Wat zijn jullie laatste aankopen? |
Reageer | Pagina <1 353637 |
Autheur | |
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zelf gekocht: een bolletje rode en een bolletje witte wol om kerstballen te gaan breien uit het boek dat ik vorige week zomaar ineens kreeg van mijnman (lief he)
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn laatste aankoop (gisteren online) heeft niets met breien of haken te maken, ik heb een patroon gekocht voor een ketting met bloemen van kralen en ik heb ook de kralen voor die ketting besteld en voor een gekraalde netting voor om een kerstbal, met engeltjes erop (dat patroon had ik al eerder op internet gekocht). Eerder had ik al garen gekocht om een poncho te haken, maar het blijkt dat ik toch niet kan haken, dat geeft gelijk veel teveel pijn aan mijn handen. Nou ja er blijven nog genoeg andere dingen over die ik, weliswaar in een rustig tempo met veel pauzes, wel kan doen. Zoals ook breien, als ik maar niet teveel pennen achter elkaar brei dan gaat het wel. Nu hoop ik dat het snel wordt geleverd, het patroon heb ik al, dat is via de mail ontvangen, nu de kralen nog. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een doosje van Action om zelf een engeltje te maken en gebreide Spaanse solffen, ook van Action.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1 353637 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |