Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zucht ik mis.......

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 17:19
en ik dacht dat alleen ik was met dit probleem zit ...
17 jaar geleden verhuisd van Limburg  naar regio Antwerpen
veel mensen leren kennen,ben heel sociaal ,das nie het probeem
maar ik mis kontakt met mijn "echte" vrienden ,zij die mij door en door kennen, half mijn leven hebben meegemaakt,het is hier toch een  heel andere mentaliteit
 
Limburgers zijn toch meer van; effe rap  binnen wippen, taske koffie stukske vlaai ,
maar hier kan het precies enkel op "bestelling "eerst bellen voor je langsgaat als t wel past  ..
i k heb zelf ook een  druk leven,maar ik vind  bezoek gewoon heel plezant en daar maak je dan toch tijd voor? al is t maar voor even,gewoon beetje bijpraten ..
 
dacht al dat het aan mij lag
maar zie nu dat we spijtig genoeg met veel zijn ..Confused
 
Sonja
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 17:27
Haha straks ga je nog spijt hebben met het hier neer te zetten ,je hebt meer vriendinnen dan je denkt (grapje hoor ) maar ik begrijp het wel ,ik ben ziek geworden en ik had een heel grote vrienden kring op mijn werk ze zouden allemaal langs komen en .....nu een jaar verder zijn er nog twee die dikwijls langskomen en voor mij klaarstaan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 September 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 17:28
Ik ben dan niet verhuisd woon al mijn hele leventje in hetzelfde dorp pppphhhh
 
Ik heb altijd gewerkt, 3 jaar geleden gekozen om te stoppen met werken en oppasoma te worden.
Super leuk zou het meteen weer doen !!!!!!!
 
Maar de sociale contacten worden dan wel minder.....
Niet iedereen wil nog met kleine kindjes opgescheept worden ......
De meeste hebben zoiets mijn kinderen zijn al groot nu begint een ander leven.
 
Dacht gisteren nog om hier een oproepje te plaatsen, wie er misschien in het
uiterste zuiden van het land woont om samen te freubelen, koffie drinken enz.
 
Is misschien wel een ideetje voor alle dames Wink
 
groetjes
Anita
 
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 17:43
Ach ik  ben niet echt ver verhuisd ofzo, Maar  ook hier in het westen hebben de mensen het  te druk om zomaar even een bakkie te komen doen. Zo jammer Ik ben in een straal van nog geen 15km 3x verhuisd  maar  helaas  dat is voor sommige mensen dan gewoon weg te ver om even de fiets of auto te pakken en een bakkie te doen. Of al is het alleen maar even de telefoon te pakken en een afspraak te maken. Hier  geld dus prcies hetzelfde mensen zijn tegenwoordig te druk met  het leven bezig  om nog gewoon gezellig even een afspraak of iets anders leuks te doen.  Men heeft zoiets van als ik even thuis ben dan heb ik geen zin meer  om wat te gaan doen. Het is altijd druk druk druk druk.

Jammer hoor  ook ik mis het weleens iemand met dezelfde interesses en  bezigheden om gezellig samen mee te handwerken of als je iets niet weet om raad te vragen. Maar tegen mij wordt vaak gezegd van goh jij bent zo creatief dat kan ik echt niet  hoor het is zo leuk, ik wilde dat ik het  kon en dan denk ik nee dat klopt je dat je het niet kan, je zou het wel kunnen maar  je neemt je tijd er niet  voor.

Maar goed ik ken ook het probleem van niet even spontaan gezellig samen iets doen er moet eerst maanden van te voren een afspraak gemaakt worden.


Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:09
Nou dat zoek ik nou ook,een buurvrouw die heel creatief is en je lekker met een bakkie erbij kan helpen.
Maar helaas die heb ik niet .
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 September 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:18
Optie.......
 
Als het mag ?????
 
Voor diegene die het fijn vinden een lijstje maken, wie.... waar.... een maatje zoekt.
Misschien ontstaan zo nieuwe vriendschappen Smile
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 586
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:27
ik kan er ook over meepraten.
een jaar geleden ben ik vanuit Groningen naar Overijssel verhuisd en van daaruit naar Gelderland.
ik woon in een wijk met veel buitenlandse mensen die veelal naar elkaar toetrekken, dus daar kom je niet echt tussen. wel heel gezellig hier hoor, maar echt contacten heb ik niet. en zeker geen mensen die mijn hobby delen. ja mijn buurvrouw, maar die in inmiddels verhuisd...
mijn familie woont ook ver weg en dat is best wel eens eenzaam.
 
dus jouw idee Fynn vind ik wel erg leuk.
Groetjes Petra



Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 September 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:33
Petra 1982
 
Ik weet niet of dit hier mag.......
 
Weet iemand dit of waar kan ik het vragen ?????
 
Is voor het goede doel Smile
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:43
Dames een mega grote groepshug!! Twijfelde lange tijd om dit hier neer te zetten, dacht ze zullen me wel een tut vinden, maar zie dat vele hier (ik zou zeggen, gelukkig, maar dat is niet het goede woord.....) jammer genoeg mee zitten.
 
 
Ik vind het een superleuk idee Fynn.
 
Enne dames uit Twente ik woon in Nijverdal. Misschien inderdaad eens leuk om eens af te spreken. Ik zit natuurlijk wel met een ukkie van 1 1/2 jaar maar dat is denk ik geen probleem?

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 586
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:52
Mayabees, dat is maar 45 minuten van mij vandaan...ik woon in Zutphen.
ukkies zijn geen probleem hoor. ik heb altijd in de kinderopvang gewerkt waar ik mijn eigen dreumesgroep had. de leukste leeftijd vind ik! helaas moest ik er mee stoppen omdat ik chronisch ziek werd...
Groetjes Petra



Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 18:55
Originally posted by sonja sonja wrote:

en ik dacht dat alleen ik was met dit probleem zit ...
17 jaar geleden verhuisd van Limburg  naar regio Antwerpen
veel mensen leren kennen,ben heel sociaal ,das nie het probeem
maar ik mis kontakt met mijn "echte" vrienden ,zij die mij door en door kennen, half mijn leven hebben meegemaakt,het is hier toch een  heel andere mentaliteit
 
Limburgers zijn toch meer van; effe rap  binnen wippen, taske koffie stukske vlaai ,
maar hier kan het precies enkel op "bestelling "eerst bellen voor je langsgaat als t wel past  ..
i k heb zelf ook een  druk leven,maar ik vind  bezoek gewoon heel plezant en daar maak je dan toch tijd voor? al is t maar voor even,gewoon beetje bijpraten ..
 
dacht al dat het aan mij lag
maar zie nu dat we spijtig genoeg met veel zijn ..Confused
 

ja, dat is inderdaad wel zo, het spontaan bij iemand binnenvallen is niet zo ingeburgerd in Antwerpen.
Van waar in antwerpen ben je ergens Sonja?


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 September 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:00
Hallo Dames,
 
Ik woon in Landgraaf.
 
Ukkies ook hier geen probleem.....
 
Voor de allergische freubels ik heb een labrador/ retriever
 
Gezellie !!!!!!
 
 
 
 
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:05
onverwachts bij voorbeeld bij mij binnen vallen, heb dan altijd het gevoel van oei oei m'n huis is net een puinzooi, heb nogal wat huisdieren en 's morgens stofzuigen ligt het 's avonds weer vol met haren. Krijg ik visite van vrienden, heeft er 1 een zwarte broek aan, oh mijn hond vindt hem ineens zo lief (dat doet tie anders nooit) en dan schaam ik me dood. Maar vindt het altijd wel bar gezellig en m'n deur staat altijd open.
lydia wijsbroek
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 586
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:08
onverwachts bij mij binnenvallen is niet zo´n succes helaas. door mijn ziekzijn gaat het niet altijd even goed, dus echt even wat afspreken werkt voor mij beter.
Groetjes Petra



Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:10
Lydia, dat had ik ook altijd. Mijn schoonzusjes zijn heel netjes en precies in huis. Ik heb mijn schoonmoeder niet gekend, maar mijn man zei dat zij nog wel een keer heel kritisch had gekeken in ons huis en mij nog wel het poetsen zou leren. Tja. Mijn moeder was ook liever creatief bezig dan altijd poetsen, dat deed ze buitenshuis al veel. Niet dat het heel vies was bij ons in huis of zo, maar toch.....Wink
Ik schaamde me ook als die enkele keer een schoonzus binnenkwam. Ik heb uiteindelijk een keer gezegd dat ik geen poetster ben, maar ze vonden dat niet erg en maakten zich hier niet zo druk om. Ik denk, dat wij teveel voor een ander denken.
 
 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:11
als men de honde/katteharen voor lief neemt vindt ik het heerlijk om bezoek te krijgen.
lydia wijsbroek
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:13
Ik heb ook liever bezoek op afspraak, dan ben ik zeker dat ik lekkers in huis heb LOL


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:17
Onverwachts binnen vallen is gewoon leuk, waarom moet het altijd schoon zijn, ik ben ook altijd zo'n tutje geweest. Als er iemand komt moet alles blinken, nu niet meer hoor.
je moet ook lekker kunnen leven, en Lydia als ze met haren op hun kleren weg gaan wat dan nog, die wasmachines moeten toch ook draaien.

En als iemand onverwachts komt en het komt niet uit, wat natuurlijk niet snel voor komt maar zoals bij Petra als die zich misschien niet goed voelt dan kun je gewoon zeggen O jammer maar nu even niet.
Volgende keer beter, ik ben daar heel makkelijk in hoor zou dan gewoon weg gaan zonder boos te zijn.

Groetjes Lidia
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 19:37
Het lijkt me ook heerlijk als iemand zomaar eens bij je langs komt!
Tuurlijk is het makkelijk als je weet dat iemand komt dan kun je alles netjes maken en zorgen dat je veel lekkers in huis hebt!
Maar gewoon zo is zo lekker spontaan!
 
En Mayabees, je woont dichterbij dan gedacht zo'n 20 minuutjes rijden!
Ik woon in Vriezenveen.
En een kleintje geen probleem heb er zelf ook 2!
De oudste is 4 en de jongste bijna 3!
 
Ik heb een hond en een kat!
De hond ligt wel veel buiten, maar ons kater ligt graag bij mij op de bank!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 20:02
hoi allemaal,
in de buurt van noordwijk? altijd welkom, koffie en koek is er altijd en zoniet zelfs op zondag is de winkel open, als je maar oogkleppen opdoet voor de stof of rommeltjes
groetjes marian
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns