Wat zijn jullie laatste aankopen? |
Reageer ![]() |
Pagina <1 7891011 37> |
Autheur | ||
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
O dat is lief! Ik stuur je ff een mailtje |
||
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
||
![]() |
||
Katie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 101 |
|
ik heb net een hoop wol besteld om 2 dezelfde truitjes te maken van Lady en de Vagebond voor mijn nichtjes. Het patroontje komt uit een boekje van Phildar van 3 jaar geleden met als gevolg dat veel van de wol niet meer verkrijgbaar is. Heb dus als leek enorm veel puzzelwerk gehad om ongeveer dezelfde soort wol in dezelfde kleur te zoeken maar denk dat het gelukt is! Binnenkort kan ik hopelijk het resultaat tonen (als het toonbaar is |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|
Heb wol aangekocht wol aangekocht voor een kleedje met truitje
|
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
|
heel flauw,maar ik heb net groenten en fruit voor de hele week gekocht. iets heel anders en veel minder leuk,dan wolletjes. |
||
![]() |
||
marima ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 55 |
|
Ik heb gisteren een patroon gekocht voor een "pig hat"..... |
||
Marima
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
2 x gele Ella, een klein babypopje en de mok met Siepie, verward in een bolletje wol. Siepie is de kat uit Jip en Janneke.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
Daymoon ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
|
De twee boekjes van Christel Krukkert! Kan niet wachten tot ze er zijn
![]() |
||
![]() |
||
Brei-meisje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
|
ik heb mijn 28 bollen wol binnen :D een hele doos vol. Net even een creatief rondje gelopen zoals ik het zelf noem. Bij de zeeman hadden ze de wol niet meer voor mijn mee brei deken maar ik zag 4 bollen roze royal die ik ook bij mijn kleuren passen. Het waren de laatste dus gelijk mee gepakt =D en hopen dat ze volgende week de bollen van mijn mee brei deken hebben! toen ik die kocht wist ik nog niet dat ik ze daarvoor zou gebruiken en bij de wibra witte en zwarte wol om een kat te breien voor mijn beste vriendin. Aangezien ze van haar vriend geen echte kat mag |
||
![]() |
||
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
|
Niet echt handwerk gerelateerd, maar ik heb vandaag een nieuwe fusee-kogel voor mijn auto "gekocht" en een aantal manuren om deze erin te zetten. Dus geen centjes meer voor wol |
||
||
![]() |
||
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
|
ving gisteren bot, de juiste rondbreiaald uitverkocht, dus hopelijk donderdag op de markt, en anders bestellen via internet... Ben aan de magic loop begonnen, endit keer zet ik door! Odette heeft het me eens uitgelegd op een doosjes-dag, maar toen was ik nog te veel onder de indruk... Weer een jaartje ouder en wijzer nu en durf het wel aan! (onder aanmoediging van weereen paar hobbydozen, haha!) Nog niet aangkocht maar dus op het zeer-nabij-lijstje: (aste) rondbreinaald 2.5 en SOKKENWOL!!!!!!!!! |
||
![]() |
||
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
|
Ik mag voorlopig niets van mezelf kopen. Eerst alles opmaken wat ik heb liggen. Dan zullen we toch een hoop ruimte in huis krijgen zeg... Maar of ik me aan deze strenge zelf opgelegte kwelling kan houden is toch echt een grote vraag... |
||
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
||
![]() |
||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
|
besteld: (sokken)wolletjes van opal en twee rondbreiaalden, hopelijk komen ze snel aan! |
||
![]() |
||
|
Ik heb dit weekend via marktplaats 2 kabelnaaldjes gekocht; 2,5mm en 4mm. Als ze vandaag of morgen binnen komen, kan ik morgenavond aan mijn Pull Through Wrap beginnen |
||
||
![]() |
||
marima ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 55 |
|
Haha sterkte! Ik neem mezelf dat zo ongeveer eens in de twee maanden voor! Voor mij komen morgen weer wat bollen Coton8 aan! |
||
Marima
|
||
![]() |
||
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
|
Ik neem het me ook steeds weer voor, maar dan kom ik langs de Wibra..... ![]() |
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
|
Mijn laatste aankoop is: magneetslot-bolletjes van ongeveer 6 mm. Die heb ik "nodig" om aan een ketting van boheems kristal en zilveren tussenkraaltjes te maken. groetjes, Joke |
||
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
||
![]() |
||
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
|
een bol witte saskia (de juiste kleur paars was er helaas
niet) dus maar duimen dat ik genoeg heb voor mijn granny square kussen aan deze bol paars en 2 nieuwe haaknaalden |
||
groetjes miranda
|
||
![]() |
||
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
|
Gisteren was ik in Groningen en daar bij de zeeman paarse wol gekocht 10 bollen dus genoeg voor de sjaal ach ja wat je ver haalt is lekker zegt men
![]() In rotterdam hadden ze ze niet Maar mijn dochter vond het maar raar een hele middag met zo,n tas en dan nog de treinreis voor een paar bollen ![]() |
||
groetjes Marlan
|
||
![]() |
||
|
Ik heb vrijdag 2 bollen midden grijs gekocht bij Zeeman, ze hadden het eindelijk weer en ik had al 1 bol; deze is voor een sjaal en oorwarmers van Drops. Ook bij Wibra 5 bollen paarse Saskia gekocht, gewoon omdat ik het mooi vind. Nog niet echt een doel |
||
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <1 7891011 37> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |