|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
rita_1709
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Posted: 21 November 2007 om 13:50 |
|
|
![]() |
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru
Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Posted: 21 November 2007 om 15:12 |
|
HALLO DAMES, DIE DE HARRY POTTER GEKTE OOK HEBBEN,IK KAN ME JULLIE ENTHOUSIASTME GOED VOORSTELLEN,IK HEB EEN DOCHTER DIE IS 27JAAR EN HELEMAAL HARRYPOTTER GEK,EEN GROTE VITRINE KAST THUIS MET ALLE LEGO DINGEN VAN HARRY POTTER EEN ANDERE VITRINE KAST MET ALLE BOEKEN UIT VERSCHILLENDE LANDEN,NEDERLAND,DUITSLAND,ENGELAND,SPANJE,PORTUGAL,TURKIJE, GRIEKENLAND, ZELF EEN PAAR FOTOOS MET DE HANDTEKENINGEN VAN DE HOOFDROLSPELERS VAN DE FILM,DIE EEN NEEF VAN ME IS GAAN HALEN IN ENGELAND TOEN HIJ DAAR WAS,EN ALLES WAT MET DIE HARRY POTTER TEMAKEN HEEFT LIGT WEL IN DIE 2 KASTEN,IK KIJK OOK STEEDS ME OGEN UIT ALS IK WEER WAT NIEUWS ZIE STAAN,HIHI. TOEN VAN DE WEEK HET NEDERLANDSE BOEK UITKWAM MOESTEN ZE ER NAAR TOE MIDDEN IN DE NACHT MET CAPE EN HEKSEN HOED,EN EEN SPANNING DAT ER DAN HANGT IN HUIS WANT ALLES MOET IN ORDE ZIJN!!!!EN ER WERD GELIJK GELEZEN EN DE TELEFOON NIET MEER OPGENOMEN,BINNEN 2 DAGEN WAS HET BOEK UIT EN DAN KOMT ZE HIERHEEN OM MET ME ANDERE DOCHTER VAN 22 OVER ALLES EN NOG WAT TE PRATEN EN SPECULEREN, EN ALS JE ZELF GEEN LEZER BEN DAN DENK IK WEL EENS WAT IS HIER NOU TOCH ZO BIJZONDER AAN,HIHIHI. MAAR IK DENK DAT JE EEN ECHTE HARRY POTTER FAN MOET ZIJN OM DAT TE BEGRIJPEN,HAHAHAHA, VEEL LEESPLEZIER VOOR DEGENE DIE NOG AAN HET LEZEN ZIJN!!!!!! GROETJES HESTERKERSTGEK1 |
|
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 21 November 2007 om 16:09 |
|
Dezelfde hype had je in de jaren 60 met Lord of the Rings, heel wat kindertjes werden Frodo, Pepijn of Merijn genoemd, alleen was er toen nog niet zo'n merchandise met beeldjes enzo. Wel zeiden we tegen elkaar "Wat heeft het in zijn zakketjes? of "We haatsen Balings" (citaten van Gollem).
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests
Guest Group
|
Posted: 23 November 2007 om 12:44 |
|
Beste Rita (en anderen), Hierbij post ik mijn vertaling van het Engelstalige patroon van de HP Uil, ik hoop dat het duidelijk genoeg is, het is de eerste keer dat ik dit zo gedaan heb :)
Haakpatroon Harry Potter: Uil (“Hedwig”) origineel patroon van Ashley Makins, via de link http://the-crocheted-bookmark.blogspot.com/2007/07/harry-pot ters-owl-crocheted-hedwig.html Aanvullende informatie van Pluk:
Ogen (maak er twee) Toer 1: begin met zwart, haak 2 lossen, haak 6 vasten in de tweede steek vanaf de naald, eindig met een halve vaste in de eerste vaste, kant af. Toer 2: Hecht wit (of geel!) aan in een steek van de vorige toer. Haak 2 lossen, haak 1 stokje in dezelfde steek. Haak 2 stokjes in iedere steek van de vorige toer. Eindig met een halve vaste in de tweede losse en kant af (12 steken) Ogen vervolg en bek Neem beide ogen, leg ze op elkaar met de goede zijde van het werk aan de buitenkant. Haak nu met zwart een halve vaste door een steek van allebei de ogen. Haak in dezelfde steek een stokje, haak in de volgende twee steken een stokje. Vouw uit zodat allebei de ogen zichtbaar zijn met de goede kant van het werk naar boven. Haak een vaste in dezelfde steek van het rechteroog als waar het laatste stokje doorheen ging en doe hetzelfde bij het linkeroog. Haak drie lossen en maak vast met een halve vaste aan de laatste steek die door allebei de ogen ging. Kant af. Kop Draai het werk om zodat de verkeerde |
|
![]() |
|
rita_1709
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Posted: 23 November 2007 om 14:04 |
|
Hey Pluk, Bedankt voor de vertaling van het uiltje, ik heb het meteen uitgeprint... ben nu nog bezig aan de afwerking van een plaid... dan nog mijn kerstkaarten en dan... begin ik er vast eens aan... hopelijk lukt het me... In elke geval héél véél dank. Groetjes, Rita. |
|
![]() |
|
mopsie
Duizendpoot
Lid sinds: 02 April 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 146 |
Posted: 02 December 2008 om 00:29 |
|
Harry Potter is GAAFFFFFF! ik heb alle boeken uitgelezen, alleen vond ik het laatste boek wel goed, maar had ik het idee dat J.K. Rowling er maar zo snel mogelijk af wilde zijn omdat alles er een beetje haastig ingepropt lijkt. Desalniettemin een erg leuk boek en ik ben druk aan het sparen voor een harry potter tattoo op mijn rechter onderbeen
|
|
|
http://www.klessebesse.net http://knifty-knitter.proboards.com |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |