Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zucht ik mis.......

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 20:15
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

hoi allemaal,
in de buurt van noordwijk? altijd welkom, koffie en koek is er altijd en zoniet zelfs op zondag is de winkel open, als je maar oogkleppen opdoet voor de stof of rommeltjes
groetjes marian



ooh heerlijk sta ik niet alleen met die gedachte

1 keer wist ik dat ik visite zou kijgen en die zouden ook blijven slapen, nu is de bovenverdieping huisdiervrij en altijd slaapklaar zeg maar, dus geen probleem, er zouden 2 echtparen komen en ik heb 2 2persoonskamers boven en een aparte badkamer dus prima. Nou zijn de dames van dat gezelschap allergisch voor alles en nog wat, ik heb me in die dagen eraan vooafgaand de kolere gepoetst (sorry hoor) zelfs de overgordijnen naar de stomerij gebracht, bellen ze op het aller allerlaatste moment af. had lekkere taart besteld, een restaurant gereserveerd waar we met z'n zessn zouden gaan eten. Dus dat is eens maar nooit weer, ze nemen ons en het huis maar zoals we zijn. de helft van die 4 heb ik ook nooit meer gezien.
lydia wijsbroek
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 21:56

Nou Lydia dan voel je je echt wel even K...te  dat gebeurd je vast niet weer


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 22:03
dat is om je dood te ergeren.

En als ik het zo lees is het bij iedereen wel eens een rommeltje.....LOL
dat is een hele geruststelling.
je kan toch moeilijk handwerken én poesten? 


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 22:30
Ik heb ook honden dus netjes kom je de deur ook niet uit
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 22:40
nee handwerken vindt ik leuk en heb ook geen probleem als ik iets fout doe met breien gewoon het hele zwikkie uit te halen en overnieuw te beginnen, maar de beneden verdieping dweilen en dan de hond met modderpoten binnenkomen, of manlief met de halve stal zaagsel, of hij moet nog even iets schuren en dat kan wel effe in de hal, vindt hij het gek dat ik hem er wel eens denkbeeldig uitschop, ga buiten spelen.
Maar zelf ben ik ook gek genoeg een pony die ziek is en warmte nodig heeft gewoon in de hal te zetten. Er ligt een kunststof vloer dus dat kun je schoonmaken. Als anderen dat zien zeggen ze dat mens is gek.

Ik moet zeggen onze ponies zijn heel klein, net grote bouviers.
lydia wijsbroek
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 22:52

Lydia, dat doet me denken aan het liedje van Andre van Duin.

Er staat een paard in de gang, jaja een paard in de gang, bij buurvrouw Lydia
Big smile
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 23:00
Ha ha letterlijk een paard in de gang,ik vind het top dat je dat doet,zou ik ook doen,woon alleen 4hoog zonder lift,
dus dat is dan weer minder.
Ik ben wel erg op het huishouden en kan pas borduren als alles klaar is en ja heb ook een hondje maar die verhaard niet
Het is een malteser,die moet dan wel weer 4x per jaar naar de kapper.
Groetjes jenny
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 23:01
dat was ook mijn eerste gedachte Boris toen ik het berichtje van Lydia las LOLLOL   Wow Lydia dat lijkt mij wel leuk hoor , verwelkomt worden door een pony
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2012 om 23:05
En inderdaad, hartstikke fijn dat je de ruimte hebt om te doen wat je wil. Ik zou het ook doen, al heeft het paard het in mijn gang wel wat krapjesSmile.  Had je toen ook een bord met : kijk uit, hier waakt de pony?
Flauw, i know :-)
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:10
ik woon achter Antwerpen (Beveren)
heb Antwerpen geschreven omdat de meesten missc nie weten waar Beveren  ligt :)
ik ben een Limburgse uit Maasmechelen :)
Sonja
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:13
ah Beveren, ja, dat is toch nog een eindje van hier (Merksem).


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:20
oooh das toch nie te geloven doet een mens zoveel (teveel?) moeite en dan komen ze niet?....
.
denk dat we allemaal veel teveel bezig zijn met hoe zit mijn huis eruit en wat gaan de mensen denken,
ik heb dat afgeleerd (ik probeer het allezins  toch Wink)
 
 dat houd een mens niet vol en je raakt er alleen maar gefrustreerd van
moet wel toegeven ALS er dan eens iemand onaangekondigt komt het meestal wel zo is ,
dat t  (in mijn ogen) net NU niet opgeruimd is zoas ikhet graag zou willen :)
.
heb  mijzelf geleerd dat dadelijk om te zetten in..tof ..visite SmileSmileSmile
Sonja
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Juli 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 236
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 13:29
ja das toch nog een heel eindje ,vooral de Kennedytunnel passeren,das alle dagen file :(
Sonja
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.361 seconden.
Lang Yarns