Welkom in mijn wereld....hahahaha |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 07 September 2007 om 23:55 |
Wij zijn alleen maar het zwakke geslacht omdat wij minder spieren , kracht hebben.Over het algemeen dan he? Verder zijn wij vrouwen OER-mensen.Ze krijgen ons niet stuk omdat er een stuk of wat koters op de wereld gezet worden en later aan je rokken hangen. WE ARE STRONG
|
|
Groetjes Catharina
|
|
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Posted: 08 September 2007 om 08:52 |
Ik ook Tony, erg bijzonder en erg mooi. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
Breimuis
Hobbyguru Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Posted: 09 September 2007 om 00:19 |
Ja Tess, Er is niets zo leuk als van die kleine kotertjes maar de drukte die ermee gepaard gaat is soms onbeschrijfelijk. Ik had ook 3 kleine kinderen in 4 jaar en zat met gemak 2 samen te voeren en nog zelf te eten ook. als vrouw pas je je van zelf aan. wat ik mij ook nog herinner was met 4 op één fiets (eentje achter in de kinderstoel, eentje voor in een kinderstoeltje en eentje hoogzwanger in de buik paste op enkele milimeters na nog juist tussen mij en het voorste stoeltje.) Het was wel alleen om boodschapjes hier in het dorp te doen maar ik had dan wel geen blaren aan mijn voeten |
|
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG |
|
tdv
Hobbyguru Lid sinds: 10 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2171 |
Posted: 09 September 2007 om 12:12 |
jee tess wat een dag,maar wat een prachtig verhaal,moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ik mijn kids ouder heb(nu 4 en 6 jaar) dat is weer een stuk makkelijker hoor.
|
|
groetjes tine
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Posted: 09 September 2007 om 15:38 |
Ik heb nu pubertjes10 en 11 jaar oud, maar ze kunnen ook heel lief zijn hoor
|
|
|
|
catharina
Hobbyguru Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
Posted: 09 September 2007 om 22:13 |
Line zo zat ik ook op de fiets.Ik werd toen aangehouden of het wel mocht met (4) man op de fiets.
|
|
Groetjes Catharina
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |