Greup-Roldanus, die vroeger Nederlands en geschiedenis gaf op mijn oude school. Ik had mijn moeders exemplaar van "Humeuren in de straat der weduwen" helemaal stukgelezen en nu heb ik alles wat te koop was van haar besteld. En morgen is er boekenbeurs in Casa Bonita, vandaag was er al een klein boekenkraampje op de jaarlijkse creamarkt en ze beloofden heel veel hobbyboeken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Sterkte Magtelt. Hoop dat je portemonnee het emotioneel aan kan om vanavond leeg te zijn ;)
Gisteren bracht m'n moeder een ittybittty BB van de Action mee. De kassamiep was niet helemaal helder meer, dus heeft ze er maar 1 aangeslagen. Nu zijn ze helemaal goedkoop. Ga morgen nog even bij de partijenverkoopwinkel kijken naar een 'echte' mini BB. Deze kijkt zo chagrijnig ;) |
|
![]() |
|
Dan heb je het meisje, Jips vindt dat ze eruit ziet alsof ze zit te poepen, het jongetje glimlacht. De mini BB zijn volgens mij ietsje groter.
Ik heb een boek over klederdrachten in Nederland en een creatief boek met o.a. tunisch haken, manden vlechten etc. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 2324252627 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |