Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenmoet het even kwijt. update 29-7

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 15:14
dit vind ik echt heel erg vervelend en erg voor jullie allemaal, want zoals je reeds schreef de kindjes vangen toch wel dingen op, ik hoop oprecht dat alles ooit is goed mag komen, maar voor nu veel sterkte en kop op hé meid, denk vooral aan jezelf en je gezinnetje
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 16:54

Nu lekker aan jezelf en je gezinnetje denken. Het geeft allemaal veel te veel stress voorjezelf en je ongeboren kindje. Laat je maar fijn vertroetelen door je mannetje en kinders en die lieve buren.

Knuffel Simone

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 17:03
Wat ontzettend rot dat het allemaal zo loopt (en dat je ouders zo star zijn, die horen jou op de eerste plaats te zetten). Dan inderdaad maar even helemaal geen contact, jullie gaan nu voor. Probeer zoveel mogelijk van je gezin te genieten en van dat wondertje in je buik. De rest komt later weer.

Marije
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 17:28
Veel sterkte hoor, maar ik denk dat het inderdaad verstandig is om voorlopig even voor je baby, gezin en je gezondheid te kiezen. Hopelijk bedenken je ouders zich snel.

Veel liefs!
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 18:08

Je hebt al veel goed advies gekregen en ik denk dat jezelf op dit moment de juiste keuze maakt, nl. voor jezelf en je gezin, maar leuk is anders is deze periode.

Wat wel leuk is, is het cadeautje van je echtgenoot en dat je een soort dagboekje gaat bijhouden voor de kleine.

Geniet van je laatste weken en van dat heerlijke gerommel in je buik, je gaat het nog missen dadelijk, al is dat lieve bundeltje in je armen natuurlijk ook helemaal te gek. Zorg goed voor jullie twee, al het andere is nu even niet belangrijk.

groetjes Daisy
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 18:36
Oh Esther, wat is dit nu zwaar voor je.
Maar kan begrijpen, dat je er even klaar mee bent.
En even geen contact meer wil.
Wens je heel veel sterkte toe!
Groeten Creaans
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 18:49
Een vervelende situatie voor je. Maar de grootste verliezers zijn je ouders niet jij. Je hebt je man, je kinderen en nog een nieuw leven op komst. Geniet daar van. En hou je vast aan de gedachte dat jij recht in je schoenen staat.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 20:55
WAT EEN TOESTAND ESTHER.DENK GOED AAN JEZELF EN KOESTER
WAT JE HEB [EN WAT GAAT KOMEN].WAT ER OOK GEBEURD
IN DE TOEKOMST JE HEBT EEN FIJNE BEGRIPVOLLE MAN
EN 2[BIJNA 3] LIEVE KINDJES.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2009 om 22:09

Oh Esther, ik lees je verhaal nu pas voor het eerst dus schrik wel van dit alles. Ik heb ook gezien dat je al veel adviezen hebt gekregen.
Ik vind dat je een heel dapper besluit hebt genomen in deze en dat je nu ook helemaal moet gaan voor je gezinnetje en natuurlijk de baby die een dezer dagen alweer het daglicht zal aanschouwen. Probeer nog te genieten van de laatste loodjes al zijn die in jouw geval extra zwaar.

Pas goed op jezelf.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 09:34

Lieve Esther, wat is dit een vervelende situatie. Maar je hebt groot gelijk. Hoe kun je kinderen respect leren, als je hun gevoelens niet wilt respecteren ?

Je zoontje heeft ook het recht op respect van je ouders. En het is heel goed van je dat jij daar voor op komt.

Gelukkig zijn niet alle ouderen zo hoor, ik ben 71, maar toen mijn kleinzonen in de leeftijd kwamen dat ze liever geen kus meer gaven ( of kregen ), heb ik daar nooit geen probleem van gemaakt. Meisjes hebben daar niet zo,n moeite mee.

Nu zijn ze volwassen, en als ze binnen komen geven ze me spontaan een kus of knuffel.

Zoals er voor mij al gezegd is, probeer het nu even van je af te zetten en geniet van je gezin, je man en het prachtige nieuwe leven dat in je groeit.

En probeer over een tijdje of het mogelijk is, je ouders in te laten zien, dat ze nu toch echt te ver zijn gegaan.

Geniet meisje, geniet.... geniet TONY

TONY
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 11:14

dank jullie wel allemaal voor al die lieve woordjes. dat doet me heel goed.

ik heb vannacht best goed kunnen slapen en voel me dan vanmorgen ook en stuk beter. ik ben er wel verdrietig over maar moet het nu gewoon van mij afzetten.

ik ben blij met al die steun van jullie, en alle andere die het weten (zijn alleen mijn schoonouders en de buren op de camping) maar ik heb er veel aan.

maandag moet ik weer naar de verloskundige en dan zal ik jullie even bijpraten hoe het gaat met de kleine. onze 2de was nl nog geen 5 pond bij de geboorte en nu krijg ik dus maandag een groeiecho om te kijken of deze baby ook zo klein is of al wat groter. aan mijn buik te zien is deze wel wat groter want ik heb me een toeter

heel veel dank allemaal.

 

Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 13:32

Gelukkig merkt het kleintje dus vrij weinig van alle commotie en ik neem uit je schrijven aan dat het daar allemaal goed gaat. Geniet daarvan en bedenk dat je het immers daarvoor allemaal doet.

Ik hoop dat je aanstaande maandag met heerlijke positieve verhalen terugkomt van de verloskundige. Ik wacht in ieder geval je verhalen af.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 17:46
Och Esther, ik was 4 pond, 3 ons bij mijn geboorte en ik was altijd de kleinste thuis, maar wel met een grote mond. Kleintjes komen er ook wel, die kunnen lekker voordringen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2009 om 17:29

ik hoop dat alles goed zal gaan,dat je baby goed groeit.en denk momenteel inderdaad allen maar aan je gezin en jezelf.het zal wel moeilijk zijn om het van je af te zetten want het is niet niks.ook ik heb problemen met m,n ouders gehad.toen ik 50 was ben ik overspannen geraakt.want je blijft hun kind,en dan heb je maar te luisteren.maar zo is het natuurlijk niet.veel sterkte!!!!!!!en hoop dat je een hele lieve baby zal krijgen.

liefs puck

Back to Top
TLooman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1871
Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2009 om 22:09

Originally posted by naatje naatje wrote:

WAT EEN TOESTAND ESTHER.DENK GOED AAN JEZELF EN KOESTER
WAT JE HEB [EN WAT GAAT KOMEN].WAT ER OOK GEBEURD
IN DE TOEKOMST JE HEBT EEN FIJNE BEGRIPVOLLE MAN
EN 2[BIJNA 3] LIEVE KINDJES.

helemaal mee eens

groetjes Thea
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns