Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Willen jullie ook tekenen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TLooman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 20:37
getekend
groetjes Thea
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2011 om 22:55

Ik heb ongeveer 8 jaar ME gehad,niemand die mij begreep...Op iedere leeftijd is dit een verschrikkelijke ziekte. Ik was in de pubertijd,heb er erg veel last van gehad dat mensen vinden dat je als jongere niet moe kunt zijn want wat weet je nou eigenlijk van de wereld en van moe zijn???? Ook heeft het mij erg veel verdriet gedaan dat je op zeker moment nooit meer mee word gevraagt ergens naartoe,want mensen gaan er bij voorbaat al vanuit dat je toch weer nee zegt..

Ik ben er gelukkig overheen gekomen....Paar jaar later kreeg ik een aanrijding en daardoor een Whiplash....Weer dat onbegrip....'je vindt het gewoon lekker om thuis te zitten'...

IEDERE ZIEKTE IS VRESELIJK OM MEE OM TE GAAN,ZELFS ZONDER HET ONBEGRIP!!!!! Wat je niet ziet wil nooit zeggen dat het er niet is! Ik zal zeker tekenen, en ik hoop dat ieder een weg vind om ermee om te gaan/genezen...

Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 724
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marianneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 21:20
Creaans, wat goed dat je de petitie ook op dit forum hebt gezet. Ik heb je mail ontvangen, ik ga je zo snel mogelijk een antwoord sturen.

Sommigen zullen mij nog wel kennen denk ik. Ik was een tijd vrij actief hier op het forum en ben ook op hobbydoosdagen geweest. Maar kan door mijn klachten momenteel nog steeds weinig qua handwerken en creatieve hobby's. Momenteel lees ik af en toe nog wel eens wat op het forum en bewonder jullie creaties.
Ik heb in 2009 de diagnose ME/ CVS gekregen en heb sindsdien vooral moeten vechten om serieus genomen te worden.
Ondertussen zijn er heel wat onderzoeken geweest en zijn er wel degelijk dingen gevonden die niet goed zijn zodat ik nu ook een en ander op papier heb staan aan medische bewijzen. Maar helaas heb ik voor deze onderzoeken wel zelf moeten strijden aangezien hier in Nederland weinig verder onderzoek wordt gedaan als uit de standaard testen weinig tot geen afwijkingen komen.

Ondertussen zit ik, na een verschrikkelijk jaar van gedwongen door moeten werken doordat de bedrijfsarts en het UWV mijn ziek zijn niet erkenden, alweer ruim een jaar in de ziektewet. Ben ik grotendeels huisgebonden, kan geen auto meer rijden, kom lopend niet verder meer dan een paar honderd meter en heb voor de langere afstanden een rolstoel nodig. Ik kan nog kleine stukjes fietsen waardoor ik in ieder geval zelf mijn boodschappen nog kan doen. Verder ben ik voor veel dingen afhankelijk van anderen. Mijn ouders doen heel veel voor mij en ik heb hulp via de WMO in de vorm van taxivervoer, rolstoel, douchekruk en huishoudelijke hulp. Gelukkig ben ik in het afgelopen jaar wel gestabiliseerd en is het snelle achteruitgaan in ieder geval gestopt dankzij de ondersteuning van de begripvolle behandelaars en artsen waar ik uiteindelijk terecht ben gekomen

ME wordt helaas nog steeds niet erkend door heel veel artsen en behandelaars waardoor je tegen een heleboel muren van onbegrip aan blijft lopen en je keer op keer weer naar de psychiatrie of zware revalidatie trajecten verwezen wordt in plaats van dat er eens echt goed en uitgebreider onderzoek wordt gedaan.

Ik wil in ieder geval de mensen bedanken die de petitie al hebben getekend. En ik hoop dat er nog meer mensen van hier zullen tekenen en de petitie door willen sturen aan hun vrienden/ familie en bekenden.

En vergeet niet om je ondertekening te bevestigen via de link in de bevestigingsmail die je krijgt want alleen dan is hij pas geldig.

Groetjes Marianne
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 586
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:12
ik heb getekend
Groetjes Petra



Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 November 2011 om 15:21

Is ie nog geldig? Nog maar weer even bovenaan de lijst zetten dan. Want het is echt de moeite waard.

@Marianneke, fijn om even wat van je te horen. Natuurlijk ken ik je nog. En af en toe reageren mag ook hoor. Gewoon fijn om af en toe jouw naam voorbij te zien komen. Maar als het te veel energie kost niet doen hoor. Je hebt het zwaar genoeg. Wil je vooral niet pushen! Knuffel en sterkte!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns