Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotennee niet nog een keer , ...

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: nee niet nog een keer , ...
    Posted: 18 Mei 2010 om 04:28

ik ga het er hier gewoon uitflappen , sommigen zullen me begrijpen sommigen niet...

ik heb 4 zonen , en alle 4 zijn ze geplaatst door mijn hele zogenaamde borderline waarvoor ik nu die hypnosetherapie doe , Tibo m'n oudste word begin juni 9 en was eerst geplaatst bij een pleeggezin in puurs , menno is 7 jaar en omdat hij mentaal en motorisch gehandicapt is met een stemmingsstoornis en hechtingsstoornis zit hij al zeker tot zijn 18 bij een speciaal pleeggezin , damy en kenji m'n twee jongste zitten bij de onthaalmoeder waar ze zijn opgegroeid als baby toen ik nog werkte , een paar maand terug weer die diagnose dat kenji autistisch is  , was weer super traag maar mede dankzij de therapie stond ik beter voor hem klaar dan toen ik de diagnose kreeg van menno waarbij ik moest opgenomen worden door een inzinking. nu was tibo heel ongelukkig in puurs en ik heb heel hard gestrijd om hem daar weg te halen wat mij nu sinds april ook gelukt was ( alle kids staan onder het jeugdcomite waar ik rekening mee moet houden)  de pleegmama van de kleintjes damy en kenji  (ook een goede vriendin van me geworden) was bereid om tibo in huis te halen daar zij een plaats vrijkreeg doordat een ander pleegkind van haar uit het huis vertrok . tibo heeft altijd een heel onzeker ventje geweest door alle omstandigheden die gebeurd zijn geweest en blijkbaar is er in puurs veel gebeurd waarover hij niets wil vertellen , pesterijen van hun zoon , veel alleen gelaten thuis (urenlang dan) , meer weten we niet, nu na al wat hij vertelde is hun toestemming als pleegouders ingetrokken en mogen ze geen kinderen meer ontvangen maar tibo is getraumatiseerd , hij plast in zijn broek , ook zijn grote boodschap doet hij in zijn broek , je moet echt alle stegen hem zeggen , doe u sokken aan , doe u broek aan , mond afkuisen na het eten  ( al mijn kids doen dit ritme al automatisch) soms word ik er paranoia van dat hij (den oudste) zich soms gedraagt als een baby , je kan niet meer weggaan want zelfs in de winkel laat hij zen plas lopen , maar je kan het hem ook niet kwalijk nemen , wat heeft hij allemaal meegemaakt in puurs?  nu hebben anderen voor mij ook de knoop doorgehakt , ook hij moet getest worden , ze vertelden me al langer dat ook hij fladdert met zijn handen en bepaalde tics heeft maar ligt het nu alleen aan mij maar ik zie dit niet aan hem , nu heeft de school een brief meegegeven dat hij toch getest moet worden , zijn gedrag is niet normaal zeggen ze, als ze hun stem verhogen omdat hij stout is verstijfd hij en hij schrikt zo hard van robuuske bewegingen precies alsof hij alle dagen slaag krijg ... we hebben een afspraak in het universitair ziekenhuis voor hem , maar ik beken eerlijk , ik dnek niet dat ik het nogmaals aankan , weer een diagnose dat een zoon van me ''anders'' is gaat mijn petje te boven , ik probeer alles op alles te zetten om niet onderuit te zakken en heb sinds vandaag terug m'n hypnosecd uit de lade gehaald maar het is zwaar , zo zwaar ....heb ik dan zo gefaald dat al m'n kinderen anders zijn?

anders zijn is niet slecht , ik bewonder hun eigen wereldje wel en wou soms wel dat ik zelf zo m'n eigen kijk op de dingen heb maar toch heb je de droom als ze geboren worden dat ze gezond groot zullen worden , mooie job  en een mooi huis en vrouw en kinderen , weet je wel ...

ik hoop maar dat ik zo sterk blijf en dat ik niet zal hervallen door al deze draagkracht ...

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 08:30

hier word ik even stil van, en ja we willen allemaal graag dat onze kinderen gezond zijn en ja ik heb makkelijk praten want ja die van mij zijn "' '"

en ik  verwijt je niets je hebt gewoon pech omdat je graag gezonde kinderen wou en je bijzondere kinderen heb gekregen met hun eigen gaven en kunnen en je het even niet ziet zitten is niet erg maar heel begrijpelijk

we willen zo graag onze kinderen zelf opvoeden, dit lukt nu even niet je krijgt er hulp bij,

recht je schouders hoofd omhoog en eens lukt het jouw ook, probeer de kleine zonnestraaltjes op te pikken

heel veel sterkte en liefs

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 08:33
Dollydotteke, jij krijgt wel heel veel op je bordje hoor.
Maar spreek je hier rustig uit zodat je weer sterk voor je
kinderen kan zijn.
Maar vergeet ook vooral je zelf niet.

KOP OP en veel sterkte toegewenst.
Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 08:34

Ik weet even niet goed hoe ik moet beginnen ..... het is zoveel!!
Ontzettend moeilijk om je kinderen ergens anders op te laten groeien, te merken dat dat niet goed gaat en te moeten vechten voor een beter plekje.
Ook steeds de onderzoeken en spanningen over de uitslag, absoluut niet makkelijk maar verder spreekt er uit je stukje liefde voor je kinderen, hoe ze ook zijn, je houd onvoorwaardelijk van ze en dat is zo mooi om te lezen!!

Probeer sterk te blijven, ook voor je kinderen en weet dat jij niet gefaald hebt. Dat een kind autistisch is oid wordt niet veroorzaakt door de ouders, je kunt daar niets aan doen!

Sterkte en knuffels,
Mineke

http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 09:14
tjee meid, het gaat je niet voor de wind, ik wens je veel sterkte, laat de moed niet zakken
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 09:16
Wat  zwaar Dolleydotteke. Maar zou hij door wat hij heeft meegemaakt en waar hij niet over wil praten niet zo schrikachtig reageren? Ik hoop voor je dat het niet weer een diagnose wordt maar dat het 'gewoon' een trauma blijkt te zijn waar met veel liefde en goede hulp hopelijk nog een hoop aan bij te sturen is. En misschien kun je het ook andersom zien, niet dat jij gefaald hebt maar dat jij juist bijzondere kindjes hebt gekregen omdat juist jij ze kunt bieden wat ze nodig hebben. Jij bent sterk genoeg om de zorg met een ander te delen, jij weet uit ervaring hoe het is om een psychisch probleem te hebben, en voor mijn gevoel kan juist dat wel eens van onschatbare waarde blijken te zijn voor je kinderen. Veel sterkte!
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 09:29

lieve Dollydotteke,

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Francis View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 09:44

Oooh wat een verhaal heftig hoor.

Maar je kinderen zijn byzonder is ook anders maar ik zie het als byzonder.

En je zoon zal als hij testen heeft gehad en er blijkt idd dat hij anders is hij zal dan wel de juiste begelijding krijgen die hij nodig heeft.

Waardoor het leven een stuk makkelijker voor hem zal worden.

Mijn zoontje is 4 en leeft echt in zijn eigen wereldje ik maak me hier sosm best zorgewn om maar ze kunnen nu geen diagnoses stellen nog hij is nog te jong.

Hij is superinteligent maar soms zo ontzettend druk.

Mijn broer is hoogbegaafd en heeft ADD ik herken zoveel van mijn broer in mijn zoontje en dat beangstigd soms wel eens.

Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 09:46
dit is niet niks om mee te maken,  veel sterkte
wil    
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 09:49

Heel veel sterkte en als je je verhaal kwijt wil zwier het hier en we luisteren met veel plezier naar jouw verhaal .De moed niet laten zakken

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 10:44
Ook een knuffel van mij. Zo te horen zijn er meerdere mensen op het forum die het zo moeilijk hebben, ik word er gewoon stil van. Heel veel sterkte meid!
Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 10:52

Heel veel sterkte

Dikke knuffel

Angelina

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 10:59
Jij hebt veel op je bordje liggen zeg. Knap dat je het allemaal van je af durft te schrijven en het met ons te delen. Ik vind je een moedige sterke vrouw, en het is helemaal geen schande dat mensen je soms moeten helpen. Uiteindelijk ga jij er onderdoor als niemand je helpt en daar is ook niemand bij gebaat. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. We denken aan je en we geven je een dikke 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 11:04
Woorden schieten hier te kort .  Veel wijsheid en sterkte toegewenst.
Back to Top
Dinie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 11:44
Wat zwaar voor je..... veel sterke de komende tijd
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 12:24

Halo Dollydotteke

Véél Sterkte gewenst en

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 12:24
Ik kan ook jou alleen maar veel stertke wensen en hopelijk gaat het snel weer beter met je zoontje na de juiste diagnose.
odette
Back to Top
qwerty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 12:39
wat een heftig verhaal! ik wens je veel sterkte en geluk
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 13:33
Jeeeeee, Dollydotteke, dat is niet niks......!! Ik sluit me aan bij Tineke, wijze woorden, maar ik wil je ook graag veel sterkte wensen. Voor ons buitenstaanders is het makkelijk om te zeggen recht je schouders, kop op, maar het zal niet altijd meevallen voor je. Toch hoop ik dat het je lukt!! Veel kracht voor al deze misere die je moet ondergaan!!
groetjes
Iris
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 13:45
Ik heb even geen woorden,maar hoop dat de juiste diagnose wordt gesteld,en wens je vooral heel veel sterkte.dit is niet niks.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.906 seconden.
Lang Yarns