Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

wie kan er roemeens vertalen?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: wie kan er roemeens vertalen?
    Posted: 27 Augustus 2013 om 11:26
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2013 om 11:31
ik niet helaas 
maar het is een bjoetie 
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2013 om 11:35
De Russische patronen zijn ook altijd zooooo mooi!
Dit is ook een plaatje!! Aan mij heb je niks , want ik kan het ook niet vertalen
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2013 om 23:25
Hij is schitterend.
Maar  het is geen Roemeens maar Russisch  zegt mijn google vertalen alleen is het  patroon in plaatjes vewerkt en niet in tekst dus  de pagina is heel mooi  vertaald maar  het  patroon kan niet  jammer genoeg.



Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 08:31
Oeps! ik dacht dat het roemeens was,niet dat het wat uitmaakt want mijn russisch is net zo slecht(jammer!)
Maar bedankt voor de reactie.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 10:22
Het kan via googletranslate. Als ik genoeg tijd had, zou ik het zo voor je doen. KopiĆ«ren en plakken zal hier niet werken, maar met de afbeeldingen moet je alle letters/symbolen apart invullen in google translate. Je kan een online toetsenbord bij googletranslate openen met de Russische letters. 1x gedaan met een patroon. Is echt een hels karwei. Volgende week nog werken en dan heb ik vakantie. Als je zolang kunt wachten :), dan kijk ik volgende week in het weekend ernaar of ik er iets van kan brouwen.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 10:29
Super! en ik kan wel wachten,ga vrijdag met man ,dochter en kleinzoon(6 jaar) een weekje naar Spanje. Het is daar lekker(30 graden) maar neem wel wat te haken mee.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 10:29
Dat is bizar. ben ondertussen even snel aan het kijken of googletranslate de taal herkend. Want op de afbeeldingen staat geen Russisch. De site zelf is wel Russisch. De taal op de afbeeldingen lijkt Turks. Dan wordt vertalen via googletranslate iets makkelijker. Ik zal eens een poging wagen.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 10:57
? is Turks makkelijker?
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 11:10
Minder ingewikkelde letters, wat ik met mijn gewone toetsenbord kan doen :). dus in dat geval makkelijker. Maar ik spreek beide talen even goed (niet dus).
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2013 om 11:39
Het is schitterend Maar vertalen is helaas voor mij ook een probleem Heb de pagina wel opgeslagen
groetjes Hilda
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 00:33
Goh  Femke  als het  je lukt   ben je in mijn ogen een talenwonder Clap( oke met hulp  van maar toch)Wink


Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 08:00
Poeh. Heb gisteren een begin gemaakt. Maar als ik het goed zie, is niet iedere toer uitgelegd. Gaat wel even duren voordat het klaar is.misschien dat ik vandaag weer een stukje kan doen. Ik vind een uitdaging wel leuk :-)
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 08:15
geweldig succes en dat je dat kan
groetjes Hilda
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 16:53
Het is inderdaad Turks. Ik ben van Turkse afkomst en wil het best vertalen.
Maarre mocht Nova het ECHT leuk vinden dan wil ik het niet verpesten voor haar.Wink
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2013 om 20:23
Dan kan er gelijk gecontroleerd worden of ik het goed heb vertaald :-) U mag helpen hoor. Graag zelfs. Ik heb google translate nodig, denk dat u het beter kunt dan google translate. Volgens mij ben ik nu op de helft van alle foto's. Kan er nu niet bij, staan op een andere computer. Maar kan die maandag voor u doorsturen.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2013 om 10:51
Ik heb u een mail gestuurd.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2013 om 19:09
ik heb nog niks ontvangen ben wel nieuwsgierig geworden
groetjes Hilda
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 September 2013 om 19:48
Ik heb 1gul een mail gestuurd met de helft van de vertaling. Ik heb pas volgend weekend weer tijd om er verder mee te gaan.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 19:42
Wat een ontwikkelingen,ben net terug van vakantie en zie hoopvolle berichten over het mooie patroon.Houd mij nog tseeds aanbevolen, Ben reuze benieuwd,
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns