|
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Autheur | ||
repa ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
![]() |
|
Ik draag wel eens een muts. Vroeger nog vaker. Eigenlijk vind ik hoeden nog leuker maar geen gelegenheid om ze te dragen. |
||
![]() |
||
![]() |
||
NaJa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
![]() |
|
Hm, klinkt een goed idee. Maar ik zie het niet helemaal voor me. Als ik een steek afhaal bedoel je afzetten of niet? Dan krijg je toch zo terug het juiste aantal steken? |
||
Groetjes
Nathalie |
||
![]() |
||
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
|
Zeg chrisje je weet hoe ik er uit zie met muts. Ik heb er volledig het hoofd niet voor. Dus ik draag ze alleen bij pure noodzaak, dus barre kou. Niet leuk als accesoire. en ja volgens mij krijgt bijna iedereen er een uniek kapsel van.
|
||
Groeten Jacqueline
|
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
|
Natalie, als je om en om een steek breit en een steek averecht insteekt en op de rechterpen neemt, en bij de volgende naald de afgehaalde steken breit en de gebreide afhaalt, dan krijg je twee breisels tegen elkaar. Probeer maar met een proeflapje van bv 20 steken, dan voel je wat ik bedoel. Met niet zo heel dikke wol, tot pen 4, krijg je dan een dubbelwandige muts of sjaal.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
|
bij kerstmarkten dus, haha! |
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
|
Nou Pien,dat valt dus reuze mee hoor!! |
||
![]() |
||
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
![]() |
|
Ik ben nog ff op zoek gegaan naar patronen van mutsen ik heb een hele leuk gevonden http://www.ravelry.com/patterns/library/brimming Deze vind ik gaaf nu nog iemand zoeken die deze voor me kan breien want dat kan ik niet. Gr Nancy |
||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |