Wat zijn jullie laatste aankopen? |
Reageer | Pagina <1 34353637> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg vandaag mijn Patricia Creatief met de stola's, sjaals en poncho's! Ik heb er nog niet eens naar gekeken, want ik was alleen maar druk met het omrekenen van die cape voor de CAL |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
widdy
Hobbywonder Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren breinaalden nummertje 2,5 gekocht. Ook bestelling gedaan voor breiboek 54 baby van Phildar. Staat een o zo schattig mutsje in en die patronen zijn jammer genoeg enkel in die papieren tijdschriften verkrijgbaar. Gelukkig heeft de Phildar winkel in Wervik een online shop! Die winkels zijn echt wel ver voor mij! |
|
Groetjes, Tineke
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het nieuwe poppenkleerboekje van Marie Claire/Phildar.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hondjes en poesjes haken, toch Magtelt ;)
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
In 80 sokken de wereld rond deel 3
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vorige week bij Zeeman nog 4 bollen Royal Denim en 4 bollen Royal Army gekocht en vandaag heb ik toch iets raars gedaan???!!!??? Ik heb 2 bollen zwarte Royal teruggebracht naar Zeeman Het is toch wat? Ik had niet gedacht dat ik het in me had................... |
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK wou echt niets kopen....
1 bol geel gemêleerd katoen en witte katoen en een hele mooie kleur paars. En naalden met spitse punt voor het afhechten van draden want ik haak zo strak en kom er met een gewone naald niet door. |
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik stond vandaag in Zeeman in de wol te graaien en heb NIETS voor mezelf gekocht, wel voor anderen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren 2 bollen roze sparkle bij Zeeman, ik heb gelijk een lapje
gehaakt om te weten of het fijn haakt en dat was zo. Dus vandaag nog 3 bollen sparkle gehaald in wit, lila en paars. Wat ik er mee ga maken weet ik nog niet, ik denk een rokje met bolero voor jongste dochter. Verder nog een paar bolletjes Catania en een reserve haaknaald nr. 2,5, die was ik vorige week kwijt, later wel weer gevonden, maar toen had ik geen zin meer om te haken. |
|
Groet,
Yobsje |
|
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb eindelijk het boekje gelukspoppetjes haken kunnen
bemachtigen echt erg leuk boekje. en gelukkig nog op tijd voor de feestdagen want de eerste die ik ga maken zijn natuurlijk sinterklaas en zwarte piet,en dan natuurlijk de kerstman en vrouw en ja ze zijn eigenlijk allemaal wel erg leuk. groetjes belinda |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb deze week niets voor mijzelf gekocht, wel wol voor mijn zus die graag een bolerootje wilde op haar nieuwe jurk, die ze aan wil met het trouwen van haar nichtje over 2 weken, gelukkig heb ik dit bolerootje al vaker gemaakt dus dat gaat lukken, een boekje voor een patroontje van handschoenen voor mijn dochter ( het boekje mag ik lekker houden). Heb wel verschillende zeemans in de buurt bezocht voor het grijze tweed garen, heb een paar weken geleden 3 bollen gekocht en ben begonnen met een gebreid vestje voor mijn schoondochter, nu ben ik bang dat ik niet genoeg heb, helaas was er hier in de buurt geen tweed garen meer te koop, hopelijk komt het nog weer. anders maar uithalen en met andere wol gaan breien. |
|
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het tweed was hier ook al niet meer te koop. Ik was er ook al naar op zoek geweest, en het meisje wist ook niet of ze het nog zouden krijgen. Raar hoor, want op de site stond toen: nieuw in het assortiment
Ik heb voor mijn man een heerlijk warm fleecevest gekocht, nadat zijn vorige vest in het ziekenhuis ineens spoorloos verdwenen bleek te zijn. Niemand die een idee heeft waar hij gebleven is....... |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
kris85
Duizendpoot Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
Post Options
Thanks(0)
|
lintjes voor een jukje en lapjes stof voor de beertjes |
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Op de rommelmarkt:
2 Hobby mee boekjes: Breikaarten en Vrolijke breikaarten 1 boekje Hoi, een baby 1 bankje voor poppen van smneedijzer en hout, nog in elkaar te zetten 1 babyborn slapbuikbabypop, 40 cm, krijst als je speen verwijdert, met badje 3 Sinterklaasdingetjes voor een goede vriendin |
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een leuke aankopen Magtelt, vooral het laatste vind ik super! |
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mezelf mogen trakteren omdat ik twee bonnen kreeg van bol.com vanwege het invullen van enquetes via internet. Het nadeel was dat ik begin juni de bonnen had besteld en ze nu pas binnen kreeg. Wat heeft dat lang geduurd en wat heb ik veel mailtjes gestuurd. Maar dat leed zijn we nu vergeten. Over tot de aankopen: Het boekje 'vrolijke beestjes haken' van Rina Soffers en het boekje 'dierenvriendjes haken' van Christel Krukkert. Mijn buurvrouw heeft dierenvriendjes al even te leen. En het eerste beestje al gemaakt. |
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Op de speelgoedmarkt: een babypop van 35 cm, hoofd kan draaien, armen en benen niet, en duidelijk een jongetje, voor een euro, een Simbapop van 45 cm voor 2,50, twee babybornkleerhangers met een bb hoofdje, samen 50 ct.
|
|
wat rozengeur. |
|
droppie
Duizendpoot Lid sinds: 05 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 347 |
Post Options
Thanks(0)
|
Laatste aankoop was op de kreadoe 2 bolletjes gemelleerd katoen in regenboogkleuren... Groetjes, Suzanne |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
2 paar schoentjes voor de BB. Kilo's/meters stof om kleertjes voor de BB te maken, wat fournituren, jurkje voor mezelf en twee breipennen van 15 mm.
Ohja en nog een set om glazen borden te beschilderen. |
|
Reageer | Pagina <1 34353637> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |