Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotennee niet nog een keer , ...

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tinkerbel View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 14:46
Er is al zoveel gezegd en geschreven waarvan ik denk dat zou ik ook willen zeggen tegen je.... dus ik laat het bij een hele dikke  van mij en hoop dat je je gesterkt voelt door alle lieve hobbydoosjes die naar je luisteren......
Groetjes
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 14:51
Originally posted by boek boek wrote:

hier word ik even stil van, en ja we willen allemaal graag dat onze kinderen gezond zijn en ja ik heb makkelijk praten want ja die van mij zijn "' '"

en ik  verwijt je niets je hebt gewoon pech omdat je graag gezonde kinderen wou en je bijzondere kinderen heb gekregen met hun eigen gaven en kunnen en je het even niet ziet zitten is niet erg maar heel begrijpelijk

we willen zo graag onze kinderen zelf opvoeden, dit lukt nu even niet je krijgt er hulp bij,

recht je schouders hoofd omhoog en eens lukt het jouw ook, probeer de kleine zonnestraaltjes op te pikken

heel veel sterkte en liefs

wat mooi gezegd Tineke. Ik wil mij daar bij aansluiten

GROETJES ANGELA
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 15:15

bedankt aan alle lieve hobbyzusters hier , maar mijn angst is nog een beetje groter geworden , de plaats waar hij nu zit die pleegmama is nu ook al een tijdje een goede vriendin van me , na een hele nacht niet geslapen te hebben heb ik haar vandaag opgeroepen op pc met de vraag of deze gehele toestand ook niet kan voort komen van sexueel misbruik .... zij bevestigde het maar dierf me dit nog niet zeggen .. haar dochter (waar hij dus een afspraak bij heeft in het uz) gaat op 10 juni hem volledig onderzoeken kwestie om te zien of er bij hem iets gebeurd is , zij wist te zeggen dat bij jonge kinderen daar schade kan aangebracht worden zodat ze het gewoon niet meer voelen dat ze naar de wc moeten ) ik mag niemand beschuldigen maar aangezien de dochter als zelf een onderzoek wilt krimpt mijn maag al , aangezien hij zooo angstig is , zelfs tegenover ons moet er wel iets traumatisch zijn gebeurd , zij zal die dag ook met hem alleen naar het uz gaan zodat mama en papa er niet bij zijn , ik heb haar mijn toestemming hierin gegeven ,  hij kent haar ook al van peuter af dus ze is geen vreemde en nu woont hij bij haar en dit zal ook hun band versterken , ik doe het ook een klein beetje voor mezelf , moest die bevestiging komen wil ik niet dat hij kan zien hoe mijn hart ineenstort ....

Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 15:25
heel veel sterkte en kracht, wat verschrikkelijk allemaal. bij het lezen krijg ik een knoop in mijn maag.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 16:49

Ook namens mij, wens ik jou heel veel sterkte, iets anders kan ik niet zeggen, heftig allemaal wat je allemaal schrijft,  ik sluit me aan bij alle mooie woorden in de eerdere reactie,s .

lieve groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Het--ty View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 18:05
Je moet gewoon sterk zijn. Het belang van de kinderen staat voorop. Misschien is hij (licht) autistisch. Laat school het onderzoeken.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 18:37
Ook ik word heel stil na het lezen van alles!
En sluit ik me aan bij alle mooie woorden in de eerdere reactie,s. Wens je heel veel sterkte toe.

Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 19:33
Och dollydotteke,

Dit is heel groots en heel complex, voor jullie allemaal.
Jij hebt al genoeg aan jezelf. Dan nog 4 kinderen, en
alles wat daaromheen nog gebeurd is. Nu de grootste zorg
om
Tibo. Wat heb ik te doen met hem. Ik hoop dat de
uitslagen van alle onderzoeken mee gaan vallen, al zal er
hoe dan ook zorg gaan worden verleend. Persoonlijk denk
ik dat dit toch ook wel het beste is. Immers er is iets
wat dit gedrag oproept. Of door een aangedaan trauma, of
door iets van zichzelf. Beiden kan het kind zelf niet
hanteren.
Gelukkig heb je nu een vriendin/pleegmoeder die goed
voelt. Ik hoop dat het tij nu gaat keren.

Liefs Rosemarie
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 21:05
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 21:21

Och lieverd!
Wat vreselijk om dit nou toch te lezen. Ik heb je leren 'kennen' als een hele zorgzame vrouw, en ondanks dat jij zoveel problemen om je heen hebt ben je helemaal niet iemand die er bij neer gaat zitten en enkel over zichzelf praat of bezig is met zichzelf, maar juist constant bezig met alles om je heen om het zo goed mogelijk te leiden.
Je hebt al heel goed je best gedaan door je intuitie te laten spreken en je zoon weg te halen toen hij zich ongelukkig voelde. Wat heerlijk voor hem dat hij nu wel mag wonen bij zijn kleine broertjes en bij een vrouw die hem kent zoals hij is. Is hij wel zindelijk geweest trouwens? Misschien heb ik daar even overheen gelezen.
Het is heel goed dat alles onderzocht wordt, want zelfs als hij ook een diagnose krijgt, dan verandert dat niets aan zijn persoontje, maar alleen aan de hulp en therapie die hij gaat krijgen. Dan kan het allemaal nog reuze mee vallen, want dan zet je in ieder geval telkens stapjes vooruit! Ook als er niets uit komt, dan is het tenminste duidelijk dat het dááraan niet ligt en kan dat weggestreept worden.
Seksueel misbruik, dat is nogal wat.. Zou dat gebeurd kunnen zijn in het pleeggezin? Kon je het vinden met de pleegouders? Gelukkig kan hij nog even een tijdje lekker tot rust komen bij zijn nieuwe-en toch vertrouwde pleeggezin! Heel fijn dat deze mevrouw ook een vriendin van jou is geworden, dat lijkt me zo veel makkelijker als je iets wilt bespreker en veel dichterbij voor je gevoel dan wanneer je alles via officiele instanties moet regelen.

Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Jij bent de mama en in jouw hart ken je jouw jongens. Het is heel goed dat jij bepaalde keuzes maakt, zoals niet meegaan zodat hij niet meekrijgt dat jij er mee zit. Ook misschien makkelijker voor hem, want hij voelt vast wel aan dat het jou ook pijn doet als hij bepaalde dingen zal toegeven en wil jou geen pijn doen. Je krijgt wel heel veel op je bord zo, maar zet door voor die kindjes van je! Jullie hebben allemaal een hele weg te gaan, maar jullie komen er wel en dan zullen ze weten dat mama voor ze gevochten heeft.

Hoe voelt je man zich hieronder? Een hele dikke knuffel!

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 18 Mei 2010 om 23:22
Hier word een mens dus stil van.
Weet niet zo goed wat te zeggen,alleen dan dit,sterkte
,veel liefs.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 19 Mei 2010 om 22:27
....ook ik weet hier geen woorden voor, ik kan alleen maar heel veel sterkte wensen
groetjes geesje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2010 om 09:55

Veel stekte en de moed niet laten zakken

Back to Top
ikzelf View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 11:04
ik weet ook niets te zeggen dan

Heeel veeel sterkte
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2010 om 20:58
Na alles gelezen te hebben kan ik me alleen maar met de beste bedoelingen aansluiten bij de vorige dames.
Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe.

Groetjes Tineke01
Back to Top
thelo View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 15:34

Originally posted by Tineke01 Tineke01 wrote:

Na alles gelezen te hebben kan ik me alleen maar met de beste bedoelingen aansluiten bij de vorige dames.
Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe.

Groetjes Tineke01

ook van mij

groetjes thea
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 15:46
ook ik sluit me bij de andere dames aan,
Back to Top
creatiefe ideen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 17:46

ooo wat een heftig verhaal

ik wens je veel sterkte toe

Back to Top
AnneliesR View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 20:51

Met een brok in mijn keel lees ik je verhaal, wat moeilijk allemaal! Ik wens je veel kracht en sterkte toe hoor, hoop dat er duidelijkheid komt.

Hartelijke groeten!

groetjes Annelies ;)
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2010 om 21:44

Lieve Dollydotteke, ik schrik behoorlijk  van je hele verhaal en weet even niks te zeggen. alleen dat het niet aan jou ligt dat je kinderen anderkinderen zijn.

Tegenwoordig hebben we heel veel anderkinderen en de een is wat meer anders dan de andere, ieder heeft een andere begeleiding nodig en ik hoop voor je dat al je kinderen een goede begeleiding krijgen en zo voort kunnenin deze moeilijke maatschappij.

Ik hoop ook voor jou dat je het allemaal een plaatsje kunt geven, neem daar hulp voor want alleen is het veel te zwaar. Ik kan niet vinden in je verhaal of er ook een vader in het gezin is of dat je er helemaal alleen voor staat. Dat zou ook schelen in je strijd, een man en vader voor je jongens waar je op kunt bouwen maar als die er niet is dan moet je zeker zorgen voor hulp.

Ik kan je verder alleen maar heel veel sterkte wensen en hoop dat er voor je zoons een hele goede hulp komt. Andere dames hier hebben al zo veel gezegd en daar zitten hele wijze dingen bij, ik hoop dat je er wat mee kunt.
Weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kunt, genoeg mensen die je verhaal lezen en je eventueel wat raad geven.

Nogmaals heel veel sterkte en voor jou een dikke knuffel. 

LIefs Meia.

All you need is love.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns