Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmoet het even kwijt. update 29-7

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 20:14
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ha Esther,


Gewoon even een dikke knuffel voor jou!. Ik vind dat jij het recht heb om te verzoeken met het filmen te stoppen. Daar moeten ook jouw ouders respect voor hebben. Jammer dat het escaleert maar ja wat lees is dat er al even spanning is. Denk nu lekker aan je kindje en je mannetje van 9. Knuffel met je partner en geniet van je mooie gezin. Dat is belangrijker dan alles wat er om je heen plaats vindt. Doe wat jij denkt wat goed voor je is. Wacht je af of neem je de eerste stap. Bepaal dat zelf en niet wat je omgeving vindt dat je moet doen.


Ik wens jou en Zeinab heel veel wijsheid, sterkte en moed toe. 


Groetjes Simone 



Ik vind dit zo goed gezegd!
Ook wij hebben dit meegemaakt, dat het escaleerde, uiteindelijk wel weer goed gekomen. Maar ze vergeten inderdaad dat je, nu volwassen bent met een eigen gezin. Hoe moeilijk dat ook voor ze is (ouders)
Wens je veel sterkte met je beslissing, maar laat niet over je lopen hoor!


Zeinab, wat is dit moeilijk voor jou, jammer, dat het zo moet gaan!
Heel veel sterkte.

Groeten Creaans
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 781
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 20:25

bedankt creaans voor steun

ja die wijsheid help niet zo heks zus heeft nou nou zeg

gelukig dat heb kwijt en ben blij dat jullie steunen me bedankt hallemaal

groetjes

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 20:32

je zoontje mag erg blij zijn met zo'n mama die voor 'm op komt, het zijn wel ZIJN gevoelens! Ik vind dat je dat super gedaan hebt!

Je gevoelens over je ouders zijn nu erg heftig zo te horen... probeer het even uit je hoofd te zetten (niet zo simpel...) maar jij én dus ook de baby gaan nu voor...

Als het allemaal wat kan bezinken, gaat het praten misschien beter...

Ik wens je veel sterkte, en probeer echt aan jezelf en dat kleine wondertje te denken, de rest maar even laten wachten...

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 21:05
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

je zoontje mag erg blij zijn met zo'n mama die voor 'm op komt, het zijn wel ZIJN gevoelens! Ik vind dat je dat super gedaan hebt!

Je gevoelens over je ouders zijn nu erg heftig zo te horen... probeer het even uit je hoofd te zetten (niet zo simpel...) maar jij én dus ook de baby gaan nu voor...

Als het allemaal wat kan bezinken, gaat het praten misschien beter...

Ik wens je veel sterkte, en probeer echt aan jezelf en dat kleine wondertje te denken, de rest maar even laten wachten...

hier ben ik het helemaal mee eens ook voorZeinabis heel veel sterkte

groetjes Thea
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 21:20

Esther ik vind het juist heel erg moedig van jou, en van mij krijg je een dikke pluim, je zoontje kan zich geen betere moeder wensen, want jij kwam/komt voor hem op, en als je daarvoor tegen je eigen ouders moet ingaan chapeau.  Probeer nu vooral aan jezelf je baby en je gezinnetje te denken, laat je ouders de tijd en misschien zien ze hun "fout" wel in en misschien is een gesprek op neutraal gebied een oplossing?

Zeinabis voor jou ook heel veel sterkte en laat vooral niet op je kop zitten.

Voor allebei een heel dikke knuffel

<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 21:25
nog vergeten te zeggen, zeinabis ook voor jou veel sterkte hiermee, zal niet makkelijk zijn soms!
Back to Top
merino View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Canada
Status: Offline
Points: 97
Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2009 om 21:38
Dag Esther:
Wees er trots op dat je je vader hebt verteld om te stoppen met filmen. Met 9 jaar is je zoon oud genoeg om te besluiten of hij in z'n blootje op de film wil. Hij wilde het niet en dat had genoeg moeten zijn.

Veel sterkte met de rest van je zwangerschap.

Groeten,
Annelies
Ik brei in Canada
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 10:23

 

Hallo,Esthertje!!!!!

Lieve meid!!!!!

Hoe moeilijk het nu mischien is...probeer es alleen aan leuke dingen te denken.Je kindertjes,je man die je zo goed bijstaat en nog het meest denk aan je prachtige baby!

Je bent zwanger en dat kindje in je buik is echt het allerbelangrijkste.Huilen is echt niet goed voor je baby.Je kindje voelt je zo goed aan.Doe waar je zin in hebt.Maak leuke dingen.

Je hebt groot gelijk dat je als er dingen je niet stemmen dat je het zegt!Je grootste recht!het is uw kind.Je ouders zijn nu mogelijks wat geschrokken en mischien is dit es goed.Beseffen ze nu mischien dat het je ernst is.En hopelijk leren ze eruit en zullen ze meer rekening houden met jou mening!

Ook voor je ouders is dit nu eventjes de knop omdraaien en anders leren denken en omgaan met jou.Want kinderen zien opgroeien en loslaten is waarschijnlijk niet zo makkelijk. Hopelijk zien ze nu eindelijk in dat jij de kinderen hun mama zijt en dat zij uw meningen moeten respecteren.Ik denk dat je ouders het echt niet zo kwaad bedoelden maar in deze situatie zijn ook zij niet meegegroeid. Dus evntjes loslaten om daarna dichter bij elkaar met hopelijks wat meer begrip samen verder te gaan.Verwacht geen wonderen. Maar beetje bij beetje zal alles mischien wel beteren!

Denk aan je baby en huil niet meer,lieveke!

je ouders zijn niet weg en alles word vast wel weer beter en nu es echt beter!

Geniet van vakantie met man en kindertjes!!!!!!!Perle!

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 10:26

 

Zeinabis!!!!

Jou situatie moet ook niet gemakkelijk zijn!Als je man niet aan jou kant staat.

Hopelijk kun je soms met iemand praten. Gelukkig heb jij ook je hobby als uitlaatklep!Want je maakt je maakt zo'n mooie dingen!

Zoals net dat mutsje!!!!

Veel sterkte!Perle!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 11:25
Esther, is er niet een familielid of kennis die zou willen bemiddelen? Want er moet toch een welgemeend excuus komen voor jou en voor je zoon. En je ouders moeten inzien dat jij weliswaar hun kind bent maar dat je GEEN kind meer bent. Eigenlijk zou de gouden regel in omgang met volwassen kinderen moeten zijn, dat je je in elkaars huis en caravan gedraagt zoals je bij vrienden en bekenden zou doen. Dus niet ingrijpen in opvoedproblemen, tenzij er om gevraagd wordt, niet in kasten kijken en graaien, hoogstens vuile kopjes naar de keuken brengen en verder hulp aanbieden, maar niet teveel uit jezelf doen. Als ze dat respect voor vreemden kunnen opbrengen, dan toch ook voor hun eigen kind.

En als ze zo modern zijn dat ze kunnen filmen, moeten ze ook bekend zijn met het feit dat je privéleven niet veilig is op internet, dus zelfs als je foto of film in een fotozaak laat ontwikkelen, kunnen je maaksels op het net belanden. En als je het direct op het net zet, kan iedereen erbij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 11:25
Originally posted by Mistig Mistig wrote:

Klagen ? meisje toch.....Ik kan me heel goed indenken dat je zoon niet op zo'n manier gefilmt wil worden . En dan nog wat, jij bent (samen met je man)de baas in jouw huis. En dan kunnen ouders het wel niet altijd leuk vinden dat er bij jou andere regels gelden maar ik, en dit is mijn persoonlijke mening, vind dat ze zich dan aan hebben te passen.


Het is jammer dat het zo moest lopen maar net wat je zegt, nu eerst even aan jezelf en de baby denken. Ik wens je/jullie heel veel sterkte. Groetjes Mistig

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Groetjes Teunie
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 12:03
Hoi Esther,
Je hebt helemaal gelijk. In jouw huis moeten je ouders respect hebben voor jou regels. Het zijn jouw kinderen. Ook al zijn ze het totaal niet met je eens dan hebben ze nog het fatsoen omdat een keer zonder kinderen erbij met jullie te bespreken (vind dat je wel altijd dingen tegen elkaar moet kunnen zeggen, maar altijd in een neutrale situatie). Op dat moment had hij gewoon moeten stoppen met filmen.
Ze moeten je idd als volwassene behandelen, ze namen je nu als moeder niet serieus en ik denk dat dat ook het ergste is, wat ze kunnen doen (zeker wanneer je zwanger bent).
Ik vind het schandalig dat zij nu nog niet weer contact met je hebben gezocht en ook niet met je zoontje (die zal zich ook zeker rot voelen en het was ook nog op zijn verjaardag). Zij weten dat je zwanger bent en bovendien ben jij hun dochter, dat moet boven alle onenigheid of gekwetste gevoelens staan.

Misschien helpt het om alles in een brief te zetten aan je ouders? Die hoef je niet meteen te sturen. Waarin je ook alle positieve dingen in op noemt, maar ook over dat je nu een volwassen vrouw bent en dingen waardoor jij je gekwetst voelt. Heel vaak komt boosheid voort uit gekwetst zijn. Het helpt misschien om alles op een rijtje te zetten. Je krijgt nu bijna een baby, natuurlijk moet je daar eerst aan denken, maar iets zegt me dat dit sowieso in je hoofd blijft zitten. Daarnaast zal het nog meer pijn doen wanneer je ouders dit niet bijleggen voor de geboorte.
Je kan altijd zien na een week of je de brief stuurt, of aanpast, je kan er ook in zeggen dat jij wacht op hun stap.

heel veel sterkte!

Marije




Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 14:13
He meis, bah!

Ik herken veel in de band met je ouders.
Ondanks dat je veel van ze houdt slik je alles maar, of juist daarom, maar als er dan iets is wat echt te ver over jouw grensen gaat en je zegt er iets van , dan heb jij het allemaal gedaan.

Heel erg veel sterkte!
Wil voor je bidden als je dat fijn vindt?

x
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2009 om 14:15

HE LIEVE ESTHER, IK WENS JE HEEL VEEL STERKTE. IK WEET HOEVEEL PIJN HET DOET ALS JE OUDERS JE MAAR NIET BEGRIJPEN EN ZE JE OOK NOG ZO MAKKELIJK KUNNEN MISSEN DOOR ZELF HELEMAAL GEEN CONTACT OP TE NEMEN. DENK GOED NA OVER ELKE BESLISSING DIE JE NEEMT, PRAAT ER OVER EN VOLG STEEDS JE GEVOEL. DENK OOK NA OVER DE GEVOLGEN VAN EEN BESLISSING. NAAR ZE TOE GAAN LOST INDERDAAD DEZE RUZIE OP MAAR HOE GAAT HET DAN IN DE TOEKOMST? HEBBEN ZIJ ER DAN IETS VAN GELEERD? OF DENKEN ZE: ZIE NU WEL ESTHER ZIET NU OOK WEL IN DAT ZE NIET ZO'N GROTE MOND MOCHT HEBBEN. GELUKKIG IS ZE BIJGEDRAAID. EN GEVEN ZE DE VOLGENDE KEER GEWOON WEER KRITIEK EN LUISTEREN ZE WEER NIET NAAR JE. HET IS ZO MOEILIJK EN ZO DUBBEL ALLEMAAL. PROBEER INDERDAAD ZOVEEL MOGELIJK AAN JE KINDJE TE DENKEN.

ENNE, WIJ HEBBEN DEZE ZELFDE SITUATIE VIER JAAR GELEDEN MEEGEMAAKT. WE HEBBEN DRIE JAAR OP EEN EXCUUS MOETEN WACHTEN. MAAR NU GAAT HET HEEL GOED. MIJN OUDERS RESPECTEREN ONS EN ZIJN ONTZETTEND TROTS OP HUN KLEINZOON. SOMS IS EVEN AFSTAND (AL WAS DRIE JAAR WEL HEEL ERG LANG) ENORM GOED.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 10:37

Esther ik vind het juist heel erg moedig van jou, en van mij krijg je een dikke pluim, je zoontje kan zich geen betere moeder wensen, want jij kwam/komt voor hem op, en als je daarvoor tegen je eigen ouders moet ingaan chapeau.  Probeer nu vooral aan jezelf je baby en je gezinnetje te denken, laat je ouders de tijd en misschien zien ze hun "fout" wel in en misschien is een gesprek op neutraal gebied een oplossing?

hoi esther ,ben het helemaal eens met wat sandra schrijft,

ik wens je veel sterkte!!!

groetjes hesterkg1

GROETJES HESTER
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2009 om 11:09
Originally posted by sassa sassa wrote:

Esther ik vind het juist heel erg moedig van jou, en van mij krijg je een dikke pluim, je zoontje kan zich geen betere moeder wensen, want jij kwam/komt voor hem op, en als je daarvoor tegen je eigen ouders moet ingaan chapeau.  Probeer nu vooral aan jezelf je baby en je gezinnetje te denken, laat je ouders de tijd en misschien zien ze hun "fout" wel in en misschien is een gesprek op neutraal gebied een oplossing?


Zeinabis voor jou ook heel veel sterkte en laat vooral niet op je kop zitten.


