|
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
leuke reacties, heb zitten smullen van de mutsen-verhalen! ik moet toegeven dat ik ze zelf liever brei dan draag... Maar weer wat ideetjes opgedaan van jullie reacties! ik ga eens zoeken achter iets met "oortjes" en dat peruaanse lijkt me ook wel wat... Ondertussen de eerste sjaal verkocht, en inderdaad... de bijhorende muts werd wel gepast, maar toch maar liever niet... |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Ik draag 's winters een muts, eigenlijk meer voor m'n oren dan voor m'n hoofd, want inderdaad, je haar gaat er stom van zitten, maar ik krijg snel oorpijn als het koud is, dus dan toch maar een muts. Ik heb weleens een muts gehaakt en gebreid en vind het erg leuk om te doen, al moet ik zeggen dat ik vooral die ene muts met oorflapjes draag die ik niet zelf gemaakt heb :)
|
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
Zoals afgelopen winter heb ik toch maar weer een muts gekocht. Een pet model erg leuk. (had zelf geen goed patroon om er een te maken) Ik wil hem graag over mijn oren hebben maar dan weer niet te ver over mijn voorhoofd en zeker niet met zo'n pet model dan zie je niet veel meer. Dus zit steeds aan mijn muts te frutten en te trekken wel vervelend (dat dus ook met mijn gekochte muts) Ik ben een haker maar heb nog niet HET patroon gevonden. Mischien een idee voor jou? Gr Nancy. |
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
Mutsen! Ik ben er dol op! Jammergenoeg mijn vriendje helemaal niet. Die heeft liever dat ik geen muts opzet...
Maar vorige herfst heb ik me er toch ene gekocht, een leuk gebreid pet-model en dus lekker warm. Het was echt helemaal wat ik zocht en gelukkig vond het vriendje het ook toonbaar ![]() Dus Chrisje, blijf maar lekker mutsen breien, ik ben helemaal pro! ![]() Groetjes! |
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Ik ben nogal een koukleum, dus in de winter gaat er een muts, het liefst bijpassend bij een lange sjaal, onder mijn capuchon.
Mijn dochter van 17 jaar is dol op mutsen, vooral van die rasta-dingen. Nu, op de camping in Frankrijk, met een temperatuur van boven de 25 graden, loopt ze er nog mee rond. Liever een muts dan ongeföhnde haren. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
Hey Veerletje, Die pet van jou is het model wat ik zoek. jammer dat je hem hebt gekocht want daar wil ik wel een patroontje van hebben. Gr Nancy. |
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
Ik heb inderdaad ook lang gezocht naar een patroontje. Ik had dan uiteindelijk deze gevonden van Drops, maar de verhoudingen klopten niet en ik had precies een platte pannenkoek op mijn hoofd. Deze (gekochte) heeft trouwens ook zo'n fleecevoering vanbinnen, dus dat is extra warm! |
|
![]() |
|
![]() |
Die van drops heb ik ook al een bekeken maar niet mijn model.
|
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
heeeel mooi die van jou veerletje!!! die zou ik ook zo opzetten! rasta-mutsen, ook een leuk idee! Maar dat moet dan wel het juiste model zijn, zo eentje dat lekker over je dreads kan poffen... Hm, nog even model (muts en hoofd) zoeken dan... Ik heb maatje kindermuts en sprietjeshaar...
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() |
IK ZAT HET EVEN TERUG TE LEZEN,KOM IK OP DE GEDACHTEN DAT IK ALS JONG MEISJE OOK WEL EENS.LANGE BREDE FLAPPEN DIE JE ALS DASJE KON DRAGEN,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
Ik ben ook in de winter een muts in het kwadraat! Heb je een foto'tje gestuurd (om het forum te beschermen) van mijn rasta achtige muts, zodat mijn haarklem er goed onder past en dan is het best mogelijk om geen pannekoekhaar te krijgen.
Groetjes Marije edit:volgens ravelry is die van mij meer een slouch hat |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Ik vind een muts de max
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Je ziet ook wel brede hoofdbanden, die over de oren worden gedragen. Daar kun je mooi een veer insteken, zoals bij Hiawatha.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
grootkoerkamp ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
![]() |
hoi veerletje het is een hele mooie muts voor al als je gauw voorhoofdholte onsteking in de winter hebt dan heb ik maar wat graag een muts op jammer van mijn haar .maar wel lekker warm. jammer dat er zo weinig leuke modellentjes zijn van petten. ik liep van middag bij cen a binnen daar hing een leuke pet maar vrij prijzig . en het was niet mijn kleur . jammer dan maar verder zoeken of een maken. grtj ineke
|
|
![]() |
|
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
draag nooit een muts
![]() |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
NaJa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
![]() |
Ik ga door weer en wind met de fiets werken en kan dus echt niet zonder mutsen. Die van Veerletje is echt heel mooi! Het nadeel aan mijn eigen zelfgebreide mutsen vind ik dat ze niet zo warm zijn als een gekochten (en gevoerde) muts.
|
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Ik ben een (haak)muts maar draag ze niet
![]() |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
heeeeel mooi, hoor! Je staat er ook erg leuk mee! dat pannenkoekenhaar is hier meer een familietrekje, hebben we ook zonder muts, haha! een muts maakt het alleen nog een beetje erger... |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Je zou hem dubbel kunnen breien, dus met het dubbele aantal steken en dan om en om een steek breien en een steek afhalen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
AnneliesR ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 22 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 926 |
![]() |
Sinds afgelopen winter heb ik ook een muts, en het bevalt me zeer goed! Dat platte haar heb ik er dan wel voor over. Ik heb een witte gebreide muts met kabeltjes, gekocht exemplaar. Nu ga ik een muts en sjaal breien of haken voor mijn zoon (3jr) voor de komende winter. Een nieuwe jas heb ik gekocht met 25 Graden! Maar dat is altijd zo, als je zoekt vind je het niet en nu liep ik er zo tegenaan. Hij gaat woensdag mee naar de markt om de juiste kleuren er bij te zoeken, volgende week gaan we op vakantie en neem ik het mee.
|
|
groetjes Annelies ;)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |