Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zoetigheid haken

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zoetigheid haken
    Posted: 03 Mei 2011 om 15:06
Hallo allemaal,

Via via kwam ik in contact met een mevrouw die het boekje Zoetigheid haken heeft gekocht. Helaas staan hier flink wat fouten in, maar ergens op het wereldwijde web zouden verbeteringen te vinden zijn. Wie weet waar!!!

Je zou mij en die andere mevrouw er heel blij mee maken...
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 15:52

Hoi,

Kom er ook niet uit!

Schande dat boekje....

Groet, Fien

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 16:46
Het lijkt wel of het elk zoveelste goedkope haakboekje raak is ; vertalers / vertaalsters pikken maar één of andere lijst van Internet, maar ontberen ieder spoortje haakkennis, zodat met zekere regemlaat Engelse termen worden vertaald als Amerikaanse (Double crochet vertaald als vaste ipv stokje enz.) of vice versa. Echt waardeloos. Eigenlijk zou iemand die uitgever daar eens over moeten inlichten - maar helaas gaat het vaak om verschillende uitgevers ; dat schiet niet op.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 18:26
Ik zou ook graag willen weten wie de juiste vertalingen heeft. Ik heb dat boekje voor mijn verjaardag gekregen, zo zonde...
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 19:29
Ik zou ook graag willen weten waar ik verbetering van de
fouten kan vinden Er staan echt behoorlijk fouten in en dat
is erg jammer
Het is jammer van het bedrag wat ik er voor betaald heb
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 21:04
Ik heb het boekje ook en ben er helemaal klaar mee .
Bij Bol.com ( waar ik hem heb gekocht) staan ook een paar slechte recensies.
Maar hoe we aan een goede uitvoering kunnen komen???
Ik hoor het graag als iemand het weet.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer willie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 22:03

Het staat op het amigurumi-en-haakforum.nl

Je kunt je daar aanmelden en daar staan de verbeteringen vermeld.

Succes! Wilma

wil
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 22:12
Kun je niet gewoon een klacht indienen bij de uitgever? Die is er tenslotte verantwoordelijk voor dat hij jou een ondeugdelijk product heeft verkocht. Het is mij gelukkig nog niet overkomen, maar ik geloof dat ik eerst zou proberen via de uitgever mijn geld terug te krijgen, of beter nog: een nieuwe uitgave die wel klopt. Niet geschoten is immers altijd mis.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2011 om 22:51
Originally posted by Naemi Naemi wrote:

Kun je niet gewoon een klacht indienen bij de uitgever? Die is er tenslotte verantwoordelijk voor dat hij jou een ondeugdelijk product heeft verkocht.


Misschien moeten we dat met zijn allen maar gaan doen. 1 die een goede tekst schrijft en de rest kopieert en stuurt die ook. Als er in ene meerdere klachten komen... Van een ander boek kwam ook uiteindelijk een nieuwe druk waar de fouten verwijderd/aangepast waren
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 09:56
Hier vanaf de zonnige weerribben toch ook even een reactie geven want ik heb ook het boekje gekocht en ben ook tegen een flink aantal fouten gelopen.
Dan is de lol er voor mij snel af.
Ik ben het grotendeels met Leentje eens, er zijn de laatste tijd veel haakboekjes uit gekomen en regelmatig hoor je dat er fouten in staan, ik vraag me af of ze de patronen ook niet eerst laten testen door iemand die echt verstand heeft van haken.
Hier kunnen jullie het blog vinden van zoetigheid

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 10:35
Toevallig was ik al lid van het amigurimi-en-haak-forum. Heb daar even een berichtje gepost met m'n vraag. Als ik de verbeteringen met jullie mag delen, dan post ik ze hier!

Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 12:27

Graag Ieke,

Ik houd me aanbevolen!

Fien

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 12:45
Ik heb een reactie gekregen. Ik weet niet of het voor jullie zo zichtbaar is, of dat je je eerst moet aanmelden (geen straf overigens):

http://www.amigurumi-en-haakforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15 26
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 12:51
Nee kan je niet zien, je moet registreren.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 13:22
Registreren is het zoiezo wel waard...
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 14:01
ik wilde hem ook kopen maar toen ik de recenssies las heb ik mij bedacht,als er een boekje uit komt die wel klopt dan wil ik hem wel kopen.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Cora Z View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Juli 2008
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cora Z Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 08:50
Hoi allemaal

Ik zou heel graag het boekje hebben, maar de fouten erin houden me tegen om het te kopen.
Ik heb wel het correctievel opgezocht, die kan je downloaden bij de uitgever van het boekje.

succes allemaal, Cora

http://hobbyenkunst.defonteintirion.nl/
Back to Top
Plakhuis View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plakhuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 09:06
Ik heb een nieuwe versie en volgens mij zijn daar de fouten uit. Het is gewoon een enorm leuk boekje en ondanks alles best goed te doen.
Groetjes Heleen
http://plakhuis.blogspot.com/
Back to Top
Cora Z View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Juli 2008
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cora Z Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 09:12
hoi, mijn boekwinkel beweerd dat er geen nieuwe versie is.....weet jij hoe dat dan zit? en heb je voor mij dan een nummer???
ik hoor het graag van je.

groetjes Cora
Back to Top
Plakhuis View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Plakhuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2011 om 10:04

ISBN nr. is 978-90-213-3882-8  Op de voorkant staat Herziene versie

Ik heb het bij bol.com besteld!

Groetjes Heleen
http://plakhuis.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.593 seconden.
Lang Yarns