Voor allebei een heel dikke knuffel


Ik zou het niet beter kunnen verwoorden.
Sterkte en geniet vooral van je gezin en je zwangerschap.
Jij ook sterkte Zeinabis.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 13:56

nou het hek is van de dam. we zijn vandaag precies 3 weken verder en alles is zo geescaleerd dat ik nu even geen contact meer wil met mijn ouders. we hebben verschillende briefwisselingen gehad maar alles wat wij rpobeerde uit te leggen werd bij mijn ouders van de hand gedaan als dat wij liegen en dat vooral mijn man overal de schuld van heeft. we hebben er zo veel verdriet van en mijn bloeddruk begint nu zorgelijk op te lopen dat ik gisteravond mijn ouders een mailtje heb gestuurd dat ik nu voor mijn man kinderen en baby op komst kies en even geen contact meer met ze wil. als ze na de bevalling contact willen mag dat maar dan zullen ze zelf eerst moeten gaan bedenken waar de fout ligt.

mijn man werd er nl van beschuldigd dat hij alles in scene heeft gezet op de verjaardag van de oudste en dat hij er op uit was om ons te scheiden (ik met mijn ouders) en dat ik oogkleppen op zou hebben en dat niet zag. nou ik kan jullie zeggen dat dat juist niet het geval is want hij heeft heel vaak tegen mij gezegt dat als ik naar ze toe wilde om te praten hij vrij zou nemen van het werk en dat we daar naartoe zouden gaan. maar aangezien zij ons zo zwart proberen te maken en overal  van beschuldigen ben ik er nu geheel klaar mee.

ik zit nu lekker op de camping met mijn nieuwe laptop die ik vor mijn verjaardag van mijn man heb gekregen zodat ik hier jullie ook kan volgen en voor straks als de kleine er is ik lekker boven in bed alles kan opschrijven (een soort dagboek) dat heb ik bij de andere ook gedaan en dat is best leuk om dat terug te lezen.

ik heb hele lieve en zorgzame buurtjes die af en toe komen kijken hoe het met mij is zodat ik niet helemaal alleen ben. dat is voor mijn man ook wel geruststellend dat er iemand is waar ik terecht kan als ik het moeilijk heb.

ik heb nog wel veel verdriet over het gehel voorval en de kinderen krijgen toch ook wel vlagen mee omdat ze me soms ook wel met rode ogen zien. ze zijn dan toch wel zo groot om te weten wat er gebeurd. we hebben ze wel verteld dat we ruzie hebben met opa en oma en dat we nu even niet naar ze toe gaan en ze ook niet hier komen maar verder weten ze niks. we bewaren alle brieven en als ze later groot zijn dan mogen ze van ons alles lezen en dan kunnen ze zelf een conclusie trekken. ik wil ze er niet te veel mee belasten nu ze nog klein zijn. het is wel sneu want over 3 weken is onze dochter jarig en het eerste wat ze dus gisteren zei was dat ze dan ook geen kado van opa en oma krijgt . we hebben haar al gerust gesteld dat ze die dan van ons krijgt. daar was haar broer het gelukkig ook mee eens want hij vond het ok zielig dat ze dan van hun niks kreeg terwijl hij wel wat gekregen heeft.

dit schrijven lucht wel weer lekker op voor mij. het is wel een heel verhaal geworden en ik hoop dat ik jullie ooit in de toekomst kan vertellen dat alles weer goed gaat komen maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

 

Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1185
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 14:03
Och jeetje.... Wat een vervelende situatie! En wat hebben je ouders dan toch een ontzettende plank voor hun hoofd!
Heel heel heel erg veel sterkte gewenst, helemaal nog in de laatste weekjes van je zwangerschap. Probeer er van te genieten, ik hoop dat je leert het een beetje van je af te zetten allemaal, maar een verstand en een gevoel zijn compleet andere dingen, en de een kan dat veel moeilijker dan de ander.

Sterkte! Er wordt aan jou, jullie gedacht!

Liefs, Jantina
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 14:18

Een zeer vervelende situatie,ook ik heb in zo'n situatie gezeten met mijn vader,ook hij wilde niet inzien,dat het aan hem lag en niet aan mij.Ik kan je nu alleen maar sterkte wensen,en vooral aan jezelf te denken,jij moet verder met je man en kinders,dat is het meest belangrijke.En natuurlijk ben je verdrietig,dit is niet niks.Probeer een beetje te genieten en te rusten.nog even en je moet bevallen,dat is eigenlijk het enige op dit moment waar je aan zou moeten denken,ook al is het moeilijk.

Heel veel sterkte.

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 14:49

Hoi Esther,

Wat een vervelende situatie... maar ja, dat jij opkomt voor je zoontje vind ik doodnormaal, ook als je tegen je ouders ingaat !! Jij bent immers op de weg van je kinderen gezet om ze te beschermen en lief te hebben !!

Probeer nu alle zorgen een klein beetje van je af te zetten en te genieten van je man, je lieve kinderen en het kleintje dat binnenkort jullie leven komt binnenstappen... 

Héél véél sterkte !

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns