Wat zijn jullie laatste aankopen? |
Reageer | Pagina <12345 37> |
Autheur | |
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel stofjes, haakkatoenjes, wolletjes voor de mutsjes, sleutelhangers, gereedschap, kralen en benodigheden, portemoneeknijpers, patroon, vilt en nog wat klein spul. En dat alles in 1 week, ben nu blut.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
marlene
Hobbyguru Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
|
borduurboek
kan niet wachten tot het binnen is |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is niet echt een aankoop; gisteren heb ik bolletjes echte wol gekregen voor het breien van mutsjes voor het goede doel |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
een naaldenmeter, ik heb zoveel rondbreinaalden dat ik soms
de maat niet meer weet, heb nog even getwijfeld of ik de leuke bolletjes roze wol mee zou nemen, heb het niet gedaan, eerst al mijn werkjes afmaken en uitzoeken wat ik allemaal nog heb, moeilijk hoor wol laten liggen. |
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
10 bollen donker turqupoise Royaal, 2 sets breinaalden 4 en 5, voor mijn breilessen aan het buurmeisje, 4 nieuwe breibladen, een haakboekje uit Euroland.
Oja en bij Kruidvat een knutselpakketje van € 0,99 met pijperagers, veertjes en pomponnetjes in allerlei kleuren en pretoogjes. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een verena special,in 80 sokken de wereld rond,deel 2 en een paar bollen sokkenwol. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vlaaien voor de 21e verjaardag van mijn zoon
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oooooooooooo, heerlijk! Van harte gefeliciteerd met je zoon |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vanmiddag 5 bollen antraciet grijze Saskia gekocht bij de Wibra voor een colsjaal voor mijn zusje haar verjaardag. Ook ernstig staan dubben welke kleur ik zal kopen voor de breitas, licht rose, fuchsia rose, lila, donkerpaars of toch maar turqoise? HELP |
|
xAnnemiekx
Hobbywonder Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vandaag 2 haakboeken voor mezelf gekocht, en 1 voor mijn zusje. Verder heb ik 24 oogjes, een bewaardoosje, markeer dingetjes, en 2 haaknaalden gekocht. En toen was het einde van mijn loon ineens in zicht |
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag es een andere stad opgezocht en daar es de ontbrekende kleuren zeeman(royal) aangekocht die hier weinig of nooit liggen. 17 bollen Royal en 6 plotten Soft.Soft is er volgens Zeeman pc site in 12 kleuren en ben die aan het sparen voor een gehaakte blits kleurige plaid.(Heb nu 6 kleuren.Telkens 6 plotten)Die felkleurige snoepjesplaids vind ik persoonlijk super. Verder anderhalve meter stof voor een kort manteljasje en 5 halve meters patchworkstof(kerststoffen) 7 megacoole speldenkussentjes (kerstpakjes voor m'n hobbymaatjes van de donderdag)allemaal dames die graag met patchwork bezig zijn (dus met speldjes ) En verder nog wat knutselspullen en een leuk kerst kadootje.(voor 1 van m'n meiden) Dus... kan weer verder...Perle.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jips, ik zou turquoise nemen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, Ik weet het nog niet, ik heb altijd een voorkeur voor rose en paars. Een donkere kleur is denk ik niet mooi voor deze tas, aangezien dan het patroon niet mooi uit komt. Ik vind de lichtrose kleur van de Wibra wel heel erg mooi en die baby blauwe ook trouwens. Ik dub nog even verder................ |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een paarse periode achter de rug en nu zit in in een turquoise. Vandaar het advies. Ik heb ook heel veel gebreid met de verschillende rozes van de Wibra, heel mooi te combineren ook. Dat roosjes/bramenpatroon kun je ook met gemêleerde wol breien, dat heb ik wel eens gedaan. Dat komt altijd goed uit de verf, ik bedoel naalden.
Op de vlooienmarkt heb ik Sil de Strandjutter gekocht, kan ik die eindelijk eens lezen, de Pim- en pomnibus, over de katten van Mies Bouwhuys, geill. door Fiep Westendorp, die ooit als verhaakltjes in Het Parool stonden, 55 jaar geleden ofzo, een handwerkboek, twee armbanden om omheen te breien of haken, en een boek over Treinen in Apeldoorn voor Ton, met oude foto's. |
|
wat rozengeur. |
|
Brei-meisje
Duizendpoot Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben vanmiddag vrij en de Hema heeft allemaal knutselspulletjes in de aanbieding dus eventjes daar heen. Zo ie zo wat leuke knopen halen (die ze per zakje verkopen) en op zoek naar een goede stofschaar op de markt. En eventjes langs de wibra en zeeman kijken als ze weer leuke wol hebben! Ik heb nog niet genoeg liggen hahah |
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eventjes m'n adresje opgezocht... Heb er toch wel dezelfde stof (soort gekookte wol) gevonden als die van zaterdag in een andere stoffenzaak.Om jasjes te maken en die je niet hoeft te voeren.Heb daar nu eventjes zin in.Deze nu wel gekocht.Had er mee maar vind het haast te jammer om die te verknippen! Tja,net als wol kun je ze maar 1 maal verwerken,hé!!!!!Een beetje sterven dus...En is als je de stof echt superleuk vind(lees bezeten)Die van zaterdag is te gek voor woorden.Soort grijze basis met felrode en feloranje pluimachtige brave plukjes op. De prijs was nu heel wat anders...ipv 44euro en zoveel de meter 8.70 de meter.Zot,hé!!!!!En precies dezelfde van kleur en dikte !!!!!Moet je't vragen ?Heb die natuurlijk mee,hé.Een soort roestrood en perfect voor bij het rokkenstofje dat ik gekocht had op stoffenspectakel.En op m'n adresje eenmalig...zoals alles. Verder 21 plotten breiwol (10 blauwe,7 smarargdgroen en 4 die ik mogelijks tekort zou hebben voor een vest voor manlief.Daar vreesde ik voor en nu kan ik gerust zijn. Verder 5 plotten Neige voor kerstkrans en ijsberen te breien.ipv 6euro 1.46 per plot. Dan om stoffen kerstkransen te maken witte fleece en 4 kleuren vilt. Momenteel ben ik pinguins aan het breien en heb er ondertussen op bestelling. 1 grote en 2 kleintjes voor een kersttafel en een blije bijna 2 maal oma die voor beide kleintjes een grote wenst.Dus breien maar!!!!! Ik heb op m'n adresje veilige wiebeloogjes gekocht voor als ze ooit die knuffels aan de kleintjes zouden geven.Reken aan een derde van de prijs van de gewone hobbywinkel. Voila...weer een hoop werk bijPerle
|
|
|
|
hbootsman
Duizendpoot Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
Post Options
Thanks(0)
|
Breinaalden en acryl verf bij de action en nog een paar bolletjes groen bij de wibra voor mijn draak die onderhand wel erg groot word!
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een Buttonmachine, alvast voor mijn verjaardag (volgende maand)
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
Brei-meisje
Duizendpoot Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou de hema die had niks dat ik wou en de wibra en zeeman ook niet! ik heb wel een leuk breiboek binnen gekregen die ik via marktplaats had gekocht. zal binnenkort even patroontjes inscannen
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmiddag garen besteld voor een poncho voor mijn kleindochter. Altijd spannend,wanneer de post het komt brengen. |
|
Reageer | Pagina <12345 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |