Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenRuggesteuntje en arm om je schouders

Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2009 om 00:52

Magtelt wat een geweldig armbandje heb jij gemaakt, en wat lief al die berichtjes.

Ik heb zeker aan jullie gedacht zelfs nog geprobeerd te kijken want ik kon helemaal niet slapen, ben er uit gegaan maar kon helaas niet aan de computer zitten. Ik heb een whiplash en had daar gelukkig toch weer een tijd geen last van gehad, maar vrijdag ben ik met een vriendin de hele dag weggeweest, normaal rust ik altijd even in de middag, Die hele dag weg en ook een beetje te druk geweest, we hadden zoveel te vertellen en het moet allemaal in het engels dus kost mij best wel wat energie. Dat was denk ik teveel voor mij ook omdat we volop bezig zijn met de tuin, niet dat ik daar wat hoef te doen, dat doet Tim allemaal, maar toch je gaat weg spullen kopen dus toch druk mee beig. Vrijdagavond ging ik naar bed en toen was het helemaal mis, de hele kamer draait dan om me heen, dus het was voor mij bed in bed uit. Zaterdag dus de hele dag thuis zo rustig mogelijk gehouden. Ook in de middag weer geprobeerd te gaan liggen, maar dat is vreselijk zodra ik lig is het weer helemaal mis, alles draait om je heen.

Maar toen ik dus zondagnacht probeerde de computer aan te zetten, werd ik misselijk en kon niet goed lezen, ben dus meteen gestopt en heb maar in de stoel gezeten, tot ik weer naar bed ben gegaan. En nu vanmorgen heb ik toch jullie berichtje even gelezen, en vond het erg lief al die berichtjes.

Voor iedereen leive groetjes van mij, Lidia

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2009 om 09:21

Mijn kaarsjes hebben gebrand .... en mijn gedachten zijn bij jullie geweest ...... wat is het heerlijk om tot zo'n prachtige vriendengroep te mogen behoren.    

Magteld je bent "ANGEL"

Allemaal een dikke knuffel TONY

TONY
Back to Top
marianneke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2009 om 11:08
Ik was er gisteren dan wel niet bij maar heb ook aan jullie gedacht. Voor iedereen die het nodig heeft  
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2009 om 16:11

Lieve dames, wat doet het goed om te zien hoeveel hobbydoosjes elkaar een `knuffel' hebben gegeven en stil gestaan hebben bij elkaar.

Ik was helaas nog niet thuis, maar heb daar wel aan jullie gedacht. Mijn armbandje is helaas niet afgekomen, maar die komt zeker nog wel af en die gaat om als ik jullie `bezoek' hier.

Ik zag het gedichtje al een keer langskomen maar ook van mij nog een keer:

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns